کف سابی منزل

کف سابی منزل

خدمات کف سابی منزل می تواند برای کف سابی سطح کف سالن پذیرایی و اتاق خواب ها و همچنین سالن آشپزخانه انجام گیرد و یا همچنین می تواند بر روی سطح سنگ کابینت ، سنگ میز جزیره  و … انجام گیرد. هر کدام از این این خدمات کف سابی منزل به انجام خدمات نامیده می شود. برای هر کدام از موارد نامبرده می توان گفت که فعالیت های مختلف با دستگاه های مختلف انجام می گیرد و البته در نظر بگیرید که این خدمات به صورت کاملا تخصصی است و باید هر کدام به صورت اصولی انجام گیرد. با توجه به اینکه شستن سنگ کف خانه با دستگاه انجام می گیرد و این خدمات برای متقاضیانی که نیاز به زیبا سازی سنگ های کف خانه دارند انجام می گیرد.

سنگ سابی منزل

اگر خدمات بر روی سطح سنگ های منزل شما انجام گیرد می توان گفت که سنگ سابی منزل صورت پذیرفته است مثلا اگر سنگ کابینت شما دارای لکه هایی است که می خواهید آنها را از بین ببرید باید بدانید که این سنگ ها بسیار نیاز است که خدمات سنگ سابی دستی بر روی سنگ کابینت ها انجام گیرد مثلا زمانی که می خواهید کف منزل خود را خدمات کف سابی انجام دهید نیاز است که از دستگاه های بزرگ کف سابی برای انجام خدمات استفاده گردد.

کف سابی آپارتمان

کف سابی آپارتمان به موارد های مختلفی اطلاق می گردد و باید در نظر داشت به مجموعه خدماتی که از درب ورود به ساختمان انجام میگیرد تا بالای پشت بام را شامل می شود خدمات کف سابی آپارتمان می گویند. و به عنوان مثال می توان به مواردی از قبیل :

کف سابی سطح ساختمان اشاره کرد که بستگی به نوع سطح دارد و همچنین برای ساب زدن سطح ساختمان از دستگاه های بزرگ کف سابی استفاده می شود و البته که بستگی به نوع سطح دارد که چه نوع دستگاهی باید استفاده کرد و اصولا از دستگاه های سه فاز استفاده می شود.

کف سابی پله و راه پله ساختمان نیز یکی دیگر از خدماتی است که در کف سابی ساختمان می توان به آن اشاره کرد چرا که این خدمات با دستگاه های ساب زنی دستی انجام می گیرد و دستگاه های مخصوصی می باشد که در ساب زدن بر سر آن لقمه ساب بسته می شود و کار کف سابی انجام می گیرد. کفسابی سنگ آسانسور هم انجام می گیرد چرا که یکی از قسمت های مهم منزل ها و آپارتمان آسانسور ساختمان می باشد که این خدمات به صورت کاملا حرفه ای انجام می گیرد.

از دیگر خدمات کف سابی ساختمان می توان به ساب زدن سنگ روشویی ، حمام ، سرویس بهداشتی و … اشاره کرد که باید با استفاده از دستگاه های ساب زن دستی این کار را انجام داد. از دیگر خدماتی که در کف سابی ساختمان استفاده می گردد می توان به ساب زدن دستی سنگ کابینت ، سنگ جزیره ، سنگ میزغذاخوری ، سنگ میزعسلی و … اشاره کرد که موجب می شود برای ساب زدن و سنگ سابی سطح از دستگاه های مخصوص ساب زن دستی استفاده کرد.

سنگ سابی آپارتمان

 سنگ سابی آپارتمان که اصولا برای سنگ های سطح نامیده می شود و می توان گفت که خدمات سنگ سابی با دستگاه های مخصوص و ویژه بزرگ سنگ سابی انجام می گردد. با توجه به نوع سطح و جنس سطح می توان از ساب های مخصوص  برای سطح استفاده کرد.

برای سطح سنگ های ساختمان باید توجه داشت که این خدمات توسط گروه مجرب و با تجربه انجام گیرد چرا که اگر سنگ های شما قیمتی باشد و فرد کف ساب در ساب زدن سنگ های شما از لقمه ساب های مخصوص استفاده نکند و یا اگر توانایی آماده سازی میزان فشار دستگاه را نداشته باشد ممکن است که به سطح شما آسیب وارد کند و سبب شود که سنگ های شما شکسته و معیوب گردند.

ما در مجموعه برادران اجاقی آماده ارائه خدمات کف سابی و سنگ سابی ساختمان و منزل شما هستیم فقط کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. از دیگر خدماتی که می توان گفت برای ساختمان ها انجام می گیرد : نماشویی ، جلوگیری از ریزش سنگ نما ، پیچ و رولپلاک کردن نما ، شستشوی نمای شیشه ای ، نانو کردن نمای ساختمان و … می باشد که این خدمات متناسب با درخواست متقاضیان انجام می گیرد.

3 replies on “کف سابی منزل”

  • طاهری
    جولای 20, 2023 at 12:54 ب.ظ

    سلام اقای اجاقی ظهر شما بخیر
    کار کفسابی شما درجه یکه و هیچ ایرادی نداره
    من برای دیگران هم تضمین می کنم کار شما رو.

    • جولای 21, 2023 at 11:44 ق.ظ

      سلام جناب طاهری
      نظر لطف شما برای مجموعه ماست
      باعث افتخار ماست که همچین مشتریانی داریم

  • مجتبی اسلامی
    جولای 21, 2023 at 7:00 ب.ظ

    سلام عصرتون بخیر
    کار کف سابی ساختمون ما خیلی خوب انجام شد و ممنون از اینکه قبل از شروع کار مشاوره میدین.
    اسلامی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی