نماشویی با راپل

نماشویی با راپل

ما در مجموعه نماشویی برادران اجاقی به شستشوی انواع نماها از قبیل نمای شیشه ای ، نمای آجری ، نمای چوبی ، نمای کامپوزیت ، نمای سنگی و … را همکاران ما با راپل شستشو انجام می دهند البته که در مواقعی ممکن است که نتوان از شستشوی نما به کمک راپل استفاده کرد که نیاز به نصب داربست می باشد که در این مواقع می توان از شستشوی نما با کمک داربست استفاده کرد.

خدمات نماشویی با راپل

البته که به انجام کار در ارتفاعی از سطح زمین کار صورت بگیرد که فرد نماشوی از ساختمان به وسیله طناب آویزان باشد و کار شستشوی نما را انجام دهد به آن نماشویی با راپل گفته می شود. همانطور که می توان از نماشویی به وسیله طناب یا راپل برای تمیز کردن سطح نمای ساختمان از آن استفاده کرد.

در روش نماشویی به روش راپل یا کار در ارتفاع ، دسترسی به نمای ساختمان با استفاده از طناب صنعتی صورت می گیرد که التبه که مزایای نماشویی با راپل را می توان به کمتر شدن هزینه ها اشاره کرد چرا که دیگر نیازی به نصب داربست نمی باشد و کار در نماشویی با راپل به سرعت بیشتری انجام می شود. البته که فرد نماشوی دارای تجربه بسیاری است و خطرات سقوط از راپل به صفر می رسد و دارای امنیت 100 در 100 می باشد.

زمانی که نماشویی به روش داربست اتفاق می افتد همه ذهنیت ها نسبت به امینت فرد نماشوی می رود ولی هزینه ها افزایش می یابد و کار نماشویی طولانی تر می شود.و هزینه نماشویی با راپل خیلی پایینتر نسبت به هزینه نماشوی به وسیله داربست می باشد.

نماشویی با طناب

البته که امروزه بهترین روش برای نماشویی ساختمان که افراد با تخصصی در این حوزه فعالیت می کنند نماشویی با طناب می باشد که فرد به کمک طناب های مخصوص از ساختمان آویزان می شود و کار شستشوی نما را انجام می دهد و برای تمیزسازی شهر کمک می کند. و اگر به تمیز کاری نما توجه نکینم باعث می شود که گرد و غبار و آلایندگی به سطح نما نفوذ کند و باعث می شود که نما را از بین ببرد.

شستشوی نما با راپل

نماشویی با طناب به وسیله دو دستگاه صورت می گیرد که یکی به نام واتر جت و دیگر به نام سندبلاست است کارآیی دستگاه واترجت این است که می تواند کثیفی هارا از بین ببرد و و برای نما های سنگی ، سیمانی ، آجری ، کامپوزیت و … مناسب است ولی دستگاه سندبلاست لایه برداری قوی و از بین بردن رنگ از نمای ساختمان را بر عهده دارد و این یکی از ویژگی های بالای تمیزکاری دستگاه سندبلاست می باشد.

قیمت نماشویی با طناب

در مورد قیمت نماشویی با طناب هم می توان گفت موارد تاثیر گذار به ارتفاع نمای ساختمان ، عرض نمای ساختمان ، عمر نمای ساختمان و آخرین باری که کار شستشوی انجام شده است و نوع مصالح ساختمانی که در نما استفاده شده است و همچنین میزان آلودگی در سطح نمای ساختمان اشاره کرد.زیرا این عوامل در قیمت نماشویی تاثیر گذار است.

رفع نم از نمای ساختمان

به وجود آمدن نم در نمای ساختمان باعث مشکلات زیادی هم برای ساختمان و هم برای ساکنین ساختمان می باشد. زمانی که نم در نمای داخلی و بیرونی نمای ساختمان بوجود می آید باید سریعا برطرف و مقاوم سازی صورت بگیرد.

نمای هر ساختمانی بعد از چند مدت نیاز به ترمیم دارد و عوملی که باعث نم در نمای ساختمان می شود مانند :

1- شیب بندی مناسبی در هنگام ساخت صورت نگرفته باشد.

2- ترکیدگی لوله که سبب می شود که به دیواره نما آب دهد.

نماشویی با راپل

3- از بین رفتن بندکشی مصالح به کار رفته در ساختمان که یکی از علت های رایج که سبب می شود نم از نمای ساختمان به وجود بیاید.

روش هایی که باعث می شود جهت رفع نم نمای ساختمان ایجاد شود : (البته که مصالح به کار رفته در نمای ساختمان تاثیر گذار می باشد که از چه مواردی استفاده گردد.)

1- نانو کردن نما :

اگر بعد از نماشویی نمای ساختمان فرآیند نانو کردن نما اتفاق بیافتد سبب می شود که نما آبگریز شود و مناسب برای سطوح سیمانی ، آجری ، سنگی ، گچی می باشد. و دیگر نمای ساختمانی آب جذب نمی شود.

2- استفاده از رزین و چسب های مخصوص ضد آب

از این موارد در صورتی که نم برطرف گردید باید بر روی نماهای سیمانی و آجری استفاده گردد که برای همرنگ سازی اینکار باید حتما از متخصصان نماشویی استفاده کرد.

ما در مجموعه نماشویی برادران اجاقی آماده خدمت رسانی برای شستشوی نمای ساختمان با راپل و طناب هستیم و همچنین در صورتی که عیب و ایرادی نمای ساختمان شما داشته باشد در صدد برطرف کردن نمای ساختمانی می باشیم. و البته که همکاران ما در مجموعه خدمات ساب زنی و کفسابی را انجام می دهند و در صورتی که می خواهید شرکت کفسابی خوبی را در نظر داشته باشید که خدمات را به صورت کامل انجام دهد باید با همکاران ما در مجموعه در ارتباط باشید که البته خدمات کفسابی در تهران و همچنین کفسابی پله و … را انجام می دهند و اینکه برای انجام خدمات پولیش کردن سنگ از دستگاه استفاده می کنند.

نماشویی ساختمان با راپل

2 replies on “نماشویی با راپل”

  • هژبرپور
    جولای 21, 2023 at 8:10 ب.ظ

    سلام اقای اجاقی خسته نباشید
    اقا ممنونم بابت لطفی که به ما داشتید و خیلی زود کار مارو تحویل دادید ممنونم.

  • امیر مظلومی
    آگوست 2, 2023 at 5:20 ب.ظ

    سلام روزتون بخیر و خسته نباشید مظلومی هستم از حومه تهران
    تشکر از اینکه همکاراتون خیلی خوب مشاوره دادند و راهنماییمون کردن.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی