شست و شوی نمای شیشه ای

شست و شوی نمای شیشه ای

شست و شوی نمای شیشه ای یکی از فرآیند های اصلی برای زیبا سازی نمای ساختمان می باشد که اصولا با چندین روش کار انجام می گیرد و می توان گفت یکی از مهمترین روش ها برای انجام خدمات نماشویی را می توان نماشویی با راپل اذعان کرد چرا که این فرآیند با در کمترین زمان و به صرفه ترین قیمت انجام می گیرد برای همین علت خواهان زیادی دارد که این کار با استفاده از راپل انجام گیرد.

خدمات شست و شوی نمای شیشه ای به وسیله داربست ، استفاده از دستگاه های دیسکلر و همچنین به وسیله جرثیقیل هایی که روبروی نمای شیشه ای ساختمان می ایستد و افرادی بر روی محفظه ی مشخص قرار می گیرند و کار شستشوی نمای ساختمانی را به وسیله طی و ابزار مخصوص انجام می دهند.

نماشویی نمای شیشه ای

نماشویی نمای شیشه ای با استفاده از داربست یکی از فرآیند هایی است که در مواقعی که نتوان به پشت بام ساختمان درسترسی داشت و یا حتی در برخی مواقع مالک ساختمان اصرار دارد که کار نماشویی نمای شیشه ای با استفاده از داربست انجام گیرد که در این حالت ها هم کار نماشویی نما با استفاده از داربست انجام می گیرد و همکاران ما کار نماشویی را با استفاده از داربست انجام می دهند و باید در نظر داشت که این خدمات با استفاده از مواد مخصوص کار شستشوی نمای شیشه ای را انجام می دهند.

در مواقعی نیاز است کار نماشویی نمای ساختمانی برای انجام خدمات بهتر با استفاده از نانو کردن نما صورت پذیرد که در این مواقع باید اطمینان داشت که نما به صورت کامل شسته شده باشد و سپس اقدام کرد به نانو کردن نما که این امر کمک می کند نمای ساختمانی نانو شود و همچنین باعث می گردد که نمای ساختمانی ضد آب گردد و دیگر آب را به خود نگه ندارد که سبب شود تا نما لکه گردد.

آب گریز شدن نما کمک می کند که دیگر لکه ای بر روی نمای شیشه ای قرار نگیرد و همچنین زمانی که نانو نما صورت گرفت باعث می گردد که با یک دستمال به راحتی نمای ساختمان را تمیز شود و دیگر نیاز نیست که به صورت مداوم و همه روزه تمیز کاری نما صورت پذیرد ولی اگر نمای شیشه ای طوری طراحی شده است که دسترسی به تمیز کاری مداوم آن وجود ندارد بهتر است که نمای ساختمانی به بهترین شکل ممکن نانو گردد تا مدت ها نمای ساختمانی بدور از هر گونه لکه و آسیبی باشد.

شستن نمای شیشه ای

اگر شستن نمای شیشه ای را یکی از موارد شستشوی نمای ساختمانی بدانیم کاری است که باید در امر نماشویی انجام گیرد و همین موجب می شود که نما به صورت کامل تمیز گردد.

همکاران ما در شستن نمای شیشه ای از دستگاه های پیشرفته از قبیل واتر جت و سند بلاست استفاده می کنند که هر کدام از این دستگاه های کاربرد های مختلفی دارد و با توجه به نمای ساختمانی که اگر میزان کثیفی که دارد انجام می شود که باید این موضوع را در نظر داشت شستن نمای ساختمانی باید فرد تخصص داشته باشد که بتواند نما را شستشو دهد.

ما در مجموعه برادران اجاقی هر گونه نمای ساختمانی از قبیل : نمای سنگی ، نمای شیشه ای ، نمای سنگی ، نمای سیمانی ، نمای چوبی ، نمای کامپوزیت ، نمای آجری و … را شستشوی انجام می دهیم و همه موارد از نماها همکارانمان با استفاده از راپل کار شستشوی نما را انجام می دهند ولی اگر در مواقعی موقعیت نما و همچنین درخواست از سمت کارفرما طوری باشد که بخواهد نمای ساختمانی با روش های دیگر انجام گیرد کار نماشویی را با همان روش مدنظر کارفرما انجام خواهیم داد.

خدمات دیگری که همکاران ما کنار نماشویی انجام می دهند می توان به کفسابی منزل ، کفسابی ساختمان ، کفسابی سنگ قبر ، کفسابی پله ها و راه پله ها ، کفسابی پشت بام ، کفسابی پارکینگ ، کفسابی در قیطریه ، کفسابی در تجریش و … اشاره کرد. و این موضوع را هم باید عنوان کرد که در تمامی مناطق تهران ، کرج و کلیه استان های ایران عزیز خدمات ساب زنی ، کفسابی ، نماشویی و … انجام می گیرد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی