ساب سنگ کابینت

ساب سنگ کابینت

ساب سنگ کابینت با توجه به اینکه این خدمات توسط گروه ساب زنی دستی انجام می گیرد و این خدمات با استفاده از دستگاه های ساب زنی مخصوصی که برای این نوع کار هایی که سطح سنگ ها کوچک می باشند و نمی توان از دستگاه های بزرگ استفاده کرد که در چنین مواقعی باید انتظار داشت که این خدمات با دقت فراوان انجام شود چرا که خدمات ساب زنی دستی سنگ کابینت ممکن است با توجه به قیمتی بودن سنگ کابینت موجب نگردد که سطح سنگ آسیب جدی ببیند. فردی که ساب سنگ کابینت را انجام می دهد سنگ ساب گفته می شود.

از مواردی که باید دقت داشت در مورد سنگ کابینت در معرض لکه هایی از قبیل : چای ، قهوه ، آب میوه ، آبلیمو ، جوهرنمک و … قرار می گیرد که برای بر طرف کردن این موارد نیاز است که ساب سنگ کابینت انجام گیرد. به موجب آن نیاز است که خدمات ساب زنی و کف سابی سطح کابینت ها طوری باشد که اگر لکه ای بر روی سطح سنگ وجود دارد از بین برود.

کف سابی سنگ کابینت

خدمات کف سابی سنگ کابینت طوری می باشد که پس از آن سطح سنگ شما بسیار شفاف و براق و بدور از هر گونه لکه ای مشاهده خواهید کرد. زمانی که سطح سنگ کابینت مشاهده می کنید و می بینید که دیگر عیب و ایرادی ندارد باید در نظر داشت که این خدمات به درستی و توسط گروه مجرب انجام گردیده است.

ساب سنگ میز غذاخوری

از دیگر خدمات ما در مجموعه می توان به ساب سنگ میز غذاخوری اشاره کرد چرا که سنگ میز غذاخوری با توجه به موقعیتی که دارد موجب می گردد که در معرض کثیفی و لکه دار شدن قرار بگیرد و بیشترین آسیب را در بین سنگ ها دارد به موجب همین خدمات ساب سنگ میز غذاخوری نیز توسط ساب زن های دستی ما نیز انجام می گیرد. زمانی که ساب زن دستگاه را برای ساب زدن آغار می کند قبل از آن سنگ را بررسی کرده و سپس بعد از آن اقدام به ساب زنی سطح سنگ میز غذاخوری می کند. انجام خدمات کف ساب در واوان صورت می پذیرد که این خدمات برای منطقه اسلامشهر تهران می باشد.

برخی مواقع با توجه به اینکه سنگ های میزغذاخوری آنتیک و قیمتی می باشد باید در نظر داشت که این خدمات به درستی و اصولی انجام گیرد و همچنین کار باید طوری دقیق و با نظم انجام گیرد که سطح سنگ میز غذاخوری به درستی و اصولی انجام گیرد.

کف سابی سنگ میز غذاخوری

کف سابی سنگ میز عذاخوری اصطلاحی است که برای ساب زدن دستی بر روی سنگ میز غذاخوری شناخته می شود و می توان گفت که همه فعالیت هایی که بر روی سطح سنگ های کوچک و بزرگ و همچنین دستگاه های ساب زن دستی کوچک و بزرگ انجام می گیرد به نام کف سابی شناخته می شود.

البته که باید دقت داشت تا کف سابی سنگ میز غذاخوری درست ساب زده شود و پس از کف سابی بنا به نیاز از لقمه ساب های مخصوص به سطح سنگ باید استفاده شود. زمانی که سطح سنگ مشخص باشد و فرد کف ساب بداند که از چه نوع سنگی می تواند از لقمه ساب مخصوص به سطح استفاده کند و کار ساب زنی و کف سابی را با خیال راحت بر روی سنگ میز غذاخوری انجام دهد.

ساب سنگ میزعسلی

برای ساب زدن سنگ میز عسلی باید بدانید که اگر یکی از سنگ های میز عسلی لکه دار و یا آسیب دیده باشد باید تمامی سنگ های میز عسلی ساب زده شود چرا که اگر یکی از سنگ ها ساب زده شود با توجه به این که براقیت و شفافیت پیدا می کند ممکن است که به صورت تک با بقیه فرق داشته باشد چرا که اگر می خواهید خدمات ساب زنی انجام پذیرد و با توجه به اینکه این خدمات با دستگاه صورت می پذیرد در اصطلاح لایه برداری انجام می شود و به موجب آن سطح میز عسلی بسیار و بدور از لکه و کثیفی می شود و باید در نظر داشت که خدمات ساب زنی سنگ میز عسلی یکی از فرآیند های مجموعه ما برای زیباتر به نمایش در آمدن سنگ های شما می باشد.

کف سابی سنگ میزعسلی

از کف سابی سنگ میزعسلی می توان برای تمز کردن سطح سنگ ها استفاده کرد و باید در نظر داشت که خدمات ساب زنی و کف سابی برای از بین بردن لکه ها ، جرم ها ، کثیفی ها و … انجام می شود و این خدمات برای از بین بردن آسیب هایی که بر روی سنگ میزعسلی وجود دارد نیز استفاده میشود و باید در نظر داشت که خدمات ساب زنی و کف سابی اگر به درستی انجام گیرد سطح شفاف و براق می شود.

نانو سنگ کابینت ، غذاخوری ، میز عسلی

با توجه به اینکه خدمات کف سابی سطح سنگ ها انجام گیرد در صورتی که نیاز باشد تا سطح سنگ بدور از هر گونه کثیفی و آلودگی شود و همچنین زمانی که سطح سنگ شفاف و براق گردد آرزو می کنید که کاش می توانستیم از خدماتی استفاده کنیم که سطح سنگ هیچ گونه لکه و کثیفی را به خود نگیرد و دیگر مایعی بر روی سطح سنگ ها جذب نگردد که در چنین مواقعی ما نانو سنگ کابینت ، غذاخوری ، میز عسلی و … را برای شما توصیه می کنیم.

به موجب نانو کردن سطح سنگ ها باید بدانید که دیگر آب جذب سنگ نمی گردد و همچنین زمانی که این اتفاق افتاد مایعات بر روی سطح سنگ به صورت قطره ای باقی می مانند و وارد منافذ سنگ نمی شوند. البته که اگر لکه و کثیفی هم باشد دیگر این تعهد داده می شود که به سنگ شما هیچ آسیبی نمی زند و همانطور که توضیح داده شده است سنگ کابینت ، سنگ میز غذاخوری ، سنگ میز عسلی با توجه به اینکه در معرض ریخته شدن مایعات هستند باید توجه داشت که این خدمات موجب می گردد که دیگر سطح آسیب نبیند.

ما در مجموعه برادران اجاقی جهت انجام کلیه خدمات ساب زنی دستی و کف سابی بر روی انواع سطح سنگ ها از قبیل : سنگ میز غذاخوری ، سنگ میز عسلی ، سنگ کابینت و … انجام می دهیم جهت تماس با مجموعه با شماره تماس های داخل سایت ارتباط برقرار کنید.

با توجه به این موضوع که همکاران ما خدمات بسیار بی نظیری را برای انجام خدمات در نظر دارند باید گفت که این خدمات جهت بهبود وضعیت سطح ها صورت می پذیرد البته ما خدمات دیگری از قبیل : نصب تور مرغی برای پاسیو ، پیچ و رولپلاک نما ، نماشویی ، نانو کردن نما و … را داریم که این خدمات هم در کنار خدمات کف سابی انجام می گیرد.

3 replies on “ساب سنگ کابینت”

  • علی نظری
    جولای 17, 2023 at 2:07 ق.ظ

    دورود بر شما اقای اجاقی
    واقعا خسته نباشید
    خیلی خوب شد مرسی.

    • جولای 17, 2023 at 1:28 ب.ظ

      سلام آقای نظری
      خداروشکر که راضی بودید

  • رسولی نژاد
    آگوست 2, 2023 at 1:42 ب.ظ

    سلام روزتون بخیر اقای اجاقی واقعا ممنونم خیلی عاالی شد میتونم بگم کارتون به هیچ وجه حرف نداره .
    خدا به کسب و کارتون برکت بده.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی