کف سابی آجر

کف سابی آجر

کف سابی آجر باید در نظر داشت که از دیرباز ما ایرانیان از آجر استفاده می کنیم و همین موجب شده است که در برخی از مناطق از آجر برای نمای ساختمان ها و همچنین کف ساختمان استفاده شود مثلا برای رستوران های سنتی ، برای مکان های تاریخی ، برای کافه های سنتی و قدیمی ، محله های قدیمی که سطح کفپوش آنها از آجر می باشد. البته که سنگ سابی ساختمان نیز انجام می گیرد که همکاران ما این خدمات را به صورت کاملا تخصصی بر روی سطح سنگ ها انجام می دهند.

با توجه به این که بعد از گذر زمان در اثر رطوبت و قابلیت ساییدگی که آجر دارد سبب می شود که سطح آجر نیاز به کف سابی پیدا کند و یا اینکه در برخی مواقع نیاز است تا خدمات ترمیم و بندکشی آجر نیاز پیدا کند که همکاران ما در مجموعه برادران اجاقی کار بندکشی و ترمیم سطح آجر را انجام می دهند.

خدمات کف سابی آجر

با توجه به اینکه خدمات کف سابی آجر بسیار امر حساس می باشد چرا که خیلی از کف ساب ها برای انجام خدمات کف سابی آجر تجربه کافی را ندارند و نمی توانند کار کف سابی آجر را انجام دهند چرا که در برخی مواقع با توجه به قدمت محیط تاریخی باید حتما کار با دقت و ظرافت زیادی انجام گیرد و یا در رستوران ها و کافه های قدیمی باید طوری خدمات کف سابی و ساب زنی سطح آجر صورت پذیرد که هیچ گونه مشکل و عیب و ایرادی در سطح وجود نداشته باشد.

با توجه به این موضوع که ممکن است بر روی سطح آجر ، سیمان ریخته شده باشد و به موجب آن باید آجر به صورت کامل کف سابی صورت پذیرد باید عنوان کرد که خدمات کف سابی آجر در ابتدا با استفاده از لقمه ساب های سخت انجام می گردد تا سطح سیمانی از روی آجر برطرف گردد و سپس با استفاده از لقمه ساب های نرم می توان سطح آجر را کف سابی کرد.

پس از انجام خدمات کف سابی توصیه می گردد که خدمات نانو سطح آجر صورت پذیرد چرا که سبب می شود سطح آجر دیگر آب را بر روی خود نگه ندارد و به درزها و بندکشی های آجر نفوذ نکند که این امر کمک می کند تا سطح آجر هر زمان بسیار زیبا و چشم نواز دیده شود.

کف سابی آسفالت

از دیگر کف پوش هایی که برای سطح زمین ها و ساختمان ها استفاده می شود ، آسفالت می باشد که در برخی مواقع با توجه به اینکه لکه هایی را در سطح آسفالت به وجود می آید نیاز پیدا می کند که خدمات کف سابی آسفالت انجام شود. از این لکه ها می توان به لکه روغن های ماشین ها اشاره کرد که به موجب آن سبب می شود که سطح آسفالت جلوه بدی را به خود بگیرد که نیاز به کف سابی آسفالت پیدا کند.

خدمات کف سابی آسفالت

خدمات کف سابی آسفالت یکی چندین خدماتی است که در مجموعه ما استفاده می شود و باید سطح آسفالت با لقمه ساب های الماسه کف سابی گردد تا بتوان سطح را یکدست و یکنواخت تحویل متقاضی و کارفرما داد.

با توجه به سطح درخواست متقاضیان برای خدمات کف سابی آسفالت می توان اعلام کرد که در برخی از محیط هایی که خدمات تعمیرات ماشین ها انجام میگیرد با توجه به حل شدن روغن های مختلف بر روی سطح آسفالت ها و همچنین چربی های مختلفی که بر روی سطح آسفالت قرار می گیرد نیاز پیدا می کند که بعد گذشت مدتی به کف سابی نیاز پیدا کند که همکاران ما کارکف سابی سطح آسفالت را با استفاده از دستگاه های خارجی و ایرانی انجام میدهند و اگر دارای برق سه فاز باشد می توان با استفاده از دستگاه های سه فاز کار کف سابی صورت پذیرد.

جهت دریافت مشاوره در امر کف سابی آجر و همچنین کف سابی آسفالت با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. از دیگر خدمات ما در مجموعه می توان به کفسابی موزاییک ، ساب زدن دستی ، کفسابی کفوش ها و … اشاره کرد که همکاران ما در مجموعه برادران اجاقی انجام می دهند.

1 reply on “کف سابی آجر”

  • مرصع
    جولای 24, 2023 at 7:20 ب.ظ

    سلام اقای اجاقی خسته نباشید
    خیلی لطف داشتید به ما ممنونم.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی