ساب زدن دستی

ساب زدن دستی :

ساب زدن دستی برای ساختمان به قسمت های مختلفی از ساختمان مربوط می شود که می توان از آن در موارد مختلفی استفاده کرد.

مثلا برای ساب زدن پله ها و راه پله ها باید از ساب زدن دستی استفاده کرد چرا که نمی توان با دستگاه های بزرگ کفسابی و سنگسابی این خدمات را انجام داد و باید با دستگاه های قابل حمل کفسابی که برای ساب زدن دستی استفاده می شوند شروع به ساب زدن کرد.

ساب زنی دستی پله ها

در مواقعی که سنگ های کوچک ساختمان را نتوانیم با دستگاه های بزرگ کفسابی شروع به ساب زدن کنیم باعث می شود که با استفاده از ساب زدن دستی اقدام به کفسابی کنیم و این دستگاه ها با توجه به نوع سنگ ها از لقمه ساب های مخصوص به نوع سنگ باید استفاده گردد که احیانا سنگ آسیب نبیند با توجه به این موضوع که سنگ سابی و ساب زنی دستی موجب می شود که سنگ شفاف و براق گردد و اگر فرد کفساب دارای تجربه کافی و انجام اصولی خدمات را نداشته باشد سبب می شود که سنگ های شما آسیب ببینند.

ساب دستی

از ساب دستی برای ساب زدن سنگ کابینت ها ،سنگ جزیره ها ، سنگ کانتر ، سنگ میز غذاخوری ، سنگ میز عسلی ها و … باید استفاده کرد.

ساب زدن سنگ کابینت ها و جزیره :

با توجه به این موضوع که ساب زدن سنگ کابینت ها در مواقعی نیاز می شود چرا که مواد مایع از قبیل چای ، آبمیوه ، سرکه ، آبلیمو ممکن است بروی سنگ کابینت ریخته شود و نیاز به ساب زدن سنگ پیدا کرد. در همچین مواقعی از ساب زدن دستی استفاده می کنیم. انجام خدمات پولیش کردن سنگ نیز توسط مجموعه ما انجام می گیرد.

کف سابی دستی سنگ کابینت

ساب زدن سنگ میزغذاخوری :

با توجه به این مورد که ساب زدن سنگ میزغذاخوری نیاز است چرا که همه روزه در معرض کثیف شدن قرار دارد و باید با استفاده از خدمات ساب زن دستی این موارد را برطرف کرد. لکه ها و خش های ریزی که بر روی سنگ میزغذاخوری ایجاد می شود باید حتما با استفاده از کفسابی آنهارا برطرف کرد.

ساب زدن سنگ های میزعسلی :

با توجه به این مورد که سنگ های میزعسلی ها هم نمی توان با دستگاه های بزرگ کفسابی کرد نیاز است که ساب زدن دستی این کار را انجام داد و اگر نیاز بود که ساب زدن سنگ های میزعسلی انجام گیرد باید این اتفاق بیافتد.

سنگ ساب دستی

برای سنگ های خود که در خانه وجود دارد و نمی توان با استفاده از دستگاه های کفسابی آنها را ساب زدن می توانیم سنگ ساب دستی استفاده کنیم که دستگاه های قابل حمل برای ساب زدن سنگ استفاده کرد. که اصولا به این افراد سنگ ساب دستی می گویند و باید حتما با استفاده از دستگاه های کوچک این کار اتفاق بیافتد.

سنگ سابی شومینه به صورت دستی

سنگ ساب دستی برای مواقعی که نیاز است که پله ها و راه پله ها را باید کفسابی کرد و اگر فرد کفساب دارای تجربه کافی نباشد سبب می شود که سنگ ساب دستی به درستی صورت نگیرد. ما در خدمت همشهریان خود در برای ارائه خدمات ساب زدن دستی هستیم. مجموعه برادران اجاقی

البته که باید گفت خدمات ما در مجموعه به کفسابی در کرج ، و اینکه چگونه لکه های سنگ را پاک کنیم مربوط نمی شود و خدماتی از قبیل : نماشویی ، پیچ و رولپلاک نما ، کار در ارتفاع و … هم جزوی است خدمات ما در مجموعه است می توانیم این خدمات را به دست متخصصان در حوزه مخصوص خود بسپارید.

ساب زنی دستی

1 reply on “ساب زدن دستی”

  • چناری
    آگوست 2, 2023 at 5:21 ب.ظ

    سلام از کارتون خیلی راضی بودیم مرسی.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی