کف سابی در الهیه ، زعفرانیه ، ولنجک

کف سابی در الهیه ، زعفرانیه ، ولنجک

خدمات ساب زنی و کف سابی در الهیه ، زعفرانیه ، ولنجک از مناطق شمال تهران که بیشترین فعالیت کاری ما در این مناطق صورت می پذیرد و همکارانمان کار کف سابی سطح را با دانش روز انجام می دهند و فعالیت ها با استفاده از دستگاه های ساب زنی خارجی و ایرانی انجام می شود.

البته باید در نظر داشت که خدمات کف سابی برای سطح های مختلف توسط دستگاه های مخصوص به سطح انجام می گیرد و باید در نظر داشت که این خدمات برای هم سطح سازی ، از بین بردن لکه ، براق سازی و شفاف سازی سطح و … توسط گروه ما انجام می گیرد. با توجه به خدمات کفسابی سنگ می توان از نام دیگر آن به عنوان شستن سنگ کف خانه نیز استفاده کرد.

کف سابی استخر در الهیه ، زعفرانیه ، ولنجک

جهت کف سابی استخر در الهیه ، زعفرانیه ، ولنجک باید اعلام کرد که اگر سطح کف استخر مدت هاست که مورد استفاده قرار نگرفته است می توان سطح کف و دیواره استخر را کف سابی کرد و اگر نیاز است که کار تمیز کاری سطح کف استخر صورت پذیرد این خدمات توسط همکارنمان انجام می گیرد.

سنگ سابی در الهیه ، زعفرانیه ، ولنجک

خدمات سنگ سابی در الهیه ، زعفرانیه ، ولنجک بر روی سطح کف ساختمان هایی که سنگ می باشد انجام می گیرد و با توجه به نوع و جنس سنگ از لقمه ساب های مخصوص به سطح استفاده می گردد. انواع سنگ ها از قبیل : سنگ بوک مچ ، فور مچ ، اسلب ، سنگ گرانیت ، سنگ چینی ، سنگ تراورتن ، سنگ گوهره ، سنگ دهبید و … از فعالیت هایی است که همکاران ما کار سنگ سابی را برای انجام خدمات استفاده می کنند.

اگر سطح سنگ های شما همطراز نمی باشد و می خواهید سطح سنگ های خود را همطراز کنید می توانید از خدمات سنگ سابی استفاده کنید.

اگر سنگ های شما دارای لکه ها و جرم هایی هستند می توانید از خدمات سنگ سابی برای از بین بردن جرم ها ولکه ها استفاده کنید.

در صورتی که سطح سنگ های شما دارای شکستگی های ریز و همچنین عیب و ایرادهایی است که می خواهید آنها را برطرف کنید می توانید با استفاده از سنگ سابی این موارد را از بین ببرید.

اگر سطح سنگ های شما طوری شده است که تیره و کدر گردیده است می توانید با استفاده از عملیات شاین کردن می توانید سطح سنگ را براق و شفاف و شیشه ای کنید.

برای لکه هایی از قبیل چسب ، رنگ ، ملات ساختمانی و … بر روی سطح شما ریخته شده است که دیگر نمی توان با دست آنها را تمیز کرد می توانید با استفاده از سنگ سابی سطح را مانند روز اول نصب کنید.

نماشویی در الهیه ، زعفرانیه ، ولنجک

خدمات نماشویی در الهیه ، زعفرانیه ، ولنجک توسط گروه راپل کاران انجام می شود که کار نماشویی را به صورت مدرن انجام می دهند و با استفاده از ابزارهای مخصوصی که دارند از ساختمان آویزان می شوند و ساختمان را از بالا به پایین شستشو می دهند.

برای شستشوی هر گونه نمایی از قبیل : نمای سنگی ، نمای سیمانی ، نمای چوبی ، نمای کامپوزیت ، نمای شیشه ای و … کار نماشویی توسط راپل کاران مجموعه انجام می گیرد. با توجه به این که فرآیند نماشویی با استفاده از راپل نیاز به رعایت ایمنی کامل دارند این فرآیند توسط گروه ما با ایمنی کامل انجام می گیرد که کار نمای ساختمان شما را بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغه شستشو دهند. باید گفت که خدمات پیچ و رولپلاک نما جهت جلوگیری از ریزش سنگ نما توسط متخصصین راپل کاری انجام می گیرد.

ما در مجموعه برادران اجاقی آماده ارائه خدمات کف سابی ، نماشویی ، سنگ سابی و … برای همشهریان عزیزمان در منطقه یک تهران می باشیم جهت دریافت اطلاعات کامل و مشاوره رایگان با مجموعه ما در ارتباط باشید. کفسابی در شهر کرج نیز انجام می شود که می توان به عنوان مثال از مناطق های کرج به کفسابی در گلشهر کرج ، کفسابی در حصارک کرج ، کفسابی در کمالشهر کرج و … اشاره کرد.

5 replies on “کف سابی در الهیه ، زعفرانیه ، ولنجک”

  • اسدپور
    جولای 20, 2023 at 1:17 ب.ظ

    سلام اقای اجاقی وقتتون بخیر باشه ممنونم از زحمات فراوانی که کشیدین.
    اصلا فکر نمیکنم شما رقیبی داشته باشید در این کار.

    • جولای 21, 2023 at 11:41 ق.ظ

      سلام آقای اسدپور
      نظر لطف شما نسبت به مجموعه ما است.

  • علی خانی
    جولای 20, 2023 at 1:30 ب.ظ

    سلام اقای اجاقی علی خانی هستم از زعفرانیه
    خدا به کسب و کارتون برکت بده کارتون خیلی خوب بود ما خیلی راضی بودیم.

    • جولای 21, 2023 at 11:37 ق.ظ

      سلام جناب خانی
      خداروشکر که از کار ما راضی بودید

  • مرادی
    جولای 21, 2023 at 10:18 ب.ظ

    سلام و درود به شما اقای اجاقی
    خیلی تغییر کرد سنگهای منزل ما واقعا سپاس گذارم.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی