روش جلا دادن سنگ

روش جلا دادن سنگ

از عمده فعالیت هایی که برای جلا دادن سنگ ها صورت می پذیرد خدمات کف سابی می باشد و البته باید ابتدا دانست که به چه علت می خواهید سطح سنگ خود را جلا دهید. در برخی مواقع با توجه به تجربیات ما خدمات جلا دادن به سنگ به علت های مختلفی انجام می گیرد در مواقعی ممکن است که سطح آسیب هایی را دیده باشد و نیاز شود که این آسیب های برطرف گردد و در برخی مواقع با توجه به نوع سنگ ممکن است که سطح سنگ آسیب هایی دیده باشد و نتوان سطح سنگ را به حالت اولیه تبدیل کرد. فردی که این خدمات را انجام می دهد و کار ساب زنی با دستگاه را می کند کفساب می گویند.

در چنین مواقعی برای اینکه سطح سنگ جلا داده شود نیاز است که کار ساب زنی و سنگ سابی بر روی سطح شما انجام گیرد و در چنین مواقع با توجه به نوع و جنس سنگ استفاده از دستگاه های ساب زنی و کف سابی به صورت کاملا حرفه ای انجام می گیرد و سطح به حالت براق و شفاف تبدیل می گردد. خدمات کفسابی سنگ نیز بر روی انواع سنگ ها انجام می شود که به موجب آن سطح تمیز می گردد.

در برخی مواقع متقاضیان برای جلا دادن سنگ ها ناخواسته استفاده از موادی از قبیل : جوهر نمک ، آبلیمو و … می کنند که سطح جلا پیدا کند و این کار ناخواسته با توجه به این که با برخی سنگ ها واکنش نشان می دهند موجب می گردد که سطح آسیب دیده و سنگ تیره و تار گردد و در برخی مواقع به اصطلاح می توان گفت که سنگ سیاه و آسیب دیده می شود. در چنین مواقعی متقاضیان با گروه ساب زنی و کف سابی ما تماس می گیرند که چه فرآیندی را می توانیم انجام دهیم تا سطح سنگ به حالت اولیه برگردد که توصیه ما به مشتریان و متقاضیان استفاده از خدمات سنگ سابی و کف سابی است و حتما باید این خدمات توسط گروه مجرب برای از بین بردن لکه های ایجاد شده استفاده گردد و چون کار ساب زنی و کف سابی در اصطلاح باعث می شود که یک لایه بسیار نازک از سطح برداشته شود می توان اعلام کرد که این خدمات به صورت کاملا حرفه ای انجام می گیرد.

روش تمیز کردن سنگ

انواع روش ها برای تمیز کردن سنگ ها وجود دارد که می توان به سنتی ترین آنها استفاه از پارچه و دستمال به کمک مواد شوینده برای سطح استفاده می شده تا به امروز که به صورت کاملا حرفه ای و سطح به صورت کاملا تخصصی با اسفاده از دستگاه های بزرگ و کوچک کفسابی کار صورت می پذیرد.البته باید گفت که خدمات کفسابی واحد های شما که به موجب آن خدمات ساب زنی به صورت درست و اصولی انجام می گیرد.

برای سطح سنگ ها باید در نظر داشت که میزان کثیفی ، میزان سطح آسیب دیده ، میزان فرآیند مورد نیاز برای ساب زدن تاثیر در انجام خدمات دارد و باید عنوان کرد که این خدمات به صورت کاملا اصولی باید انجام گیرد تا سطح سنگ ها تمیز گردد. البته که برای سنگ ها تمیز کردن و یا ساب زدن یک معنی و مفهوم دارد چرا که خدمات ساب زدن منجر به تمیز شدن سطح سنگ ها می شود.

زمانی که سطح سنگ آسیب دیده را با استفاده از دستگاه های مخصوص کار ساب زنی و کف سابی را انجام می دهیم و سطح را به صورت کاملا حرفه ای و استادانه ساب زنی انجام می دهیم می توان اعلام کرد که این خدمات موجب شده است که یکی از روش های تمیز کردن سنگ شود و باید در نظر داشت که این خدمات به صورت بهره وری شده صورت می پذیرد.

ما در مجموعه برادران اجاقی برای روش های جلا دادن سنگ و همپنین روش تمیز کردن سنگ ها را می توان به نوعی که مدنظر متقاضی است صورت پذیرد و باید در اعلام کرد این خدمات جهت بهبود بخشیدن به سطح انجام می گیرد و بسیار عالی و اصولی است. از جمله خدمات ما را می توان به کفسابی در کرج و شهر بزرگ تهران اشاره کرد که همکاران ما خدمات ساب زنی و از بین بردن لکه ها و جلا دادن سنگ ها را انجام می دهند.

2 replies on “روش جلا دادن سنگ”

  • ابراهیمی
    جولای 17, 2023 at 3:07 ق.ظ

    سلام خدمت شما دوست گرامی
    متشکرم از تمامی زحماتی که کشیدین.

    • جولای 17, 2023 at 1:21 ب.ظ

      سلام آقای ابراهیمی
      تشکر ا ثبت کامنت

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی