کف سابی در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد

کف سابی در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد

کف سابی در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد از منطقه هایی است که همکاران ما بیشترین فعالیت ساب زدن و کف سابی را دارند. انجام خدمات کف سابی یکی از مهمترین فعالیت های ما در مجموعه برادران اجاقی می باشد و باید در نظر داشت که این خدمات برای سطوح مختلف انجام می گیرد از قبیل : سرامیک ، سنگ ها ، موزاییک ها ، بتن ها ، کف پوش ها ، لمنت ها ، پارکت ها ، کاشی ها و … انجام می گیرد و برای انجام خدمات هر کدام از این سطوح از دستگاه ها و لقمه ساب های مخصوص به سطح استفاده می شود. کفسابی ساختمان زمانی انجام می گیرد که لکه ها و کثیفی هایی بر روی سطح باشد و نتوان به کمک روش های سنتی آن ها را برطرف کرد. البته که اگر بخواهید می توانید با خرید دستگاه کفسابی نو این خدمات را خودتان با کمک آموزش هایی که همکاران ما در مجموعه به شما ارائه می دهند انجام دهید.

ساب زن دستی در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد

انجام خدمات ساب زنی دستی در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد که برای سطح هایی استفاده می شود که نمی توان از دستگاه های بزرگ استفاده کرد که باید از ساب زن های کوچک دستی کمک گرفت و برای اینکه بخواهیم این سطوح را کف سابی دستی انجام دهیم می توان به محیط هایی از قبیل : حمام ها ، سرویس بهداشتی ها ، بالکن ها ، پله ها و راه پله ها  ، سطح سنگ کابینت ها ، سطح سنگ میز غذا خوری ، سطح سنگ میز عسلی ها و … می توان اشاره کرد.

انجام خدمات ساب زنی دستی و کف سابی دستی به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای و با بروز ترین دستگاه ها انجام می شود و همکاران ما کار بدور از هر گونه گرد و خاک و آلودگی انجام می دهند و نیازی نیست که حتما محیط خلوت و بدور از ابزار و اشیا باشد و یا اینکه قسمتی از خانه خالی گردد.

کف سابی سنگ کابینت در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد

با توجه به اینکه کف سابی سنگ کابینت ها در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد انجام می شود و اگر سنگ کابینت ها ناخواسته قهوه ، چای ، آبمیوه و … ریخته شده باشد و لکه هایی بر روی سنگ میزعسلی ها ظاهر شود باید در نظر داشت که این خدمات با استفاده زا کف سابی سنگ کابینت به وسیله ساب زن دستی انجام می شود و این خدمات بدور از هر گونه لکه و تیرگی انجام می شود و چه بسا به سنگ شما آسیبی وارد نمی شود سبب می شود که سنگ جلا گردد و زیبایی چندانی پیدا می کند و همچنین عمر سنگ افزایش پیدا می کند.

سنگ سابی در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد

انجام خدمات سنگ سابی بر روی سنگ ها صورت می پذیرد و باید در نظر داشت که این خدمات با دستگاه های سه فاز و تک فاز صورت می پذیرد و با توجه به وجود برق سه فاز استفاده از این نوع دستگاه ها به مراتب بیشتر از دستگاه های تک فاز می باشد .

با توجه به این که خدمات سنگ سابی برای همه نوع سنگ ها از قبیل : سنگ اسلب ، سنگ بوک مچ و فور مچ ، سنگ تراورتن ، سنگ چینی ، سنگ گرانیت و … انجام می گیرد و هر کدام از این نوع سنگ ها با لقمه ساب های مخصوص سنگ سابی انجام می شود.

نماشویی در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد

خدمات نماشویی در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد به وسیله راپل کاران مجموعه صورت می پذیرد و باید در نظر داشت که خدمات نماشویی در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد موجب شده است که این خدمات به بهترین شکل ممکن انجام گیرد. نماشویی با راپل صورت می پذیرد که فرد به کمک طناب از ساختمان آویزان می شود و شروع به شستشوی نمای ساختمانی می کند.

راپل کاران مجموعه با استفاده از طناب های مخصوص از ساختمان ها آویزان می شوند و کار نماشویی ساختمانی را از بالا به پایین انجام می دهند و تمامی نمای ساختمانی توسط راپلکاران شستشوی می گردد. اسید شویی نما در صورتی که لکه ها و کثیفی ها را نتوان به روش هایی عادی انجام داد صورت می پذیرد که در چنین مواقعی کمک می کند تا سطح نمای ساختمانی تمیز گردد.

جهت دریافت مشاوره در امر کف سابی ، نماشویی ، سنگ سابی ، ساب زنی دستی و … می توانید با شماره های موجود در سایت برادران اجاقی تماس حاصل فرمایید.

5 replies on “کف سابی در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد”

  • پیمان
    جولای 17, 2023 at 9:12 ب.ظ

    سلام اقای اجاقی
    خیلی عالیه موفق باشید همیشه.

    • جولای 19, 2023 at 9:50 ق.ظ

      سلام
      خیلی ممنون از انرژی مثبتتون

  • جهرمی
    جولای 21, 2023 at 10:27 ب.ظ

    سلام وقتتون بخیر
    باشتکر از اقای اجاقی .

  • نائینی
    جولای 23, 2023 at 2:29 ب.ظ

    سلام روز بخیر
    خیلی کارتون خوب بود ممنونم.

  • فهمیده
    جولای 23, 2023 at 2:44 ب.ظ

    سلام روزتون بخیر
    اقای اجاقی از اینکه انقدر منصف هستید ممنونم
    امیدوارم همیشه موفق باشید در کارتون.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی