کف سابی در آریاشهر ، شهران ، بلوارفردوس

کف سابی در آریاشهر ، شهران ، بلوارفردوس

کف سابی در آریاشهر ، شهران ، بلوارفردوس از مناطق هایی است که همکاران ما پروژه های مختلف را در نقاط مختلف این مناطق انجام داده اند و می توان گفت که بیشتر این ساختمان ها و پروژه های بزرگ را در این مناطق به صورت کاملا اصولی و حرفه ای توسط همکاران متخصص ما انجام شده است. کفسابی سنگ مخصوص برای سطح سنگ ها انجام می گیرد.

با توجه به این که کار کف سابی برای همه سطوح مورد استفاده قرار می گیرد و باید اعلام کرد که این خدمات به برای سطح هایی از قبیل : سنگ ، سرامیک ، پارکت ، لمینت ، کفپوش ، بتن ، موزاییک و … انجام می گیرد و کار کف سابی با توجه به سطح از ساب هایی که به زیر دستگاه وصل می شود تا کار کف سابی را انجام دهد صورت می پذیرد و البته با توجه به نوع سطح از دستگاه های مختلف نیز استفاده می گردد. انجام خدمات ساب سنگ کابینت ، ساب موزاییک ها ، ساب پارکت ها و … به صورت تخصصی و با دستگاه های خارجی و ایرانی انجام می گیرد.

کف سابی سرامیک در آریاشهر ، شهران ، بلوارفردوس

برای خدمات کف سابی سرامیک در آریاشهر ، شهران ، بلوارفردوس باید گفت که کار کف سابی سرامیک بسیار حساس و حوصله بالایی می خواد که نیاز است کار ساب زنی و کف سابی سرامیک به بهترین شکل انجام شود و نمی توان مانند کف سابی سنگ انجام شود چرا که اگر بخواهیم همانند فعالیت هایی که برای کف سابی سنگ انجام دهیم دیگر از سرامیک چیزی باقی نمی ماند اصولا برای سرامیک ها از فرچه سابی سرامیک استفاده می کنیم .

با توجه به این که کف سابی سرامیک در اصل وجود ندارد و برای سطح های سرامیک باید از فرچه زنی و یا فرچه سابی سرامیک استفاده کنیم که همین امر کمک می کند تا سرامیک به بهترین شکل ممکن تمیز گردد.زمانی که سطح سرامیک فرچه سابی صورت می گیرد می توان گفت که سرامیک بسیار جذاب به نظر می رسد.

کف سابی موزاییک در آریاشهر ، شهران ، بلوارفردوس

خدمات کف سابی موزاییک در آریاشهر ، شهران ، بلوارفردوس نیز همکارانمان انجام می دهند و باید در نظر داشت که خدمات کف سابی موزاییک ها به دو روش که یک روش با کف سابی و دیگری با فرچه سابی انجام می گیرد و کار سطح موزاییک به نحو احسنت انجام می گیرد.

خدمات کف سابی موزاییک برای سطح آنها صاف می باشد می توان از ساب زنی و کف سابی استفاده کرد ولی برای موزاییک هایی که سطح شیاردار دارد نمی توان از خدمات کف سابی استفاده کرد باید از خدمات فرچه سابی کمک گرفت که باعث می شود تا سطح به حالت کاملا براق و شفافی تبدیل گردد.

سنگ سابی در آریاشهر ، شهران ، بلوارفردوس

انجام خدمات سنگ سابی در آریاشهر ، شهران ، بلوارفردوس که کمک می کند تا سطح سنگ ها بسیار تمیز و براق گردند. انجام سنگ سابی بر روی سنگ هایی از قبیل : سنگ گرانیت ، سنگ تراروتن ، سنگ اسلب ، بوک مچ و فور مچ ، سنگ چینی ، سنگ گوهره ، سنگ کوارتز و … انجام می گیرد که اصول و روش های مختلفی برای تمیز کردن یا ساب زدن یا براق کردن سنگ ها وجود دارد و این بستگی به نوع سنگ و درخواستی که کارفرما برای انجام خدمات دارد بر می گردد. پاک کردن چسب از سنگ از دیگر خدمات ما در مجموعه می باشد که با دستگاه های بزرگ این خدمات انجام می گیرد. با توجه به اینکه خدمات ساب سنگ گرانیت نیز بر روی سطح سنگ های گرانیت انجام می گیرد و باید گفت که این خدمات با توجه به درخواست متقاضیان انجام می شود.

نماشویی در آریاشهر ، شهران ، بلوارفردوس

انجام خدمات نماشویی در آریاشهر ، شهران ، بوارفردوس و دیگر مناطق شهر تهران توسط گروه راپل کاران ما انجام می گیرد و همین امر خدمات موجب می شود که کار نماشویی همه نوع نما توسط گروه ما به شکل های مختلفی انجام شود.

ما در مجموعه برادران اجاقی آماده ارائه خدمات ساب زنی ، سنگ سابی ، کف سابی ، نماشویی و … می باشیم جهت دریافت اطلاعات بیشتر کافیست با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل فرمایید.

4 replies on “کف سابی در آریاشهر ، شهران ، بلوارفردوس”

  • علی طاهری
    جولای 17, 2023 at 2:27 ق.ظ

    شما بهترین هستین در این منطقه.
    کار کفسابی شما و تیم تون حرف نداره.

    • جولای 17, 2023 at 1:23 ب.ظ

      سلام طاهری عزیز
      خدمات ما منحصر به فرد است که توسط متخصصین این حوزه انجام می گیره

  • احمد علی عبادی
    جولای 17, 2023 at 8:59 ب.ظ

    سلام وقت شما بخیر
    ببخشید میخواستم بدونم کفسابی 100 متر کف پارکینگ هزینش چقدر میشه؟
    ممنون میشم جواب بدین.

    • جولای 19, 2023 at 9:52 ق.ظ

      سلام جناب عبادی
      جهت استعلام قیمت با همکارامون تماس حاصل کنید

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی