جلوگیری از ریزش سنگ نما

جلوگیری از ریزش سنگ نما

به ندرت می توان فردی را دریافت که در مورد ریز سنگ نمای ساختمان نشنیده باشد می توان علت های مختلفی را برای اینکه چرا این اتفاق می افتد برای هر فردی توجیحی در نظر داشته باشد ولی نمی توان هیچ کدام را کتمان کرد و فقط و فقط باید برای جلوگیری از ریزش سنگ نما اقدام شود چرا که ممکن است در اثر بی توجهی و کم ارزش دانستن موضوع سبب شود که خطرات جانی داشته باشد.

از مواردی که می توان برای جلوگیری از ریزش سنگ نما اقدام کرد می توان به پیچ و رولپلاک کردن نما اشاره کرد البته ابتدا می خواهیم در مورد مواردی که سبب می شود تا سنگ نمای ساختمان ریزش کند اشاره می کنیم :

 دربرخی مواقع با توجه به اینکه ساختمان هایی که با تعداد طبقات بالا ساخته می شود موجب می شود که ساختمان به مرور زمان و در آینده ای نزدیک سبب می شود که به اندازه چندین میلی متر و در برخی مواقع به حدود سانتی متر ساختمان نشست کند که همین موجب می شود نمای ساختمان جابجایی اتفاق بیافتد و سبب شود که نیاز به خدمات پیچ و رولپلاک نما شود.

البته خیلی مورد کمی را می توان به بی توجهی فرد سنگ کار نما اشاره کرد که ممکن است نمای ساختمان را هنگام نصب از ملات کافی برای نما استفاده نکرده باشد و همین موجب می شود که در اثر برودت هوا سنگ از ساختمان جدا شده و سقوط سنگ اتفاق بیافتد و باید در نظر داشت که شاید این مورد بسیار کم و ناچیز باشد ولی در هر صورت این مورد هم یکی از موارد سقوط نما را شامل می شود.

در برخی مواقع در اثر بارندگی موجب می شود که در اثر نفوذ آب از درز سنگ ها به پشت سنگ ها نفوذ کند و در اثر خودگی که بر سنگ ها ایجاد می شود موجب می شود سنگ نمای ساختمانی پس از گذشت مدتها سقوط سنگ اتفاق بیافتد.

پیچ و رولپلاک نما

یکی از مجموعه فعالیت هایی که همکاران ما در مجموعه برادران اجاقی انجام می دهند مربوط به پیچ و رولپلاک نما می باشد و همین موجب می شود که نمای ساختمانی خریداری و تهیه گردد و سپس اقدام شود جهت نصب نما و سپس با استفاده از پیچ و رولپلاک نما و دستگاه های دریل مخصوص کار سوراخ کردن نمای ساختمانی انجام می گیرد و به موجب آن نمای ساختمانی به صورت کامل به دیواره ساختمان پیچ می گردد که باعث می شود که دیگر نمای ساختمانی سقوط نشود.

سفت کردن سنگ نما با پیچ و رولپلاک

نکته ای که می توان به آن اشاره کرد و خیلی مواقع متقاضیان از ما می پرسند که آیا پس از سفت کردن سنگ نما با پیچ و رولپلاک آیا جای پیچ ها دیده می شود که می توان گفت که در چنین مواقعی همکاران ما با استفاده از بتونه های هم رنگ سطح سنگ نما پس از اتمام کار پیچ و رولپلاک نما بتونه کاری انجام می دهند که سبب می شود که نمای ساختمانی پس از آن آسیب نبیند.

زمانی که نمای ساختمانی پیچ و رولپلاک شده است و کار بتونه کاری انجام شده نمی توان با چشم مسطح آن را دید و اگر خیلی زوم نزدیک ساختمان شد می توان فهمید که کار پیچ و رولپلاک نما صورت گرفته است.

همکاران ما در مجموعه برادران اجاقی آماده ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نما هستند و می توان اعلام کرد که به عنوان یک فعالیتی که توسط همکاران با تجربه ما انجام می گیرد. با توجه به فعالیت های متنوعی که در مجموعه برادران اجاقی انجام می گیرد باید گفت که این خدمات در محدوده های متفاوتی انجام می شود و اصولا ساب زدن دستی محیط کوچک هم انجام می گیرد و باید گفت که خدمات کفسابی در شهرک راه آهن ، کفسابی در کیانمهر ، کفسابی در طالقان ، کفسابی در فیروزکوه و … از جمله خدماتی است که در استان های مختلف ساب زده می شود کار ساب زنی انجام می گیرد و برای دریافت اطلاعات بیشتر کافیست با ما در ارتباط باشید.

2 replies on “جلوگیری از ریزش سنگ نما”

  • اسدپور
    آگوست 1, 2023 at 8:29 ب.ظ

    سلام وقتتون بخیر اگر میشه لطف کنید تو سایت قیمت حدودی تون رو بذارید ممنونم.اسدپور

    • آگوست 6, 2023 at 2:58 ب.ظ

      سلام اسدپور عزیز
      با توجه به اینکه قیمت خدمات متناسب با نوع سطح انجام می گیرد باید گفت که قیمت ها به پارامتر های زیادی بستگی دارد

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی