تمیز کردن سنگ های کهنه

تمیز کردن سنگ های کهنه

از فعالیت های ما در مجموعه می توان به تمیز کردن سنگ های کهنه به وسیله ی ساب زنی و کفسابی اشاره کرد که کمک می کند تا سطح بدور از عیب و ایراد و همچنین حس شادابی و تازگی به سطح سنگ های شما برگردد و کمک می کند تا سطح سنگ بسیار شفاف و براق گردد.

زمانی که شما سطح سنگ را کف سابی می کنید باید در نظر داشته باشید که به سنگ هایتان کمک می کنید تا عمر طولانی داشته باشند و همچنین زمانی که سطح سنگ هایتان پس از کف سابی تمیز و براق و براق و شفاف می گردند باید در نظر داشت که این خدمات کمک می کند تا سنگ های شما مقاومت بالایی پیدا کنند و زمانی که سطح سنگ سابی و یا کف سابی انجام می گیرد باید در نظر داشت که این خدمات کمک می کند تا بروی سطح سنگ های شما لایه برداری انجام گیرد و همین امر کمک می کند تا سطح سنگ بسیار مقاوم تر نسبت به قبل گردد.

شفاف کردن سنگ های کدر شده

شفاف کردن سنگ های کدر شده از فعالیت های ما در مجموعه می باشد که توسط دستگاه های ساب زنی ایرانی و خارجی انجام می گیرد و همین امر کمک می کند تا سطح سنگ های شما از حالت  سنگ کدر به حالت سنگ های درخشان و شفاف و روشن تبدیل می گردد و با توجه به این که سنگ های کهنه همانطور که گفته شد لایه برداری صورت می گیرد و با توجه به این که در علم سنگ باید به این موضوع اشاره کرد که سنگ ها دارای بافت زنده می باشند و زمانی که خدمات ساب زنی و کف سابی انجام می گیرد موجب می گیرد که بافت های مرده سنگ که همان سطح کدر شده می باشد از بین برود و به جای آن بافت های زنده سنگ ها که در اثر لایه برداری به وجود می آید جایگزین گردد که این امر کمک می کند تا سطح سنگ بسیار شفاف و براق گردد.

شفاف کردن سنگ های کدر شده از فعالیت هایی است که موجب می گردد تا خدمات همکاران مان با استفاده از دستگاه ها به چشم بیاید چرا که شفاف شدن سطح سنگ های شما زیبایی را به ارمغان بیاورد و این عمل کمک می کند تا سطح سنگ های شما از حالت کدر شده در بیاید و آن وقت است که افسوس می خورید کاش زودتر از خدمات کف سابی استفاده کرده بودیم. البته که یکی از خدمات سنگ ها می توان به پاک کردن چسب از سنگ اشاره کرد.

کف سابی سنگ های کهنه

کف سابی سنگ های کهنه به وسیله دستگاه های تک فاز و سه فاز کف سابی انجام می گیرد که موجب می گردد تا سطح سنگ ها بسیار تمیز گردد و زمانی که سنگ های شما کهنه می گردد و در برخی مواقع باعث می گردد که شادابی اولیه سنگ از بین برود و موجب گردد تا سطح سنگ نیاز به ساب زنی و کف سابی پیدا کند و با توجه به اینکه سطح سنگ های شما کهنه می تواند جرم های مختلف و همچنین کثیفی هایی را به خود جذب کند و این سطح کهنه سنگ بسیار زشت به نظر برسد. ساب سنگ گرانیت نیز از خدماتی که است که در مجموعه برادران اجاقی انجام می پذیرد.

البته زمانی که خدمات با استفاده از دستگاه های تک فاز و سه فاز انجام می گیرد می توان این موضوع را عنوان کرد که خدمات با توجه به برق موجود در محل انجام می گیرد و همکاران ما پس از بررسی برق محل متوجه می شوند که برق سه فاز در محل وجود دارد که با دستگاه های سه فاز کار ساب زنی انجام گیرد یا اینکه خدمات باید با دستگاه های تک فاز انجام گیرد. البته که برند این دستگاه ها ایرانی ، آلمانی ، آمریکایی ، ایتالیایی و … می باشد که همکارانمان بنا به نیاز سطح ساختمان از دستگاه های مختلف استفاده می کنند و ممکن است که در برخی مواقع برای قسمت های خاص ساختمان و سنگ های قسمت های خاص نیاز باشد که این خدمات با استفاده از دستگاه های ساب زنی دستی انجام گیرد که این خدمات به صورت کاملا حرفه  ای و توسط افراد متخصص انجام می گیرد و کار ساب زنی به صورت اصولی و درست انجام می گیرد.

در برخی مواقع ممکن است که سطح سنگ های میزعسلی ها ، سنگ کانتر و کابینت ها ، سنگ میزغذاخوری و … کهنه و کدر به نظر برسند که در چنین مواقعی با استفاده از دستگاه های ساب زنی دستی این کدری و کهنگی از بین می رود. همکاران ما در مجموعه آچار هم هستند و کف ساب در شرکت آچار را می خواهید می توانید با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل کنید.

سنگ سابی سنگ های کدر شده

با توجه به این که سنگ های کدر شده نیاز به ساب زنی و کف سابی پیدا می کنند و می توان گفت که سنگ سابی برای سطح سنگ ها مفید است و باید حتما برای سطح سنگ ها استفاده گردد و این امر موجب شده است تا سطح سنگی اگر کدر شده باشد با استفاده از ساب زنی اصولی و درست از بین برود.

در برخی مواقع نیاز است تا سطح بررسی گردد تا جنس و نوع سنگ را بتوان تشخیص داد چرا که اگر این اتفاق نیافتد ممکن است که فرد لقمه ساب مخصوص به سطح را استفاده نکند و آسیب به سطح سنگ های شما وارد شود ولی در مجموعه ما همکارانمان اشراف کامل به انواع سنگ ها و جنس و نوع سنگ ها دارند و این امر موجب شده است که سطح سنگ ها را با استفاده از لقمه ساب مخصوص به سطح ساب زنی و سنگ سابی انجام دهند.

جهت دریافت مشاوره با مجموعه برادران اجاقی در امر ساب زنی و کف سابی و همچنین سنگ سابی سطح سنگ ها کدر شده و سنگ های کهنه در صورتی که نیاز است با همکاران ما صحبت کنید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید و اطلاعات و مشاوره رایگان در این امر داشته باشید و اگر می خواهید که اطلاعات از طریق واتساپ ارسال کنید تا همکاران ما در اولین فرصت نسبت به واتساپ شما پاسخ های شما را انجام دهند و کمک کنند تا سطح سنگ های کهنه خود را از حالت کهنگی و کدری به سطحی کاملا شفاف و براق مانند روز اول تبدیل کنید. کفسابی در شهران از مناطق غرب تهران است که خدمات ما جهت ساب زنی انجام می شود.

2 replies on “تمیز کردن سنگ های کهنه”

  • حسنی
    جولای 11, 2023 at 9:35 ق.ظ

    سلام آقای اجاقی
    مرسی از اینکه سنگ های خانه ما رو کفسابی کردید
    حسنی هستم از پاسداران

    • جولای 15, 2023 at 11:02 ق.ظ

      سلام آقای حسنی
      وظیفه ما ارائه خدمات بهتر جهت سنگ های خانه می باشد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی