شستشوی نمای شیشه ای

شستشوی نمای شیشه ای

خدمات شستوی نمای شیشه ای توسط همکاران ما با استفاده از دستگاه های خارجی و ایرانی انجام می گیرد. همکاران ما برای شستشوی نمای شیشه ای با استفاده از راپل اقدام به شستشوی نما می کنند و برای پیشبرد کار با استفاده از مواد مخصوص تمیز کننده و طی های مخصوص شستشوی را انجام می دهند و پس از تمیز شدن شروع به آب پاش کردن آب با استفاده از دستگاه به سمت نما می کنند که دیگر آلایندگی و آلودگی بر روی نما نماند.

شستشوی نمای شیشه ای

شستن شیشه نما

شستشوی شیشه نما باید دقت زیادی را داشته باشیم چرا که در اثر فشار پرتاب آب به شیشه ممکن است که شیشه آسیب ببیند و همین امر موجب می شود که نمای ساختمان که شیشه ای است شکسته شود و باید این فشار پرتاب آب تنظیم شود و به حدی باشد که بتواند آلایندگی و آلودگی را از سطح نما جدا کند و برای اینکار باید این موضوع را در نظر داشت که خیلی زیاد نباشد که آسیب به شیشه وارد نکند.

شستن نمای شیشه ای

پس از تمیز کردن نمای ساختمان باید این موضوع را در نظر داشت که در اثر نانو کردن نمای شیشه ای ساختمان سبب می شود که نمای ساختمان به صورت کاملا اصولی و راهبردی نمای شیشه ای تمیزی را تا مدت ها در نظر داشته باشیم.

خدمات تمیز کاری نمای ساختمان موجب می شود در صورتی که نیاز بود کار شستشوی و تمیز کاری نمای شیشه ای صورت بگیرد این کار به صورت کامل توسط مجموعه ما انجا می گیرد و همکاران ما به صورت دوره تامین و نگهداری مجموعه را در اختیار می گیرند و به صورت دوره ای کار شستشوی نمای ساختمان را انجام می دهند.

پاک کردن شیشه نما

برای پاک کردن نمای شیشه ای باید این موضوع را در نظر داشت که آخرین باری که نمای شیشه ای شسته شده است چه زمانی می باشد و همین موضوع را در نظر گرفت که اگر مدت زمان زیادی از شستشوی آن می گذرد باید کار شستشو با استفاده از مواد مخصوص پاک کردن نما و همچنین با استفاده از طی مخصوص برای تمیز کردن نما صورت بگیرد و اگر این کار را انجام ندهیم سبب می شود که نمای ساختمان تمیز نگردد و پس از تمیز کردن نمای ساختمان سپس با دستگاه واتر جت شروع به شستشوی نمای ساختمان کنیم. البته که توصیه بنده برای استفاده از خدمات نماشویی و سپس استفاده از خدمات نانوی نما می باشد تا نما مدت ها بیمه گردد و گرد و غباری بر روی نمای شیشه ای نشیند که مجبور به استفاده از خدمات نماشویی باشید.

با توجه به این که گرد و غبار و آلاینده ها در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران وجود دارد استفاده از خدمات نانو کاری بسیار بهینه و عقلانی می باشد و اگر در قسمت شمالی کشورمان می باشید که آلایندگی ها پس از بارش باران بر روی نمای شیشه ای شما می نشیند توصیه به نانو نما پس از شستشوی نما می باشد که سبب می شود آب دیگر به صورت لکه ای بر روی نما نماند و کثیفی به خود جذب نکند.

جهت استفاده از خدمات نماشویی نمای شیشه ای با شماره 09351555016 تماس حاصل فرمایید. نماشویی برادران اجاقی

انجام خدمات دیگری که در مجموعه برادران اجاقی انجام می گیرد می توان به کفسابی در تهرانپارس ، اجاره دستگاه کفسابی ، کفسابی آجر ، کفسابی راه پله و … اشاره کرد که این خدمات توسط متخصصین انجام می گیرد.

پاک کردن شیشه نما

2 replies on “شستشوی نمای شیشه ای”

  • عرفانی
    جولای 21, 2023 at 6:56 ب.ظ

    سلام وقت بخیر
    اقای اجاقی ممنونم بابت کار با کیفیت و عالی که انجام دادید یک دنیا ممنونم.

  • هستی فر
    جولای 25, 2023 at 6:36 ب.ظ

    سلام خسته نباشید اقای اجاقی ممنونم بابت کفسابی که انجام دادین میشه بگید که اسیدشویی در چه مواردی کاربرد داره؟

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی