از بین بردن لکه

از بین بردن لکه

پاک کردن لکه و از بین بردن لکه ها یکی از فعالیت هایی است که در مجموعه ما برای انجام خدمات صورت می پذیرد و باید در نظر داشت که این خدمات برای هر چه بهتر شدن سطح و همچنین از بین رفتن لکه از روی سطح سنگ ، سرامیک ، پارکت ، لمینت ، موزاییک ، بتن و … انجام می گیرد. که در زیر به برخی از این لکه ها و نحوه از بین بردن این لکه اشاره می کنیم.

از بین بردن لکه آبلیمو

شاید یکی از شایع ترین اتفاقاتی که در سطح خانه ها رخ می دهد بخواهیم اشاره کنیم از بین بردن لکه آبلیمو باشد که در ساختمان ها و خانه ها بسیار اتفاق می افتد و با توجه به اینکه خاصیت اسیدی دارد باعث می گردد تا سطح سنگ ، سرامیک و … لکه ایجاد شود که در چنین مواقعی همکاران ما برای از بین بردن این لکه از دستگاه های مخصوص کفسابی برای از بین بردن لکه آبلیمو استفاده می کنند و این موضوع را باید در نظر داشت که بستگی به نوع سطح دارد که اصولا بر روی سطح سنگ ها این اتفاق می افتد که با ساب زنی و لایه برداری سطح می توان لکه ایجاد شده با آبلیمو را از بین برد. از روش جلا دادن سنگ می توان به از بین بردن لکه آبلیمو از روی سطح به کمک خدمات کفسابی اشاره کرد.

از بین بردن لکه چسب

در برخی از ساختمان ها و خانه ها با توجه به اینکه از لکه چسب ها برای چسباندن موکت ها و یا همچنین چسباندن لمینت و پارکت بر روی سطح سنگ ایجاد می گردد که ممکن است بعد از مدتی موکت ، یا پارکت و لمینت را از روی سطح سنگ جدا کرد که در چنین مواقعی مسئله اصلی زمانی است که سطح چسب مانند لکه ای غیر قابل جداشدنی بر روی سطح سنگ یا سرامیک می ماند که به این نوع لکه ها ، لکه ی فیزیکی می گویند که باید برای از بین بردن این لکه ها از ساب زنی و کفسابی استفاده کرد. اجاره دستگاه ساب پارکت برای ساب زدن سطوح پارکت را می توانید از سمت همکاران ما در مجموعه رزرو کنید و خدمات ساب زنی پارکت را پس از آموزش های لازم انجام دهید.

البته که ممکن است در برخی مواقع با توجه به این که چسب بروی سطح به مانند یک ماده بسیار سفت و سخت تبدیل می گردد که باید از دستگاه های ساب زنی با لقمه ساب ها مخصوص برای از بین بردن این لکه ها اقدام کرد که همکاران ما کار ساب زنی و کفسابی را انجام می دهند.

از بین بردن لکه چای و قهوه

در برخی مواقع ممکن است که لکه چای و قهوه بر روی سطح میز عسلی ها ، سنگ میز غذاخوری ، سنگ کابینت ها و … ایجاد شود که در چنین مواقعی باید خدمات با استفاده از دستگاه های ساب زنی دستی انجام گیرد که این خدمات موجب می گردد تا سطح به حالت کاملا تمیز و براق تبدیل گردد. البته که با توجه به نوع و جنس سطح سنگ این خدمات انجام می گیرد باید در نظر داشت خدمات ساب زنی بر روی لکه های چای و قهوه طوری انجام می شود که سطح سنگ آسیب نبید و سپس سطح تمیز و بدور از لکه گردد.

از بین بردن لکه جوهر نمک

از بنی بردن لکه جوهر نمک که اصولا برای از بین بردن لکه های فیزیکی که بر روی سطح سنگ ها و سرامیک ها ایجاد شده است اقدام می گیرد که باید در نظر داشت برای از بین بردن لکه های فیزیکی که مدت ها است بر روی سطح مانده و سفت و سخت شده است باید نباید از جوهر نمک استفاده کرد چرا که جوهر نمک با توجه به این که خاصیت اسیدی دارد در منافذ سنگ نفوذ می کند و باعث می گردد تا سنگ یا سرامیک آسیب ببیند و لکه ایجاد شود.

همکاران ما پس از مشاهده و بررسی محل مورد نظر اقدام به ساب زنی و کفسابی بر روی سطح می کنند که بستگی به میزان سطح لکه بر روی سنگ و سرامیک دارد که موجب می گردد تا همکاران ما از دستگاه ها میزان لایه برداری که باید از روی سطح انجام گیرد بررسی می گرد و این امر کمک می کند تا سطح آسیب دیده لایه برداری شود و سپس لایه های زیرین که تمیز تر هستند جایگزین سطح رویی آسیب دیده می گردد و در چنین حالت لکه جوهر نمک از بین می رود و باعث می گردد تا سطح تمیز و بدور از کثیفی به شما تحویل گردد.

از بین بردن لکه سرکه

با توجه به این که سرکه هم از دیگر موادی است که در خانه موجود است و کاربردهایی دارد و در برخی مواقع ممکن است که بر اثر بی توجهی و ناخواسته لکه ای بر روی سطح سنگ ایجاد شود مثلا در برخی مواقع ممکن است زمانی که ترشی یا در مواد غذایی می خواهید سرکه بریزید که بر روی سطح ریخته شود و سطح را لکه کند در چنین حالتی نیاز است از خدمات کفسابی و سنگ سابی برای از بین بردن باید از خدمات ساب زنی و کفسابی استفاده گردد.

از بین بردن لکه نوشیدنی ها مختلف

با توجه به اینکه لکه نوشیدنی های مختلف ممکن است که به صورت کاملا لکه و تیره بر روی سطح نمایان گردد و سطح چندان زیبا به نظر نرسد در چنین حالتی نیاز است که این خدمات بنا به موقعیت ها از دستگاه های مخصوص استفاده گردد مثلا برای سطح بزرگ باید از دستگاه های بزرگ استفاده کرد و باری سطح های سنگ کوچک که نمی توان از دستگاه بزرگ استفاده کرد که در چنین حالتی باید از دستگاه های ساب زنی دستی استفاده کرد.

باید در نظر داشت که خدمات برای سطح هایی که مشکل دارد استفاده می گردد و ممکن است که در برخی مواقع لکه های نوشیدنی طوری باشد که به سطح سنگ ها ، سرامیک و … نفوذ کرده باشد و باعث گردد که نتوان این خدمات را با استفاده از دستگاه های ساب زنی انجام داد چرا که نیاز است تا سطح سنگ تعویض گردد. البته که به ندرت این اتفاق می افتد و در بیشتر مواقع خدمات برای ساب زنی و سنگ سابی سطح آسیب دیده و لکه دار شده از بین می رود.

از بین بردن لکه روغن

با توجه به این که در مورد لکه روغن می توان توضیحاتی را داد که برای سطح سنگ ها ، بتن ها ، سرامیک ها ، موزاییک ها ممکن است که ریخته شود و همچنین با توجه به اینکه روغن می تواند سطح را به شدت کثیف و چرک نشان دهد باید برای از بین بردن لکه روغن کاری انجام داد که این فرآیند با توجه به دستگاه های موجود در حوزه ساب زنی سطح ها می توان از خدمات کف سابی استفاده کرد. باید این موضوع را هم اعلام کنیم که برای تغویض روغنی ها ، تعمیرگاه ها ، سوله ها و … که کار آنها با روغن انجام می شود باید در نظر داشت که این خدمات برای از بین بردن لکه روغن از خدمات کف سابی استفاده می گردد.

همکاران ما با توجه به اینکه سطح ممکن است دارای لکه های زیاد باشد برای اینکه بخواهیم سطحی یکدست و یک شکل داشته باشیم باید همه قسمت های سطح را هم کف سابی انجام دهیم تا سطحی یکدست تحویل متقاضیان بدهیم. و لکه های روغنی که وجود دارد را از بین ببریم.

ما در مجموعه براداران اجاقی به انجام از بین بردن انواع لکه ها مشغول هستیم و در صورتی که نیاز است تا خدمات برای شما انجام گیرد تا سطح بدون لکه و عیب و ایراد باشد کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

با توجه به اینکه خدمات از بین بردن لکه ها انجام می گیرد برای بندکشی سرامیک و سنگ باید اقدام کرد چرا که ممکن است سطح سنگ و سرامیک به صورت زشت به نظر برسد که در چنین مواقعی نیاز است تا خدمات بندکشی انجام گیرد. ما در مجموعه کفسابی در چیتگر ، کفسابی در شهرک استقلال و دیگر نقاط شهر تهران را انجام می دهیم و در صورتی که نیاز است تا خدمات کفسابی انجام گیرد کافیست با مجموعه ما در تماس باشید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی