شستن سنگ کف خانه

شستن سنگ کف خانه

یکی از فرآیند هایی که توسط متقاضیان انجام می گیرد شستن سنگ کف خانه است و بسیار مرسوم می باشد تا کف خانه بسیار تمیز و براق و شفاف دیده شود. برخی مواقع این شستن ها به صورت ستنی انجام می گیرد و در برخی مواقع با استفاده از دستگاه های کف سابی ایرانی و خارجی انجام می گیرد.

شستن سنگ

یکی از فرآیند هایی که به صورت دائم و هفتگی انجام می گیرد شستن سنگ می باشد که با استفاده از نظافت چی هایی که به صورت هفتگی کار شستشو و نظافت ساختمان را بر عهده دارند انجام می دهند و همین امر موجب شده است تا پس از گذشت زمان سنگ ها کدر و تیره و تار گردد و نمی توان با تمیز کردن نظافت چی انتظار داشت که سنگ ها شفاف و براق گردد و نیاز است که کار با استفاده از دستگاه های بزرگ کف سابی انجام گیرد.

کف سابی سنگ خانه

کف سابی سنگ خانه یکی از خدماتی است که ما در مجموعه برادران اجاقی انجام می دهیم و همین امر موجب شده است که خدمات کف سابی با استفاده از دستگاه های بزرگ کف سابی انجام گیرد و در برخی مواقع می توان گفت که کف سابی سنگ خانه با استفاده از دستگاه های ساب زن دستی انجام می گیرد که این سنگ ها از قبیل : سنگ میزغذاخوری ، سنگ میزعسلی ، سنگ کابینت ، سنگ کانتر ، سنگ روشویی ، سنگ سرویس بهداشتی و حمام ، سنگ بالکن ها و … که نمی توان از دستگاه های بزرگ استفاده کرد توسط دستگاه های ساب زن دستی انجام می گیرد. خدمات کفسابی در کیانمهر کرج نیز از خدمات ما در مجموعه برادران اجاقی در استان البرز می باشد.

سنگ سابی سنگ خانه

سنگ سابی سنگ خانه که یکی از مرسوم ترین کارهایی است که توسط متقاضیان انجام می گیرد و اکثر مواقع درخواست دارند که کار سنگ سابی ساختمانشان که سطح کف ساختمان ، راه پله و راه رو ، پارکینگ و در مواقعی سرویس های بهداشتی سنگ می باشد که درخواست می شود که کار سنگ سابی صورت پذیرد. کفسابی در طالقان از منطقه های کرج می باشد که خدمات ساب زنی و سنگ سابی انجام می گیرد.

در چه مواقعی کار سنگ سابی ساختمان انجام می گیرد ؟

در مواقعی که سطح سنگ شما لکه هایی در خود دارد که در اثر ریخته شدن مایعاتی از قبیل : سرکه ، آبلیمو ،  بر روی سطح شما این لکه ها ایجاد شده است می توانید با استفاده از سنگ سابی سطح سنگ این موارد را از بین ببرید.

اگر بر روی سطح شما لکه هایی از قبیل ملات ساختمانی و رنگ ریخته شده باشد و نتوانید با استفاده از روش های قدیمی نتوانید آن را تمیز کنید باید کار سطح شما را با استفاده از دستگاه ساب زنی انجام دهید.

اگر سطح شما دارای عیب و ایرادهایی از قبیل پستی ها و بلندی ها باشد می توان این پستی ها و بلندی ها را با استفاده از دستگاه های ساب زنی دستی می توان سطح را یکنواخت کرد و سطح را به صورت کاملا آینه ای تحویل داد.

اگر سطح شما لکه های ریز و درشت را داشته باشد و نیاز است که خدمات سنگ سابی انجام شود می توانید با همکاران ما در مجموعه برادران اجاقی تماس حاصل فرمایید.

البته که یکی از فعالیت های مهمی که در مجموعه ی ما انجام می گیرد می توان به سنگ سابی و کف سابی و ساب زدن دستی محیط کوچک سنگ ها اشاره کرد که همکاران ما کار را به صورت بسیار تخصصی و فعالیت های خاص حوزه نوین کف سابی انجام می دهند. و تمامی روش ها و فعالیت ها بسیار بروز و مدرن می باشد. از دیگر خدمات ما می توان به نماشویی ، و شستشوی نمای آجری ، نمای سنگی ، نمای شیشه ای و … اشاره کرد و البته که خدمات پیچ و رولپلاک نما ، کار در ارتفاع و … از خدمات ما در مجموعه می باشد که این خدمات توسط گروه های مجرب و متخصص انجام می گیرد.

1 reply on “شستن سنگ کف خانه”

  • جمالی زاده
    آگوست 2, 2023 at 2:56 ب.ظ

    سلام خسته نباشید میخواستم تشکر کنم از همکاراتون به دلیل اینکه قبل از شروع کار به صورت خیلی حرفه ای به مشتری هاشون رایگان مشاوره میدن ممنونم.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی