اجاره دستگاه کفسابی

اجاره دستگاه کفسابی

ما در مجموعه برادران اجاقی دستگاه های کفسابی را که در صورتی که مجموعه یا پروژه هایی نیاز به اجاره کردن داشته باشند ، می توانیم این خدمات را بدهیم که دستگاه را برای اجاره روزانه تقدیم کینم. با توجه به این موضوع که ما در مجموعه دارای حدود بیش از 50 دستگاه کفسابی هستیم می توانیم برای در اختیار داشتن و مورد نیاز بودن پروژه ها به صورت روزانه اجاره دهیم.

اجاره دستگاه سنگسابی

برای ساب زدن سنگ های خود در پروژه ها ، مجموعه های بزرگ نیاز است که خدمات ساب زنی توسط دستگاه های سنگسابی صورت بگیرد و برای اینکه بخواهید دستگاه های ساب زنی را به صورت اجاره در اختیار داشته باشید و بتوانید کار را به صورت اصولی و دقیق انجام دهید و سنگ های خود را به بهترین نحو ممکن ساب زنی کنید می توانیم این دستگاه ها را خدمت شما به صورت روزانه اجاره دهیم و شما این دستگاه ها را در اختیار داشته باشیم.

برای اینکه بخواهید ساب زدن سنگ را انجام دهید در صورتی که سطح شما دارای پستی و بلندی می باشد یا اینکه لکه هایی از قبیل مصالح ساختمانی بر روی سنگ های شما ریخته شده است می توان با سنگسابی اصولی این موارد را برطرف کرد تنها کافیست که دستگاه های سنگسابی برادران اجاقی را اجاره کنید. و کار را ساب زدن را انجام دهید.

دستگاه های ساب زنی به دو صورت می باشند یا دستگاه ها تک فاز می باشند و یا دستگاه ها سه فاز هستند :

اجاره دستگاه تک فاز کفسابی

خدمات اجاره برای دستگاه ها هم می تواند برای دستگاه های تک فاز هم می باشد و در صورتی که در ساختمان شما برق سه فاز وجود ندارد می توان از این دستگاه ها برای ساب زدن سنگ های خود استفاده کنید به طبع دستگاه های مختلفی برای ساب زدن سنگ ها وجود دارد که تک فاز می باشند و می توان این دستگاه ها را به صورت روزانه اجاره کرد و در خدمت گرفت و کار را برای ساب زدن و کفسابی انجام داد.

اجاره دستگاه سه فاز کفسابی

اگر ساختمان شما دارای آسانسور می باشد به قطع یقین می توان گفت که ساختمان شما از برق سه فاز پشتیبانی می کند و می توانید با استفاده از دستگاه های کفسابی که سه فاز می باشند کار را انجام دهید. به طبع قدرت دستگاه های سه فاز بیشتر از تک فاز می باشد.

برای انجام خدمات نیاز است که ساب خریداری شود و ما در مجموعه خدمات فروش ساب و انواع لقمه ساب ها را داریم و می توانیم این مشاوره جهت اینکه از چه لقمه ساب هایی برای چه سنگ هایی انجام می شود هم مشاوره دهیم تا دچار اشتباه برای ساب زدن لقمه ساب نامناسب نشوید.

در صورتی که نیاز دارید خدمات ساب زدن و کفسابی راه پله را انجام دهید می توانید با استفاده از دستگاه های ساب زن دستی که ما در مجموعه برای اجاره داریم استفاده کنید و خدمات ساب زنی پله ها و راه پله ها را انجام دهید و حتما این موضوع را داشته باشید که برای ساب زدن پله ها و راه پله ها حتما آموزش ببینید.

خدمات ما در مجموعه برای خرید دستگاه ها و فروش دستگاه های دست دوم هم می باشد می توانید برای مشاوره با شماره 09351555016 تماس حاصل فرمایید. با توجه به این موضوع که همکاران ما در مجموعه به خدمات نماشویی نمای سنگ ، نماشویی ، پیچ و رولپلاک کردن نما و … مشغول هستند و خدمات سنگ سابی سنگ مرمریت ، سنگ سابی انواع سنگ ها ، سنگ سابی ساختمان ، خدمات ساب زنی و کفسابی ، کفسابی موزاییک و …. فعالیت دارند و در صورتی که نیاز باشد خدمات به صورت گسترده انجام گیرد این خدمات توسط متخصصین صورت خواهد پذیرفت.

3 replies on “اجاره دستگاه کفسابی”

  • مجید
    دسامبر 16, 2022 at 10:43 ب.ظ

    با سلام قیمت دستگاه 3 فاز و لطف کنید

    • ژانویه 30, 2023 at 12:42 ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      لطفا تماس بگیرید چرا که قیمت ها با توجه به نوسانات ارز تغییر می کند

  • علی پور
    آگوست 2, 2023 at 3:09 ب.ظ

    سلام خسته نباشید امیدوارم حالتون خوب باشه.
    سپاس فراوان.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی