کف سابی سنگ قبر

کف سابی سنگ قبر

شاید بپرسید خدمات کف سابی سنگ قبر دیگر چیست و چه کاربردی دارد ولی همانطور که می دانید سنگ قبر ها با توجه به نوع و جنسی که دارند و با توجه به اینکه در معرض مستقیم آفتاب و برودت هوا قرار می گیرند نیاز پیدا می کند که براقیت و شفافیت اولیه را پیدا کند.

ابتدا در مورد خدمات کف سابی سنگ قبر باید در نظر داشت که این خدمات با استفاده از دستگاه های کوچک دستی ساب زنی می شوند و خدمات کف سابی انجام می گیرند و باید حتما به نوع و جنس سنگ دقت داشت تا بتوان کار کف سابی را بدون هیچ گونه هزینه ای انجام داد. در مورد این که این خدمات چگونه انجام می گیرد باید اعلام کرد که ساب خودن سنگ قبر با بستگی به سنگ مدنظر دارد که چگونه کار انجام شود.

براق کردن سنگ قبر

برای براق کردن سنگ قبر باید از لقمه ساب مخصوص به سنگ قبر استفاده کرد که این خدمات نباید عمیق باشد چرا که نوشته های سنگ قبر مهم است که پس از کار ساب زدن از بین نرود و البته که برای براق کردن همانند کار سنگ سابی دستی سنگ های دیگر انجام می گیرد و پس از ساب زدن سنگ به حالت کاملا شفاف و براق تبدیل می گردد.

شفاف کردن سنگ قبر همانند سنگ میزجزیره ، سنگ میز عسلی و … می باشد که کار کف سابی و سنگ سابی بر روی سطح انجام می گیرد و با این تفاوت که باید در سنگ قبر بسیار حساس و بادقت کار انجام گیرد که این عمل کمک می کند تا خدمات به صورت اصولی و درست باعث شود تا سنگ قبر به حالت براق و درخشان تبدیل گردد.

روش تمیز کردن سنگ قبر

با توجه به این که اصولا برای تمیز کردن سنگ قبر از آب استفاده می کنند و بعد از مدتی که آب سطح سنگ قبر خشک شد سبب می شود که سنگ به حالت تیره و کدر تبدیل می گردد و نیاز است که با روش و اصولی دیگر برای تمیز کردن سنگ قبر استفاده کرد. که این حالت موجب می شود تا سطح سنگ قبر نیاز پیدا کند تا خدمات دیگر بروی سنگ انجام گیرد تا سطح تمیز گردد.

البته که ما در تمیز کردن سنگ قبر ها توصیه می کنیم که از خدمات سنگ سابی و کف سابی استفاده کنند تا سطح سنگ قبر مدت ها به صورت کاملا درخشان و شفاف بماند. و در مواقعی که نیاز است تا سنگ قبر مدت ها شفاف و براق باقی می ماند و حتی در مواقعی در صورتی که متقاضی بخواهد می توانیم از نانو سنگ استفاده کنیم که عایقی در برابر برودت و آفتاب مستقیم باشد تا بتواند از سنگ قبر محافظت کند.

جهت دریافت اطلاعات در مورد چگونگی فرآیند کار می توانید با شماره تماس های موجود در مجموعه برادران اجاقی تماس حاصل فرمایید.

با توجه به اینکه خدمات دیگر مجموعه ما را می توان به کفسابی سنگ آسانسور ، انجام خدمات کفسابی ، سنگ سابی ، ساب زدن دستی محیط کوچک ، شستشوی نمای شیشه ای ، نماشویی ساختمان ، شستشوی نمای آجری ، پیچ و رولپلاک نما و … اشاره کرد که این خدمات توسط مجموعه برادران اجاقی انجام می گیرد.

2 replies on “کف سابی سنگ قبر”

  • تقی زاده
    جولای 20, 2023 at 12:51 ب.ظ

    سلام وقت بخیر
    اقای کریمی ممنون بابته کفسابی خوبی که انجام دادین.
    سنگ های ما کاملا شفاف و بدون ایراد هستن.

    • جولای 21, 2023 at 11:44 ق.ظ

      سلام جناب تقی زاده
      کار بدون عیب و ایراد برای شما و دیگران انجام می گیرد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی