کف سابی در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان

کف سابی در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان

از خدمات ما در مجموعه برادران اجاقی می توان به کف سابی در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان اشاره کرد که همکاران ما کار ساب زدن سطح ها را انجام می دهند و می توان گفت که یکی از با تجربه ترین پرسنل را در مجموعه شامل می شویم و همکاران ما کار کف سابی همه سطوح را انجام می دهند. البته که کار سطوح از قبیل : سطح سنگ ، سرامیک ، موزاییک ، آجر ، پارکت ، لمینت ، انواع کفپوش ها ، بتن ، آسفالت و … اشاره کرد که هر کدام از این نوع سطح ها دارای روش مشخص برای انجام خدمات ساب زنی و کف سابی را دارند. به عنوان مثال می توان برای سطح بتن گفت که از کار کف سابی برای انجام خدمات از لقمه ساب های الماسه برای ساب زدن سطح استفاده می شود که باید دقت و توجه لازم برای انواع سطح ها را داشت. کفسابی در فیروزکوه نیز از شهرهای تهران است که خدمات انجام می گیرد. و همچنین خدمات کفسابی در پردیس صورت می پذیرد.

کف سابی راه پله در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان

با توجه به این موضوع که خدمات ساب زنی و کف سابی پله ها و راه پله ها یکی از مهمترین قسمت های ساختمان می باشد که در معرض دید همگان قرار دارد و بیشترین قسمتی که اگر آسانسور نباشد مورد استفاده قرار می گیرد می توان گفت که نیاز مبرم برای انجام خدمات کف سابی دارد پله ها و راه پله ها است. البته که کار کف سابی پله ها با توجه به این که حجم دستگاه های بزرگ ما بیشتر از پله ها می باشد و نمی توان در سطح پله ها استفاده کرد به همین خاطر از این دستگاه ها ساب زنی دستی برای انجام خدمات استفاده می گردد و باید دقت داشت که فرد کف ساب با تجربه باشد چرا که نیاز است در حالتی نا متعادل به انجام خدمات پرداخته شود و اگر فرد بی تجربه باشد ممکن است میزان فشاری که بر روی سطح های مختلف پله ها و راه پله ها بیاورد با هم همخوانی نداشته باشد سبب شود که سطح به صورت یکنواخت کف سابی نگردد. کفسابی در قلهک تهران از خدمات ما در مجموعه برادران اجاقی می باشد.

کف سابی سرامیک در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان

انجام خدمات کف سابی سرامیک در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان باید این نکته را در نظر داشت که سطح سرامیک باید بسیار توجه داشت که خدمات کف سابی انجام نگردد چرا که اگر خدمات کف سابی با لقمه ساب انجام گیرد سبب می شود که به سطح لایه رویه ی سرامیک آسیب بزند و سرامیک از بین برود برای همین خدمات سرامیک شویی یا اسید شویی سرامیک با استفاده از فرچه ساب انجام می گیرد. کفسابی در بلوار فردوس تهران جهت از بین بردن لکه ها و کثیفی های سطح سرامیک انجام می شود.

سنگ سابی در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان

با توجه به این موضوع که خدمات سنگ سابی مخصوص به سنگ ها می باشد و سنگ هایی از قبیل : دهبید ، تراورتن ، سنگ گرانیت ، سنگ چینی ، سنگ های اسلب ، بوک مچ ، فورمچ و … انجام می گیرد و همکارانمان انواع سنگ ها را بنا به نوع و جنس سنگ ها کار سنگ سابی را انجام می دهند.

نماشویی در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان

خدمات نماشویی در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان و دیگر مناطق کرج یکی از وظایف و تخصص اصلی ما در مجموعه است. کار نماشویی با توجه به تخصصی بودن کار نماشویی که باید خدمات راپل کاری استفاده گردد همکارانمان با طناب های مخصوص از ساختمان آویزان می شوند و کار نماشویی را از بالای ساختمان انجام می دهند و شروع به شستشوی نمای ساختمان می کنند که همین امر کمک می کند تا نمای ساختمانی به صورت کامل کار شستشو انجام گیرد. در صورتی که نیاز باشد کار نماشویی ساختمان با استفاده داربست انجام گیرد همکاران ما نماشویی با داربست را انجام می دهند.

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه نماشویی ، کف سابی ، سنگ سابی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

5 replies on “کف سابی در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان”

  • رحیمی پور
    جولای 20, 2023 at 1:20 ب.ظ

    سلام وقت شما بخیر
    کار کفسابی سنگ های منزل مارو خیلی به موقع انجام دادین و سر تایمی که گفته بوین تحویل دادین ممنونم.

    • جولای 21, 2023 at 11:41 ق.ظ

      سلام آقای رحیمی پور
      خوش قولی یکی از اولویت های کاری ماست

  • حسنی
    جولای 25, 2023 at 6:20 ب.ظ

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم شما کفسابی پارکینگ هم انجام میدین؟

    • جولای 29, 2023 at 11:20 ق.ظ

      سلام حسنی عزیز
      همه نوع خدمات مربوط به ساب زنی و کفسابی و سنگسابی در مجموعه برادران اجاقی انجام می گیرد.

  • الهام اسماعیلی
    جولای 25, 2023 at 7:14 ب.ظ

    سلام دستتون درد نکنه.
    اسماعیلی هستم از باغستان

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی