نماشویی نمای سنگ

ما در مجموعه نماشویی برادران اجاقی به شستشوی نمای سنگی ، کامپوزیت ، گرانیت ، سیمانی ، آجری ، چوبی ، شیشه ای و … می پردازیم.

نماشویی نمای سنگ

با توجه به این که نمای سنگی ممکن است که پس از مدت ها از نصب آن نیاز به شستشو داشته باشد چرا که پس از باران و برخورد آب با نما ممکن است که گرد و خاک و آلاینده ای بر روی سطح سنگ نما برخورد کند که نیاز است شستشو صورت بگیرد و همکاران ما کار شستشوی نمای ساختمان را با استفاده از راپل انجام می دهند. با استفاده از طناب های مخصوص از ساختمان آویزان می شوند و کار شستشوی نمای ساختمان را از بالا به پایین انجام می دهند.

شستشوی نمای سنگی

نماشویی نمای کامپوزیت

با توجه به این که نمای کامپوزیت نیاز به شستشو خواهد داشت چرا که با توجه به جنس کامپوزیت در خیلی از مواقع نمای کامپوزیت نیاز دارد که کار شستشوی صورت بگیرد و همکارانمان با استفاده از دستگاه های مخصوص واتر جت شروع به شستشوی نمای ساختمان می کنند. امروزه با توجه به این موضوع که نمای کامپوزیت شیک به نظر می رسد خواهان زیادی را در بین عموم مردم دارد و مردم از کامپوزیت برای نمای ساختمان استفاده می کنند.

نماشویی نمای گرانیت

با توجه به نوع مقاومت سنگ گرانیت در نمای ساختمان ، پیمانکاران ساختمانی ترجیح می دهند که از سنگ گرانیت برای نمای ساختمان استفاده کنند. برای شستشوی نمای گرانیت باید این موضوع را مدنظر داشت که سنگ های گرانیت با توجه به نوع و جنسی که دارند در مقابل نفوذ آب مقاوم بوده و باعث می شود که نمای ساختمان آسیب نبیند.

نماشویی سنگ

نماشویی با استفاده از راپل که همکاران ما انجام می دهند اگر مکان و فضا جوری باشد که نتوان کار شستشوی نمای گرانیت را با استفاده از راپل کاری انجام داد می توان با استفاده از نصب داربست این کار را انجام داد که همکاران ما در این زمینه بسیار با تجربه و فعال هستند.

نماشوی نمای سیمانی

نماهای سیمانی با توجه به این که پس از مدت ها در اثر نفوذ آب و گرد و خاک به سبب می شود که نما شکل و ظاهر اولیه خود را از دست بدهد و نیاز به شستشو داشته باشد که همین امر مسبب این می شود که نماهای سیمانی با استفاده از شستشوی نما عیب و ایرادهای خود برطرف گردد. اگر فضا طوری باشد که بتوان با استفاده از راپل کار شستشوی نما را انجام داد این اتفاق خواهد افتاد و در کمترین زمان ممکن کار شستشوی نمای ساختمان انجام خواهد شد.

در صورتی که نیاز است کار شستسوی نمای هر نوع از نمای ساختمانی را که در بالا ذکر شد را انجام دهیم می توانید با شماره 09351555016 تماس حاصل فرمایید و همکاران ما کار شما را انجام دهند و به بهترین نحو ممکن فعالیت انجام شود.

شستشوی نما

خدمات شستشوی نماهای شیشه ای و نماهای چوبی ، نماهای آجری و ... نیز در مجموعه انجام می گیرد و برای اطلاع از مدت زمان مورد نیاز برای خدمات نماشویی ساختمان و همچنین میزان هزینه ساختمان باید با همکارانمان تماس حاصل فرمایید ولی موضوع مهم این است که میزان فضایی که باید کار شستشوی نمای صورت بگیرد مهم است که باید در هنگام صحبت با همکارانمان باید از آن اطلاع داشته باشید.

با توجه به اینکه دیگر خدمات ما در مجموعه مربوط به کفسابی در شهریار ، کفسابی در بابلسر ، کفسابی در اصفهان ، کفشویی انواع سطح ها و … می باشد که همکاران ما در مجموعه این خدمات را به صورت کاملا حرفه ای و درست انجام می دهند.

نماشویی برادران اجاقی

نماشویی نمای سنگی

1 reply on “نماشویی نمای سنگ”

  • عبدی
    جولای 25, 2023 at 6:14 ب.ظ

    سلام خسته نباشید
    عبدی هستم از تهران
    کار خیلی تمیز بود مرسی.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی