کفسابی در حکیمیه ، تهرانپارس ، نارمک

کفسابی در حکیمیه ، تهرانپارس ، نارمک

انجام خدمات کفسابی در مناطق حکیمیه ، تهرانپارس ، نارمک و … توسط مجموعه ما انجام می شود و همکارانمان به بهترین نحو ممکن خدمات کفسابی و سنگسابی را انجام می دهند در صورتی که نیاز است کفسابی برای سنگ ها ، سرامیک ها ، بتن ها ، پارکت ها و کفپوش ها و … انجام شود ما در مجموعه کار را به صورت ضمانتی انجام می دهیم که عیب و ایرادی برای کار پیش نیاید. انجام خدمات سنگ سابی مرمریت از سنگ هایی است که فعالیت همکاران ما به صورت تخصصی می باشد و البته باید این نکته را هم یادآور شد که ساب زنی و سنگ سابی بر روی دیگر سنگ ها نیز در حیطه وظایف همکاران ما می باشد.

مواقعی که نیاز است خدمات کفسابی صورت بگیرد را می توان موارد زیر را ذکر کرد :

1- در صورتی که سطح سنگ دارای پستی و بلندی باشد و برای اینکه بخواهید این پستی ها و بلندی ها گرفته شود می توان آن را با استفاده از کفسابی اصولی از بین برد.

2- سطح سنگ شما در اثر ریخته شدن مواد از قبیل جوهر نمک ، جوهر لیمو ، اسید و … سبب شده است که بر روی سنگ لکه ایجاد گردد که با استفاد از کفسابی می توان این لکه ها را از بین برد.

3- مواقعی که بر روی سنگ شما لکه های از قبیل چسب و موادی مانند روغن و … بر روی سطح شماست با کفسابی برطرف می گیرد.

4- پس از بازسازی ساختمان موادی از قبیل گچ و سیمان ، ملات ساختمانی و همچنین در هنگام رنگ آمیزی ساختمان ، رنگ بر روی سطح ریخته می شود که نمی توان با دست تمیز کرد ولی برای از بین بردن این موارد می توان با کفسابی برطرف کرد. در اصل خدمات سنگ سابی ساختمان نیز انجام می گیرد.

5- اگر سنگ های شما در اثر عبور و مرور سبب شده است که شفافیت و براقیت اولیه خود را از بین برده باشد می توان با استفاده از کفسابی این شفافیت و در اصل درخشندگی را به سنگ برگرداند.

سنگسابی در حکیمیه ، تهرانپارس ، نارمک

خدمات سنگسابی برای سنگ ها توسط مجموعه ما انجام می شود و همکاران ما خدمات همه نوع سنگسابی برای سنگ هایی از قبیل : تراورتن ، گرانیت ، دهبید ، مرمریت و … را انجام می دهند و چون هر نوع سنگ دارای ساختاری متفاوت دارد باید ساب مخصوص به آن سنگ بر روی دستگاه نصب شود و سپس کار ساب زدن سنگ انجام گردد. پس باید این موضوع را در نظر داشت که خدمات سنگ سابی تراورتن ،سنگ سابی گرانیت ، سنگ سابی دهبید ، سنگ سابی مرمیت و … به صورت کامل انجام می گیرد.

ما در مجموعه برادران اجاقی تمامی خدمات ساب زنی را انجام می دهیم و کار سنگسابی با استفاده از دستگاه های سه فاز و تک فاز صورت می گیرد و دستگاه های ما متشکل از دستگاه ساب ایتالیایی ، ایرانی و آلمانی می باشند.

ساب پله و راه پله در حکیمیه ، تهران پارس ، نارمک

خدمات ساب زدن برای پله ها و راه پله ها توسط ساب زن دستی صورت می گیرد و همکاران ما با استفاده از دستگاه ساب زن دستی که به صورت قابل حمل می باشد می باشد انجام می پذیرد. ساب زدن پله ها و راه پله ها باید بسیار دقیق و اصولی باشد چرا که در اثر افزایش فشار بر روی دستگاه ممکن است که سنگ آسیب ببیند. البته که اگر سطح پله و راه پله از موزاییک باشد خدمات کفسابی موزاییک انجام می گیرد و این خدمات با توجه به نیاز متقاضی صورت می پذیرد.

ساب زن دستی در حکیمیه ، تهرانپارس ، نارمک

خدمات ساب زدن دستی برای سنگ های کوچک نیز انجام می گیرد که این سنگ ها را نمی توان با دستگاه های بزرگ کفسابی ، کار ساب زدن را انجام داد. مثلا برای سنگ های میز عسلی ، سنگ میز غذا خوری ، سنگ شومینه ، سنگ جزیره و کابینت ها و … را می توان با استفاده از دستگاه ساب زن دستی کار را انجام داد و این خدمات ما برای متقاضیان برای رعایت اصول بهداشتی و بدون هیچ گونه ایجاد گرد و غباری انجام می گیرد.

نماشویی در حکیمیه ، تهرانپارس ، نارمک

خدمات نماشویی ما برای مناطق حکیمیه ، تهرانپارس ، نارمک و … انجام می پذیرد و همکاران ما برای شستشوی نمای سنگی ، نمای شیشه ای ، نمای کامپوزیت ، نمای چوبی ، نمای آجری و … کار را انجام می دهند.

خدمات شستشوی با استفاده از راپل صورت می گیرد و همکاران راپل کار ما از ساختمان آویزان می شوند و این امر سبب می شود که شستشوی نما از بالای ساختمان شروع شود و به قسمت پایین نمای ساختمان ادامه یابد. و این کار توسط راپل کار انجام می گیرد و در اصل می توان گفت که کار شستشوی نمای ساختمان به صورت کامل انجام می شود و همکاران ما نماشویی با راپل را انجام می دهند.

همکاران ما با استفاده از دستگاه های واتر جت و سندبلاست کار شستشوی نما را انجام می دهند. و برای شستشوی نمای ساختمان در صورتی که نتوانند طناب را به قسمت بالاپشت بام آویز کنند باید کار با استفاده از داربست انجام گیرد.

ما در مجموعه برادران اجاقی آماده شستشوی نمای شما در منطقه هستیم. برای اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره رایگان کافیست با شماره 09351555016 تماس حاصل فرمایید.

8 replies on “کفسابی در حکیمیه ، تهرانپارس ، نارمک”

  • رضا شیردل
    نوامبر 20, 2021 at 9:56 ب.ظ

    سلام آقای اجاقی ممنون از سا بی واحد ما زدید

    • نوامبر 22, 2021 at 9:20 ق.ظ

      سلام آقای شیردل
      خواهش می کنم
      امیدوارم که راضی باشید

  • فاطمه محمدی
    دسامبر 26, 2021 at 10:36 ب.ظ

    سلام آقای اجاقی ممنون از ساقی که به راه پله ما زدید با اینکه کار خیلی سختی بود ولی شما خیلی منظم و تمیز انجام دادید ممنون از کار زیباتون

    • ژانویه 5, 2022 at 6:29 ب.ظ

      سلام و وقت بخیر خدمت شما
      خواهش می کنم
      انجام وظیفه کردیم

  • مصطفی رضوان نیا
    جولای 25, 2023 at 6:23 ب.ظ

    سلام عصرتون بخیر
    ببخشید میخواستم بدونم کفسابی پارکینگ با متراژ200 متر هزینه اش چه طور محاسبه میشه؟

    • جولای 29, 2023 at 11:20 ق.ظ

      سلام جناب رضوان نیا
      با توجه به نوسانات قیمتی که وجود دارد لطفا با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما رو راهنمایی کنند
      البته که مشاوره کامل در امر ساب زنی و کفسابی پارکینگ به شما ارائه خواهد شد.

  • غفاری
    جولای 25, 2023 at 6:26 ب.ظ

    سلام خسته نباشید میخواستم بابت کفسابی تون تشکر کنم
    خیلی عالی انجام دادین . ممنونم.

  • علی پور
    جولای 25, 2023 at 8:19 ب.ظ

    سلام خسته نباشی
    اقای اجاقی کفسابی که برای واحد پسرم انجام دادید عالی شد خیلی خوشحالم که شمارو انتخاب کردم ممنونم.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی