نماشویی با راپل

نماشویی با راپل

نماشویی با راپل از مخصوص فعالیت هایی است که به صورت تخصصی همکاران ما در مجموعه برادران اجاقی انجام می دهند و باید اعلام کرد که این خدمات به صورت کاملا حرفه ای و با تخصص های ویژه انجام می گیرد و همچنین باید اذعان داشت که خدمات نماشویی که توسط همکاران ما انجام می گیرد اصولا با توجه به این موضوع که همکاران ما کار نماشویی را با راپل انجام می دهند و همچنین دوره های مخصوص به راپل را گذرانده اند و کار آنها به صورت کاملا تجربی و تخصصی می باشد.

نماشویی با راپل مخصوص به انواع نما ها از قبیل : نمای آجری ، نمای سیمانی ، نمای سنگی ، نمای شیشه ای ، نمای کامپوزیت و … می باشد. و همکاران ما کار نماشویی را با استفاده از راپل انجام می دهند و باید توجه داشت که نمای ساختمانی تاثیری در کار نماشوی ساختمان ندارد و نماشوی ساختمان در هر کدام نوع از نماها کار شستشوی را انجام می دهد.

چه مواقعی نیاز است که نمای ساختمانی شسشته شود ؟

با توجه به این که در کلان شهر ها به علت بالا بودن آلایندگی و آلودگی هوا باید در نظر داشت که به صورت دوره ای نیاز می شود که کار نماشویی ساختمان ها ، برج ها ، مجتمع های تجاری و اداری و … شستشوی پیدا کنند که این امر در تمیز کاری و زیبا شدن نمای ساختمانی و همچنین در افزایش طول عمر نمای ساختمانی کمک می کند.

اگر لکه ، کثیفی ، چربی و … بر روی نمای ساختمانی خود مشاهده می کنید که باعث شده است نمای ساختمانی کدر و کثیف به نظر برسد نیاز است که نمای ساختمانی شستشو انجام گیرد و همین مورد موجب می شود تا لکه ها و کثیفی ها از بین برود.

اگر نیاز است که نمای ساختمانی که آجری و سیمانی است که در اثر بارندگی ها موجب شده است که بر روی نما شوره و لکه هایی دیده شود نیاز است که خدمات نماشویی با راپل انجام گیرد و همچنین بعد از آن نانو نما صورت پذیرد تا دیگر هیچ گونه لکه سفیدک و شوره بر روی نما و سیمان دیده نشود.

نماشویی با طناب

نماشویی با طناب که اصطلاح دیگری از نماشویی با راپل گفته می شود و در اصل همان کار نماشویی با راپل را انجام می دهد و باید توجه داشت که کار نماشویی با راپل یا نماشویی با طناب کاری است که سبب می شود تا نمای ساختمانی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

یکی از فعالیت هایی که برای زیباسازی شهرهای ساختمانی انجام می گیرد و باعث می شود که نمای ساختمانی به بهترین شکل ممکن تمیز گردد نماشویی ساختمان است و تاثیر مثبتی بر روی نمای ساختمان دارد و همین امر موجب شده است که امروزه متقاضیان جهت شستشوی نمای ساختمانی افزایش پیدا کنند و کار نماشویی ساختمان بیشتر از هر روز یک نیاز برای مالکان ساختمان ها ، مجتمع های اداری ، تجاری ، برج ها و … باشد و در صدد تمیز کاری نمای ساختمانی به صورت دوره ای گردند.

نماشویی با داربست

نماشویی با داربست که اصطلاحا به آن نماشویی به روش سنتی نیز گفته می شود از فعالیت های مجموعه می باشد برای انجام خدمات نماشویی تا کار نماشویی توسط افراد متخصص انجام گیرد با این فرق که دیگر افراد نماشوی با طناب از ساختمان آویزان نمی شوند بلکه در مقابل نما داربست وصل می گردد که باید توجه داشت فرد نماشوی بر روی داربست قرار می گیرد و شروع به پاک کردن نمای ساختمانی می کند.

با توجه به این که امروزه این روش منسوخ گردیده است و خیلی کم از این روش برای شستشوی نمای ساختمانی استفاده می شود در نظر داشت که اگر به هر دلیلی نتوان از نمای ساختمانی آویزان شد و کار نماشویی را انجام داد می توان با استفاده از داربست اقدام به شستشوی نمای ساختمانی کرد.

ما در مجموعه برادران اجاقی جهت انجام خدمات مشاوره در امر نماشویی و همچنین شستشوی نمای ساختمانی آماده همکاری با مجموعه ها ، مالکان مجتمع ها ، مدیریت مجموعه ها و … می باشیم برای دریافت مشاوره با شماره های ما در مجموعه تماس حاصل فرمایید. خدمات و حوزه فعالیت ما در کنار نماشویی ، کفسابی نیز می باشد که در کفسابی منزل ها ، ساختمان ها و … خدمات های متفاوتی صورت می پذیرد و باید گفت که این خدمات برای انجام کلیه مناطق تهران صورت می پذیرد به عنوان مثال می توان به کفسابی در سعادت آباد ، کفسابی در فرحزاد ، کفسابی در زعفرانیه ، کفسابی در الهیه ، کفسابی در ونک و … اشاره کرد که این مناطق به صورت رندوم انتخاب شده است. جهت دریافت مشاوره با همکاران ما در تماس باشید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی