سنگ سابی ساختمان

سنگ سابی ساختمان

برای انجام خدمات سنگ سابی ساختمان باید این موضوع را یادآور شد که اگر سطح کف ساختمان شما سنگ می باشد می توان این خدمات را انجام داد و همچنین برای انجام سنگسابی ساختمان باید این موضوع را متذکر شد که ساب زدن سطح های سنگ باید مواردی را در نظر داشت و رعایت کرد که اگر کار به صورت اصولی نباشد سبب می شود که سنگ آسیب ببیند.

سنگ سابی ساختمان

سنگسابی ساختمان در چه مواقعی نیاز است ؟

زمانی که شما سطح سنگ های ساختمان خود را به مانند قبل نمی بینید این نشان می دهد که سنگ های ساختمانتان آسیب هایی را دیده است و نیاز است که خدمات کفسابی بر روی سنگ های شما قرار بگیرد. این موارد می تواند از قبیل زیر باشد :

1- اگر شفافیت و براقیت روز های اول نصب را نداشته به این دلیل است که مدت ها پس از استفاده سبب شده است که سنگ های شما درخشندگی روز اول خود را از دست بدهند.

2- اگر سنگ های شما دارای لکه های از قبیل چسب ، ملات ساختمانی و کثیفی وچود دارد که در سنگ نهادینه شده است و مدت هاست نمی توان لکه ها را تمیز کرد می توان با یک سنگسابی اصولی ساختمان ، سنگ را به حالت اولیه تبدیل کرد.

3- مواقعی که سنگ های شما در اثر ریختن آبلیمو ، آبمیوه ، چای ، اسید و ... که لکه هایی را به همراه دارد و باعث می شود که سنگ آسیب ببیند در این مواقع باید سنگ را سنگسابی انجام داد تا لکه ی ایجاد شده سنگ را از بین برد.

ساب زنی و کف سابی ساختمان

4- مواقعی که در ساختمان خود کار بازسازی ساختمان انجام می دهید سبب می شود که بر روی سنگ ملات ساختمانی ریخته شود که به راحتی نتوان این ملات را تمیز کرد و نیاز است که فرد کفساب با دستگاه این کار را انجام دهد.

مواردی که سبب می شود سنگ آسیب ببنید و نیاز باشد که سنگ به حالت اولیه خود برگردد در این مواقع نیاز است که کار کفسابی و سنگسابی ساختمان صورت بگیرد. تا سنگ حالت اولیه خود را به دست بیاورد.

سنگ سابی مغازه

برای انجام خدمات سنگسابی برای کف مغازه هایی که سنگ می باشد می توانیم از تجربه و خدمات مجموعه برادران اجاقی استفاده کنید. با توجه به این موضوع که سنگ در هر قسمتی باشد همکاران ما با استفاده از دستگاه های کفسابی شروع به کفسابی و سنگسابی سنگ مغازه می کنند که به موجب آن سنگی تمیز و براق تر از روز اول خواهید داشت.

انجام خدمات ساب زنی و سنگسابی مغازه

سنگ سابی واحد منزل

با توجه به سنگسابی که امروزه بر روی سنگ ها صورت می گیرد اکثر واحد های منزل که دارای سنگ می باشند می توانیم خدمات سنگسابی و کفسابی انجام دهیم تا به موجب سنگسابی واحد منزل ، کف ساختمان تمیز و براقی داشته باشید.

با توجه به این مسئله که آیا سنگ سابی واحد منزل دارای گرد و خاک می باشد باید گفت که خدمات ما بدون هیچ گونه گرد و غباری انجام می گیرد و دستگاه ها بدون این که بخواهند گردو خاکی را ایجاد کنند سبب می شود که ساب و کفسابی کف واحد منزل صورت بگیرد.

با توجه به اینکه زمان انجام خدمات بسیار مهم است و اینکه چگونه لکه سنگ را پاک کنیم یکی از دغدغه های کاربران و متقاضیان می باشد که به همین دلیل باید گفت که خدمات کفسابی در هشتگرد ، کفسابی در محمود آباد و … انجام می گیرد و باید گفت که از دیگر خدمات ما کار در ارتفاع است که توسط راپل کاران و نماشور های ساختمانی انجام می گیرد.

سنگ سابی ساختمان

1 reply on “سنگ سابی ساختمان”

  • علیمردانی
    آگوست 2, 2023 at 5:16 ب.ظ

    سلام وقت شما بخیر اقای اجاقی
    تشکر بایت کیفیت خوب کارتون.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی