سرامیک شویی یا کف سابی ؟

سرامیک شویی یا کف سابی ؟

با توجه به اینکه امروزه از کلمه کفسابی سرامیک استفاده می شود باید این امر را توضیح داد که سرامیک شویی یا کف سابی سرامیک دو موضوع یکسان می باشند که فرآیند انجام کار بسیار مشخص است و باید اعلام کرد که برای سطح سرامیک ها از خدمات سرامیک شویی یا سرامیک سابی استفاده می شود و همچنین می توان از فرچه سابی سرامیک استفاده کرد چرا که اگر خدمات ساب زنی و کفسابی برای سرامیک استفاده شود موجب می گردد تا سطح سرامیک آسیب ببیند که این امر موضوعی بسیار مشخص می باشد و اگر لایه برداری سطح سرامیک انجام گیرد باعث می گردد تا سطح آسیب ببیند. از روش جلادادن سنگ می توان به کفسابی اشاره کرد و البته که اگر سطح سرامیک را هم بخواهیم جلا بدهیم باید از این خدمات استفاده کنیم.

با توجه به اینکه سرامیک از جنس بتن می باشد که در رویه ی آن یک روکش بسیار براق استفاده شده است نمی توان از خدمات کف سابی برای ساب زدن سطح سرامیک استفاده کرد در چنین مواقعی نیاز است تا با استفاده از فرچه سابی سرامیک این خدمات را به صورت کاملا حرفه ای انجام داد تا سطح سرامیک آسیب نبیند و سطح کامل و تمیز گردد.

کف سابی سرامیک

همانطور که متوجه شدید خدمات کف سابی سرامیک نامی است که بر روی آن مانده است و گرنه خدمات اصلی کفسابی سرامیک را به نام فرچه سابی سرامیک یا ساب زن سرامیک می توان یاد کرد. ونام کف سابی سرامیک با توجه به استفاده های همکارانمان بر روی این خدمات مانده است چرا که برخی از همکاران ما از نام کف سابی سرامیک برای فرچه سابی سرامیک استفاده می کنند و همین امر موجب شده است که برخی از متقاضیان زمانی که با مجموعه ما تماس می گیرند به اشتباه از کف سابی سرامیک برای خدمات درخواست کند در چه مواقعی ما با توضیحات کامل آنها را متوجه امر فرچه سازی سرامیک می کنیم. کف ساب در شرکت آچار که همکاران ما هم در آن مشغول هستند به خدمات کفسابی سرامیک نیز مشغول می باشند.

البته که یکی از روش های تمیز کردن سرامیک ها فرچه سابی می باشد که البته از فرچه های مخصوص برای شستشو استفاده می گردد که البته باید این موضوع را هم در نظر داشت برای خدمات فرچه سابی سنگ ها هم میتوان استفاده کرد ولی با توجه به اینکه از خدمات کفسابی برای سنگ ها استفاده می شود چون لایه برداری صورت می گیرد و صیقل دادن سطح سنگ انجام می شود.

شستشوی سرامیک با دستگاه

باید گفت که خدمات شستشوی سرامیک با دستگاه های مخصوص انجام می گیرد که در چنین حالتی به جای استفاده از لقمه ساب برای سطح باید از فرچه های مخصوص و با توجه به نیاز سطح سرامیک استفاده کرد که در بازار از سه نوع فرچه می توان استفاده کرد که یک مدل از این فرچه ها نرم یا پلاستیکی می باشد ، فرچه های سیمی نرم هم نوع دیگر هستند و اخرین نوع فرچه ها می توان به سیم بکسل ها اشاره کرد.

نحوه کارکرد هر کدام از این فرچه ها را به اختصار توضیح می دهیم که برای چه نوع لکه ها و کثیفی ها باید از این فرچه ساب ها استفاده کرد.

فرچه ساب پلاستیکی :

در صورتی که سطح سرامیک دارای لکه های سختی مانند ملات ساختمانی و چسب های خشک شده بر روی سرامیک و … نباشد می توان از این فرچه ساب پلاستیکی استفاده کرد و سطح سرامیک را تمیز کرد که دچار آسیب به سطح سرامیک نشود.

فرچه ساب سیمی نرم :

اصولا شاید بتوان گفت که این فرچه ساب به عنوان پرکاربردترین وسیله برای انجام خدمات بر روی سطح سرامیک ها استفاده می شود که برای از بین بردن انواع لکه ها انجام می گیرد ولی باید با دقت کار انجام گیرد چرا که ممکن است بر روی سطح سرامیک خط و خش ایجاد کند و اگر فرد سرامیک ساب با تجربه باشد چه بسا سطح سرامیک آسیب نمی بیند باعث می گردد تا سطح سرامیک شفاف و براق گردد.

فرچه ساب بکسلی :

البته باید دقت داشت که از این فرچه ساب ها بیشتر کاربرد آنها برای سنگ ها می باشد و در مواقع خاص با توجه به نظر کارشناس سرامیک ساب انجام می گیرد و نیاز است تا خدمات با توجه به نظر متخصص انجام گیرد چرا که اگر در چنین مواقعی نخواهید از این نظر استفاده کنید ممکن است که سطح سرامیک شما آسیب ببیند و اگر سطح سرامیک آسیب ببیند نمی توان این موضوع را انتظار داشت که سطح سرامیک ترمیم گردد.

کفشویی سرامیک

از دیگر نام های ساب زنی سرامیک می توان به کفشویی سرامیک اشاره کرد که این امر کمک می کند تا سطح سرامیک کفشویی گردد و زمانی که خدمات فرچه سابی سرامیک انجام شد می توان گفت که اگر کثیفی و لکه های و جرم هایی بر روی سطح سرامیک باشد همه از بین می رود و کمک می کند تا سطح سرامیک تمیز و شفاف و براق گردد.

اگر مدت ها است که سطح سرامیک خود را کفشویی نکرده اید و سطح سرامیک شما کهنه و بدون زرق و برق شده است می توانید با استفاده از دستگاه های مخصوصی که همکاران ما استفاده می کنند سطح سرامیک را شفاف و براق کنید و سطح را از کهنگی دربیاورید.

قیمت کفسابی سرامیک با توجه به اینکه این خدمات به صورت فرچه سابی انجام می گیرد نسبت به سطح سنگ ها ارزان قیمت انجام می گیرد و البته که مانند سنگ ها : متراژ ، میزان کثیفی ، آیا قبل تر خدمات فرچه سابی بر روی سطح انجام گرفته است و … می تواند در قسمت کفشویی سرامیک (کفسابی سرامیک) تاثیر گذار باشد.

همکاران ما در مجموعه براداران اجاقی برای انجام خدمات فرچه ساب یا کفشویی سرامیک آمادگی لازم را دارند و با توجه به تخصص هایی که در این زمینه دارند و همچنین برای انجام خدمات خود با تضمین کار را انجام می دهند و اگر بخواهید خدمات فرچه شویی سرامیک را از منابع نامعتبر درخواست کنید ممکن است که به سطح شما آسیب برسانند و همچنین شما را متحمل هزینه کنند که در چنین مواقعی بسیار باید هشیار باشید و این موضوع را هم عنوان می کنیم که همکاران ما به شما راهنمایی و مشاوره رایگان ارائه می دهند تا بتوانید دیدگاه کاملی در امر فرچه شویی داشته باشید جهت دریافت مشاوره می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

در صورتی که نیاز به اجاره دستگاه ساب پارکت دارید کافیست با همکاران ما تماس حاصل کنید هم راهنمایی و هم نحوه کارکردن با دستگاه را به شما آموزش دهند و البته که خدمات کفسابی در قرچک ، کفسابی در پاکدشت و … از حومه های تهران نیز خدمات ساب زدن انجام می گیرد.

2 replies on “سرامیک شویی یا کف سابی ؟”

  • امامی
    جولای 15, 2023 at 10:02 ب.ظ

    سلام وقت بخیر
    کفسابی سرامیک ها خیلی خوب شدن ممنونم
    امامی هستم .

    • جولای 17, 2023 at 1:30 ب.ظ

      سلام امامی عزیز
      خدمات ما بر روی سرامیک توسط دستگاه های ایتالیایی انجام می شود

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی