بندکشی سرامیک و سنگ

بندکشی سرامیک و سنگ

بندکشی سرامیک و سنگ ها با توجه به این که این خدمات به صورت کاملا تخصصی انجام می گیرد و باید در نظر داشت که این خدمات به نام اپوکسی نیز می توان از آن استفاده کرد. البته که برای ساب زنی و کف سابی این خدمات بسیار استفاده می شود و مورد استفاده برای خیلی از ساختمان ها می باشد. با توجه به اینکه خدمات کفسابی سرامیک و سنگ به صورت حرفه ای بر روی سطوح مورد نظر شما انجام می گیرد و همکاران ما از دستگاه های بروز و پیشرفته جهت ساب زدن سطوح شما استفاده می کنند.

بندکشی سرامیک ها و سنگ ها که به موجب آن زیبایی سطح را چندین برابر می کند و باعث می شود که سطح دیگر نیاز به هیچ گونه بالا و پایینی در سطح نباشد و با توجه به این که این خدمات با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می گیرد ابتدا بند بین سنگ ها و سرامیک ها تخلیه می گردد و سپس با استفاده از رزین که بر روی سطح ریخته می شود و البته باید این توضیح را داد که رزین بر اساس سطح تهیه می گردد و اصولا رزین های صنعتی در رنگ های مختلف موجود است که برای پوشاندن سطح بین سرامیک و سنگ ها استفاده می گردد و بعد از آن که سطح رزین کاری شد باید بعد از گذشت زمانی سطح رزین خشک گردد که سپس کار ما برای خدمات ساب زنی و کف سابی سطح شروع می گردد که موجب می شود که بند کشی سرامیک ها و سنگ ها یکدست می شود.

بندکشی سرامیک و سنگ ها یکی از فعالیت های ما در مجموعه می باشد که در صورت نیاز کارفرما کار بندکشی رو انجام می دهیم و همین امر موجب شده است که خدمات بندکشی سنگ ها و سرامیک ها به یکی از فعالیت های گروه ما تبدیل شود و خدمات به بهترین نحو ممکن انجام گیرد.

کف سابی سرویس ها

خدمات کف سابی سرویس ها با توجه به این که اصولا بستگی به میزان فضای سطح دارد و چون از سنگ ها و سرامیک ها و برخی مواقع از کاشی ها استفاده می گردد باید طبق سطح مورد نظر کار کف سابی را انجام داد که کار کف سابی سرویس ها در مواقعی که بتوان از دستگاه های بزرگ کف سابی استفاده کرد با استفاده از این دستگاه ها کار انجام می گیرد و در مواقعی سطح سرویس ها کوچک باشد که نتوان از دستگاه های بزرگ استفاده کرد از دستگاه های کوچک دستی برای سرویس ها استفاده می شود.

این دستگاه های کوچک که به اصطلاح ساب زنی دستی می گویند برای سطح مورد استفاده قرار می گیرد و برای دیواره سرویس ها باید حتما از دستگاه های ساب زنی دستی استفاده کرد.

بندکشی سرویس ها

خدمات بندکشی سرویس ها با توجه به این که این اگر بخواهیم نگاهی دقیق داشته باشیم از خدمات بناهای ساختمانی است ولی با توجه به این که کار کف سابی انجام می گیرد نیاز است که بندکشی سرویس ها انجام شود همکاران ما این خدمات را انجام می دهند و سطح را بدون عیب و ایراد تحویل کارفرما می دهند.

بندکشی سرویس ها از عمده فعالیت هایی است که باید بر روی سطح سنگ ها انجام گیرد که این خدمات موجب می شود تا سطح به صورت کامل ایزوله گردد و دیگر آب و نمی به بیرون از سطح انتقال پیدا نکند.

کف سابی حمام و دستشویی

کف سابی حمام و دستشویی از خدمات ما در مجموعه می باشد و با توجه به این که این خدمات بستگی به میزان فضای حمام و دستشویی دارد که کار به صورت ساب زنی دستی و یا با استفاده از دستگاه های بزرگ کف سابی انجام می گیرد.

اگر بخواهیم این موضوع را در نظر بگیریم که کف سابی حمام و دستشویی یکی از نیازهایی است که پس از مدت ها استفاده در اثر رسوب آب ، لکه دار شدن در اثر شستشوی غیراصولی به وجود می آید و سطح بسیار کثیف می شود که نیاز به کف سابی پیدا می کند.

همکاران ما در مجموعه برادران اجاقی به انجام خدمات کف سابی و سنگ سابی و از بین بردن بندکشی سرامیک ها و سنگ ها مشغول می باشد و جهت دریافت استعلام چگونگی انجام کار و قیمت می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

اگر بخواهیم از جمله خدمات مجموعه برادران اجاقی نام ببریم می توان به کفسابی در تهران ، کفسابی در کرج ، نماشویی ، از بین بردن لکه آبلیمو از سنگ ، خدمات کفسابی سرامیک ، کفسابی بتن و … اشاره کرد که این خدمات مطابق با رعایت استاندارد های لازم برای انواع سطح ها انجام می گیرد.

4 replies on “بندکشی سرامیک و سنگ”

  • صحرایی
    جولای 11, 2023 at 1:16 ب.ظ

    سلام دوست عزیز
    کارتون بدون هیچ ایرادی انجام شده مرسی از شما .

    • جولای 15, 2023 at 10:58 ق.ظ

      سلام جناب صحرایی
      خداروشکر که راضی هستید

  • زهرا عبدل نژاد
    جولای 17, 2023 at 9:16 ب.ظ

    سلام خدا قوت بسیار عالی و فوق العاده شد مرسی.
    عبدل نژاد هستم.

    • جولای 19, 2023 at 9:49 ق.ظ

      سلام خانم عبدل نژاد
      خیلی ممنون از نظر شما در سایت

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی