کف سابی واحد

کف سابی واحد

کف سابی واحد همانطور که می دانید از خدماتی است که بر روی سطح سنگ ها ، سرامیک ها ، بتن ها ، موزاییک ها ، کفپوش ها ، پارکت ها ، لمینت ها و … انجام می گیرد و باید در نظر داشت که این خدمات برای ساب زنی سطح واحد ها استفاده می شود که موجب می گردد تا سطح کف واحد بسیار تمیز گردد. در برخی مواقع ممکن است که واحد های ساختمان ها بسیار نیاز به کف سابی داشته باشند مثلا برای از بین بردن لکه ها ، کثیفی ها ، برطرف کردن پستی و بلندی سطح ها ، تبدیل کردن سطح کهنه به سطح تمیز و نو ، از بین بردن جرم ها و … که نیاز به کف سابی پیدا می کند که در چنین حالتی ما کف سابی واحد را انجام می دهیم. خدمات کفسابی در پیروزی ، کفسابی در چیتگر ، کفساب در واوان و … از مناطق هایی هستند که خدمات کفسابی انجام می گیرد و در صورتی که نیاز باشد همکاران ما در تمامی مناطق تهران خدمات کف سابی را انجام می دهند.

البته که خدمات کفسابی برای انواع سطح ها انجام می شود و باید در نظر داشت که این خدمات برای از بین بردن لکه ها و تمیز تر کردن سطح واحد ها استفاده می شود. البته که اگر نیاز باشد خدمات بندکشی سنگ و سرامیک انجام گیرد این خدمات به صورت کاملا پشرفته و مدرن توسط همکاران با تجربه ما انجام می گیرد و همکاران ما این خدمات را به بهرین شکل ممکن انجام می دهند.

کف سابی آشپزخانه

کف سابی آشپزخانه را که به عنوان قلب ساختمان شناخته شده است و با توجه به این که در معرض انواع لکه ها و کثیفی ها قرار دارد که از عمده این لکه ها و کثیفی ها می توان به لکه روغن بر روی سطح سنگ ها و سرامیک ها آشپزخانه اشاره کرد که در برخی مواقع با توجه به انباشته شدن لکه بر روی هم موجب شده است که دیگر نتوان با استفاده از ابزار های در دسترس تمیز کاری را انجام داد که در چنین حالتی نیاز است خدمات با دستگاه های مخصوص کف سابی انجام گیرد.

التبه که سطح کف آشپزخانه اگر لکه های دیگری که ممکن است در اثر ریخته شدن سبب گردد تا کف آشپزخانه کدر و تیره گردد که در چنین مواقعی باید خدمات با استفاده از دستگاه های ساب زنی و کفسابی انجام گیرد تا سطح لکه های ایجاد شده بر روی سطح از بین برود. در برخی مواقع برای ساب زدن سطح سنگ آشپزخانه ها ممکن است که نتوان از دستگاه بزرگ استفاده کرد و خدمات با استفاده از دستگاه های ساب زنی دستی انجام گیرد که در چنین مواقعی نیاز است خدمات به صورت کاملا حرفه ای و اصولی انجام شود تا سطح بدون هیچ گونه لکه و کثیفی باشد.

کف سابی محیط کوچک

کف سابی محیط کوچک ساختمان یکی دیگر از قسمت های مهم می باشد که با توجه به کوچک بودن محیط سریع تر در معرض کثیف بود قرار می گیرد و همچنین با توجه به این موضوع که سطح محیط کوچک اصولا متقاضیان نمی دانند که می توان خدمات کف سابی را انجام داد. با توجه به این که سطح محیط کوچک را می توان کف سابی کرد و این محیط های کوچک به قسمت های مختلف گفته می شود از قبیل : بالکن ها و پاسیو ها ، سرویس بهداشتی و حمام ، آشپزخانه و … قسمت های کوچک آپارتمان می باشد که کار کف سابی بسیار مهم می باشد که این قسمت ها با استفاده از دستگاه های ساب زنی دستی انجام می گیرد.

همکاران ما کار کف سابی محیط کوچک را با دستگاه های قابل حمل انجام می دهند و باید در نظر داشت که این خدمات برای برطرف کردن عیب و ایرادهای سطح و همچنین براق و شفافیت بخشیدن به سطح انجام می گیرد که اصولا سطح از سنگ می باشد و با توجه به این که تنوع زیادی وجود دارد خدمات کف سابی برای انجام سنگ ها باید طبق نوع و جنس سنگ از لقمه ساب های مخصوص به سطح استفاده شود و کسی که کار کفسابی را انجام می دهد باید کاربلد و با تجربه باشد.

کف سابی بالکن

با توجه به اینکه بالکن ها در معرض نور مستقیم آفتاب و همچنین برودت هوا قرار دارند باعث گردیده است که نسبت به دیگر قسمت های ساختمان انجام خدمات کفسابی به وفور دیده شود که باید خدمات کف سابی به صورت دوره ای و برای برطرف کردن عیب و ایرادهای سطح و همچنین از بین بردن لکه های ایجاد شده در سطح استفاده کرد.

البته می توان گفت که چون اکثر مواقع از مواد های اسیدی و چسب ها و همچنین ابزار های اضافی در سطح بالکن ها استفاده می شود که بالکن کثیف گردد و همچنین این موارد موجب می شود تا سطح کثیف و آسیب هایی ببیند که در چنین مواقعی نیاز پیدا می کند تا خدمات ساب زنی و کف سابی برای سطح بالکن یک امر ضروری حساب گردد و البته باید عنوان کرد که انجام خدمات کف سابی بالکن سبب می گردد تا اینکه سطح مورد نظر عاری از کثیفی و لکه ها گردد و همچنین اگر سطح سنگ بالکن دارای ناخنک ها و پستی و بلندی هایی باشد با استفاده از کف سابی اصولی از بین می رود.

باید گفت که سطح مورد کف سابی شده اصولا برای از رفتن فرسودگی سطح سنگ ها می باشد که موجب می گرد تا سطح به حالت کاملا تمیز و لاکچری دیده شود و با توجه به این که سطح بالکن ها از قسمت های مهم ساختمان می باشد افرادی که کار ساب زنی و کف سابی سطح بالکن را انجام می دهند کف ساب بالکن یا ساب زن بالکن می گویند که این امر موجب می گردد تا سطح تمیز گردد.

ما در مجموعه برادران اجاقی به انجام کلیه خدمات کف سابی در ساختمان ها ، واحد ها و کلیه قسمت های ساختمان را انجام می دهیم و باید گفت که این خدمات برای از بین بردن لکه ها و کثیفی ها و در برخی مواقع برای برطرف کردن پستی و بلندی های سطح سنگ انجام می شود. تمامی خدمات ما در مجموعه توسط گروه مجرب و متخصص در زمینه ساب زنی انجام میگیرد و همکاران ما در بسیار ماهر و با تجربه می باشند. جهت دریافت مشاوره رایگان در امر ساب زنی و کف سابی ساختمان و واحد های مسکونی کافیست با شماره های موجود در سایت با همکاران ما در ارتباط باشید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

2 replies on “کف سابی واحد”

  • نصیری
    جولای 15, 2023 at 9:56 ب.ظ

    سلام خدمت اقای اجاقی عزیز
    تشکر میکنم بابت کفسابی واحدمون واقعا زیبا شده ممنونم.

    • جولای 17, 2023 at 1:30 ب.ظ

      سلام نصیری عزیز
      خداروشکر که واحدتون زیبا شده

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی