ساب سنگ گرانیت

ساب سنگ گرانیت

سنگ گرانیت با توجه به نوعی که دارد بیشتر مواقع نیاز است که ساب سنگ گرانیت با استفاده از لقمه ساب های الماسه انجام گیرد و همانطور که از نوع و جنس سنگ گرانیت اطلاع دارید به عنوان سنگ های بسیار محبوب در بین هموطنان ایرانی قرار دارد و از سنگ های گرانیت به عنوان سنگ های بسیار سخت شناخته شده است چرا که از نوع سنگ های آذرین می باشد. انجام خدمات ساب زنی بر عهده کسی است که دستگاه را بر روی سطوج جابجا می کند و این فرد دارای تجربه کافی است و فرد سابزن این خدمات را انجام می دهد.

سنگ گرانیت با توجه به محبوبیتی که بین ما ایرانیان دارد و همچنین متقاضیان ساخت و ساز از این نوع سنگ ها در پاساژ ها ، مجتمع ها ، هتل ها و … استفاده می کنند و با توجه به مقاومتی که دارد ساب سنگ گرانیت بسیار مورد توجه مالکان و کارفرمایان قرار می گیرد و زمانی که سطح سنگ گرانیت ساب زده شود و اگر این کار به صورت اصولی و درست انجام گیرد و اگر شفاف و براق کردن سطح مدنظر باشد باید فردی که بر روی سنگ گرانیت قدم می زند بتواند عکس و نقش خود را بر روی سطح سنگ ببیند و این نشان از ساب سنگ گرانیت درست و اصولی می دهد.

کف سابی سنگ گرانیت

از دیگر خصوصیاتی که می توان برای سنگ های گرانیت در نظر گرفت با توجه به نوع ساختاری که دارد دارای منافذ بسیار کم می باشد چرا که تراکم سنگ بسیار بالاست. و همچنین از لحاظ سنگینی باید در نظر داشت که نسبت به سنگ های دیگر کمی سنگین هستند و البته که موضوع کف سابی سنگ گرانیت بسیار متفاوت از دیگر نوع سنگ ها است. اصولا می توان گفت که سنگ سابی از روش های تمیز کردن سنگ های کهنه می باشد که موجب می گردد سطح سنگ های گرانیت بسیار شفاف و براق گردد.

البته که خدمات کف سابی سنگ گرانیت بسیار مهم است و توجه لازم برای انجام خدمات کف سابی سنگ گرانیت زمانی انجام می گیرد که موجب می شود تا سطح سنگ گرانیت بسیار شفاف و درخشان گردد و این عمل موجب می گردد تا عمر سنگ گرانیت افزایش پیدا کند و زمانی که خدمات کف سابی سنگ گرانیت انجام می شود باید در نظر داشت که لایه برداری از سنگ صورت می پذیرد و موجب می شود که سنگ گرانیت در برابر لکه ها و کثیفی ها تا مدتی به دور باشد.

سنگ سابی سنگ گرانیت

برای سنگ سابی که اصطلاحا برای سنگ ها استفاده می شود می توان برای سنگ های گرانیت از سنگ سابی گرانیت استفاده کرد و با توجه به نوع سنگ های گرانیت باید چندین بار از سنگ سابی استفاده کرد چرا که از سنگ های گرانیت برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد استفاده می شود و چون مقاومت سنگ های گرانیت بسیار بالاست بنابراین باید از این که سنگ سابی برای از بین بردن  لکه ها و کثیفی های سنگ گرانیت استفاده کنیم که گرانیت به حالت بهتری تبدیل گردد.

انجام خدمات سنگ سابی سنگ گرانیت زمانی اتفاق می افتد که سطح کثیف ، لکه ، جرم و … داشته باشد و باید در نظر داشت که این خدمات برای از بین بردن آلایندگی می باشد و همچنین زمانی که سطح دارای پستی و بلندی باشد می توان این پستی ها و بلندی ها را از بین برد. البته که زمانی که سطح آسیب های جزئی داشته باشد می توان گفت که این موضوع سبب می شود تا این آسیب ها پس از سنگ سابی سنگ گرانیت از بین برود.

ساب زدن سنگ گرانیت که بین ما ایرانیان است و البته که سنگ های گرانیت پس از ساب خودن و ساب زدن سنگ باعث می شود که براق و شفاف گردد و با توجه به تنوع رنگ هایی که سنگ های گرانیت دارد می توان از عمده رنگ هایی که استفاده می شود بین سنگ های مرمریت به سطح سیاه ، قرمز و اصولا رنگ های تیره و رگه های سیاه در بین سنگ ها اشاره کرد.

سنگ سابی و کف سابی سنگ گرانیت

سنگ سابی سنگ های گرانیت به صورت تخصصی و توسط دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد. دستگاه های ساب زنی ما در مجموعه که هم سه فاز و هم تک فاز می باشند که اگر فردی زمان کف سابی نداند که خدماتی که بر روی سطح انجام می گیرد از چه نوع دستگاهی با ولتاژ سه فاز یا تک فاز انجام می شود باید در نظر داشت که اگر ساختمان شما دارای آسانسور است یعنی می توان اعلام کرد که خدمات می تواند با دستگاه سه فاز صورت پذیرد. و اگر دستگاه شما آسانسور نداشته باشد باید برق شما بررسی صورت پذیرد که همکاران ما این را انجام خواهند داد و کار بنا به میزان برق شما با دستگاه های لازم انجام خواهد شد.

ساب گرانیت پله و راه پله

برخی مواقع از گرانیت برای پله و راه پله ها هم استفاده می شود که موجب می گردد پس از مدتی استفاده و عبور و مرور بر روی سطح گرانیت سبب می شود تا گرانیت تیره و تار و کثیف گردد که در چنین مواقعی نیاز است تا خدمات ساب گرانیت پله و راه پل صورت پذیرد و با توجه به اینکه ساب زنی سطح پله ها و راه پله باید با دستگاه های مخصوص برای پله ها و یا ساب زنی دستی صورت پذیرد که در چنین مواقعی سطح پله و راه پله بسیار تمیز و شفاف می گردد.

همانطور که متوجه شدید برای سطح پله ها و راه پله باید در نظر داشت که خدمات کف سابی و ساب زنی باید به صورت دستی انجام گیرد و با توجه به این که این کار بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد و چون هر کسی قادر به انجام خدمات کف سابی سطح سنگ ها نیست باید از فرد کف ساب ماهر و باتجربه جهت انجام خدمات ساب زنی پله و راه پله ها استفاده کرد.

ما در مجموعه ساب زنی و کف سابی برادران اجاقی جهت انجام کلیه فرآیند های ساب زنی و کف سابی و سنگ سابی سطح سنگ گرانیت انجام می دهیم و چون سطح سنگ گرانیت بسیار سخت می باشد باید از لقمه ساب های مخصوص به لایه برداری استفاده کنید تا بتوانید سطح را به صورت کامل کف سابی انجام دهید. جهت دریافت مشاوره با همکاران ما در مجموعه کافیست با شماره های ما در مجموعه تماس حاصل فرمایید.

باید دقت داشت که خدمات کفسابی مربوط به همه نوع سطح می باشد و البته که خدمات دیگر ساب زنی ، سنگ سابی ، پیچ و رولپلاک نما ، نماشویی ، انجام خدمات نانو نما ، نصب تور مرغی برای پاسیو ساختمان و … از خدمات دیگر ما محسوب می شود و جهت اطلاعات بیشتر کافیست با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل کنید.

3 replies on “ساب سنگ گرانیت”

  • میرزائی
    جولای 15, 2023 at 9:34 ب.ظ

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید میخواستم بدونم شما فقط سنگ گرانیت رو ساب می زنید یا اینکه فرقی نمیکنه؟
    ممنون میشم جواب بدین؟

    • جولای 17, 2023 at 1:32 ب.ظ

      سلام میرزایی عزیز
      خدمات ساب زنی انجام می شود
      لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید

  • کمالی
    آگوست 1, 2023 at 8:45 ب.ظ

    سلام اقای اجاقی تشکر می کنم بابت خدماتی که دارین خیلی عاالیه مرسی.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی