کف سابی در گلشهر ، حصارک ، کمالشهر

کف سابی در گلشهر ، حصارک ، کمالشهر

انجام خدمات کف سابی با توجه به این که یکی از فعالیت های مهم مجموعه ما می باشد و با توجه به این که از سمت متقاضیان یکی از درخواست ها برای انجام کارمی باشد که بیشترین درخواست را در مناطق گلشهر ، حصارک ، کمالشهر داریم و البته که در مناطق مختلف کرج هم فعالیت های کف سابی را انجام می دهیم و همین امر موجب شده است که خدمات کف سابی به بهترین شکل ممکن انجام گیرد. کفسابی در رجایی شهر کرج که از مناطق های مهم است خدمات ساب زنی به صورت اصولی و درست انجام می گیرد.

ساب زنی و کف سابی برای انواع سطح انجام می شود و همکاران ما با توجه به نوع سطح از لقمه ساب هایی که به سطح کف دستگاه وصل می شود انجام می گیرد و همین امر موجب شده است که خدمات ساب زنی برای سطح های مختلف با تخصص بالا انجام گیرد و کار بدون عیب و ایراد و با براقیت و شفافیت تحویل کارفرما گردد. کفسابی در آبعلی توسط متخصصین مجموعه برادران اجاقی انجام می گیرد. کفسابی در رودهن نیز با توجه به اینکه در نزدیکی تهران است خدمات انجام می گیرد.

ساب زن دستی در گلشهر ، حصارک ، کمالشهر

خدمات ساب زنی دستی برای سطح هایی که نمی توان از دستگاه های بزرگ استفاده کرد انجام می گیرد و از این سطح ها می توان به پله ها و راه پله ها ، سرویس بهداشتی ها و حمام ها ، سنگ کابینت ها ، سنگ میزعسلی ها ، سنگ کانتر و هر فضای کوچکی که نتوان آن را با دستگاه های بزرگ انجام شود توسط ساب زن دستی کار صورت می گیرد و می توان برای بالکن هایی کوچک و زیر کابینت ها و … اشاره کرد . کفسابی در پاسداران از مناطق های شمال است که همکاران ما کار ساب زدن دستی را انجام می دهند.

البته باید این نکته خیلی مهم را هم اضافه کرد که خدمات ما بدون گرد و غبار می باشد و هیچ گونه کثیفی بر روی سطح نخواهد ماند و همکاران ما کار بعد از انجام خدمات ساب زنی دستی محل را بدون عیب و ایراد و کثیفی تحویل خواهند داد.

کف سابی سنگ کابینت در گلشهر ، حصارک ، کمالشهر

کف سابی سطح سنگ کابینت ها در گلشهر ، حصارک ، کمالشهر و … مناطق دیگر کرج نیز انجام می گیرد و با توجه به این که کابینت ها در بیشترین معرض خطر ریخته شدن مایعات قرار دارند همین سبب شده است که سنگ کابینت ها دچار آسیب از ریخته شدن مایعاتی از قبیل : سرکه ، آبلیمو ، آبمیوه ، جوهر نمک ، چای ، قهوه و … ریخته شود.

سنگ سابی در گلشهر ، حصارک ، کمالشهر

سنگ سابی بر روی سطح سنگ ها انجام می شود که انواع سنگ ها را شامل می شود که سطح سنگ ها بعد از کف سابی ، خدمات ساب زنی انجام می گیرد و سنگ ها بسیار شفاف و براق خواهند شد. انجام خدمات ساب زنی و سنگ سابی بر روی سطح سنگ ها بسیار با اهمیت می باشد که باید کار به صورت اصولی و درست انجام گیرد.

نماشویی در گلشهر ، حصارک ، کمالشهر

خدمات نماشویی به دو روش نماشویی با راپل و نماشویی با داربست انجام می گیرد و همین امر موجب شده است که همکاران ما کار را با استفاده از دستگاه های واترجت و سند بلاست انجام دهند.

نماشویی با راپل که عمده فعالیت های امروزی ما در گلشهر ، حصارک ، کمالشهر و دیگر مناطق کرج کار صورت می پذیرد فرد راپل کار های مجموعه ما از ساختمان آویزان می شوند و به موجب آن کار نماشویی را از بالا به پایین انجام می دهند و در مواقعی  که امکان نماشویی ساختمان با راپل نباشد کار نماشویی با داربست اتفاق می افتد و همکارانمان پس از نصب داربست بر روی داربست قرار گرفته و کار نماشویی را انجام می دهند.

جهت دریافت مشاوره و انجام خدمات با شماره تماس ما در مجموعه برادران اجاقی تماس حاصل فرمایید.

5 replies on “کف سابی در گلشهر ، حصارک ، کمالشهر”

  • جبرئیلی
    جولای 17, 2023 at 9:09 ب.ظ

    سلام شب بخیر
    ببخشید میشه بگین که کفسابی برای متراژ کم هم انجام میدین یا خیر؟

    • جولای 19, 2023 at 9:50 ق.ظ

      سلام
      بله انجام می شه
      لطفا با همکارامون در مجموعه تماس بگیرید

  • جوهری
    جولای 24, 2023 at 6:56 ب.ظ

    سلام خدمت شما اقای اجاقی
    خیلی زحمت کشیدین برای واحد ما ممنونم.

  • اقا زاده
    آگوست 1, 2023 at 8:26 ب.ظ

    سلام اقای اجاقی وقتتون بخیر میخواستم تشکر کنم بابت کار تمیزی که انجام دادین ممنونم.

  • معینی نژاد
    آگوست 2, 2023 at 3:03 ب.ظ

    سلام خسته نباشید ممنون از شما اقای اجاقی و تیم باتجربله ای که دارین مررسی.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی