شست و شوی نمای آجری

شست و شوی نمای آجری

شست و شوی نمای آجری که از قدیم ایام بوده و همواره با توجه به اینکه اکثرا در گذشته از آجر برای نمای ساختمان استفاده می شد برای شست و شوی نمای آجری هر ساله اقدام صورت می گرفت و با توجه به این که امروزه هم برای علاقه ای که بخشی از مردم به سبک و سیاق سنتی علاقه دارند و از آجر برای نمای ساختمانی خود استفاده می کنند و همچنین برخی از گذشته ساختمانشان با نمای آجری بوده و می خواهند کار شستشوی نمای ساختمان را انجام بدهند که همکاران ما کار نمای ساختمانی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند .

البته با توجه به این که نمای آجری اگر برای مدت ها شستشو انجام نشود سبب می شود لکه های قطرات باران و همچنین گرد و خاک ها بر روی دیواره آجری بنشیند و نمای ساختمانی بسیار زشت و کثیف به نظر برسد و برای همین موضوع نیاز است که خدمات نماشویی ساختمان صورت پذیرد که موجب می شود که نمای ساختمانی تمیز گردد.

شستن نمای آجری

برای شستن نمای آجری باید در نظر داشت که اگر نمای ساختمانی بسیار کثیف باشد و همچنین در برخی مواقع به اصطلاح می توان گفت که چرک مردگی به وجود بیاید باید در نظر داشت که برای شستشوی نمای آجری باید از دستگاه های واتر جت و سندبلاست باید استفاده کرد که اگر چرک مردگی زیاد باشد باید از دستگاه سند بلاست که شن های ریزی را به سمت دیواره آجری نما پرتاب می کند استفاده کرد تا بتواند سطح دیوار را تمیز کند.

برخی مواقع باید در نظر داشت که شستن نمای آجری کاری بسیار سخت می باشد چرا که اگر میزان فشار آب را در دستگاه تنظیم نگردد ممکن است که به نمای آجری آسیب بزند و آجر را از دیواره نما جدا کند. باری اینکه بخواهیم در مورد نمای ساختمانی که کار شست و شوی آن بسیار سخت است باید در نظر داشت که حتما متخصصان این کار را انجام دهند و باید اذعان داشت که این کار در مجموعه برادران اجاقی توسط متخصص این کار انجام می گیرد.

نماشویی نمای آجری

نماشویی نمای آجری اگر طوری باشد که نتوان با طناب آویزان شد و کار شست و شوی نمای آجری را انجام داد باید در نظر داشت که می توان از داربست برای شستن نمای ساختمانی استفاده کرد و همکاران ما پس از نصب داربست به دیواره ساختمان بر روی داربست قرار می گیرند و شروع به شست و شوی نمای ساختمانی می کنند.

اگر نمای آجری ساختمان پس از بارش باران موجب می شود که لکه هایی بر روی نما ظاهر شود و همچنین در برخی مواقع باران که گرد و خاک هایی را به همراه دارد موجب می شود که نمای ساختمانی کثیف و کدر گردد در این مواقع توصیه ما استفاده نانو نما می باشد که به موجب آن سبب می شود که زمانی که باران به نمای ساختمان برخورد می کند دیگر آب در نما نماند و همچنین لکه هایی را به خود نگیرد.

البته باید این موضوع را اشاره کرد که نمای ساختمانی در صورتی که شست و شوی می گردد باید توجه داشت که نما به صورت کامل خشک گردد چرا که کار نانو نما در صورتی که نما به صورت کامل خشک نگردد ممکن است کامل انجام نگردد. و البته در مواقعی که سفیدک ها و شوره هایی بر روی نمای ساختمان زده می شود باید در نظر داشت که این سفیدک ها و شوره ها در صورتی که نانو نما صورت پذیرد دیگر وجود نخواهد داشت.

ما در مجموعه برادران اجاقی نمای ساختمانی که آجری می باشد را به بهترین شکل ممکن شست و شوی انجام می دهیم و همین امر موجب می شود که نمای ساختمانی به بهترین شکل ممکن تمیز گردد. خدمات کفسابی در فرمانیه تهران جهت انجام خدمات های بیشتری صورت می پذیرد که می توان به کفسابی پشت بام ، کفسابی ساختمان ، کفسابی سنگ قبور و … اشاره کرد که این خدمات برای مجموعه براداران اجاقی می باشد و همکاران ما در کنار نماشویی ، خدمات کفسابی را نیز انجام میدهند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی