کف سابی استخر

کف سابی استخر

از خدماتی که ما در مجموعه استفاده می کنیم می توان به کف سابی استخر اشاره کرد که این خدمات با توجه به نوع فعالیتی که صورت می پذیرد یکی از وظایف همکاران ما در امر کف سابی می باشد و با توجه به نوع ساختاری که امر کف سابی برای استخر ها دارد باید توجه داشت که این خدمات به صورت کاملا حرفه ای صورت پذیرد تا هیچ گونه آسیبی به کاشی های استخر آسیب وارد نشود تا سطح کف استخر تمیز گردد. کفسابی در مهر ویلا کرج که اگر نیاز به خدمات ساب زنی و کفسابی استخر باشد توسط مجموعه انجام می گیرد.

در برخی مواقع ممکن است که به دلیل سرد شدن هوا و با توجه به روباز بودن استخر ویلای خود به این نتیجه برسید که آب آن را خالی کنید و در مواقع گرم سال اقدام به پر کردن آب کنید که دراین حالت باید در نظر داشت که بازه زمانی که آب استخر خالی می شود تا زمانیکه پر گردد به دلیل برودت هوا و همچنین رطوبت هایی که در اثر بارش باران به وجود می آید سبب می شود که سطح دیواره استخر جلبک هایی را به خود بگیرد و همین امر موجب می شود که خدمات کف سابی استخر با دستگاه های کف سابی و در برخی مواقع با استفاده از دستگاه واترجت خدمات تمیز کاری استخر انجام می شود. انجام خدمات کفسابی در دهقان ویلا کرج توسط متخصصین ساب زنی انجام می شود و در صورتی نیاز به خدمات کفسابی کافیست با همکارانمان در مجموعه تماس حاصل کنید.

اسید شویی استخر

اگر دیواره های استخر جلبک بسته شده باشد و با توجه به اینکه دو نوع استخر داریم : استخر های روزباز و استخر های سرپوشیده

اصولا امر اسید شویی استخر برای استخر هایی استفاده می شود که دیواره یا کف استخر جلک هایی چسبیده باشد و همین امر موجب می شود که استخر نیاز به اسید شویی پیدا کند و اسید شویی استخر با استفاده از واتر جت و همچنین در مواقعی با استفاده از دستگاه های بزرگ کف سابی انجام می گیرد.

نظافت استخر

با توجه به اینکه نیاز است قبل از استفاده از استخر و پر کردن آب استخر به صورت کامل نظافت شود در همچین مواقعی همکاران ما کار نظافت استخر را انجام می دهند و شروع می کنند به شستشوی دیواره ها ، کف استخر و همچنین سنگ فرش هایی که در کناره های استخر استفاده شده است ، اگر استخر خود را مدت هاست که آب نداشته قبل از پر کردن آن حتما نظافت استخر انجام شود چرا که اگر مدت ها بدون آب باشد ممکن است که دیوارها و کف استخر آسیب دیده باشد و همچنین باید آب بندی صورت پذیرد که نیاز است نظافت به همراه آب بندی انجام شود که اگر مورد استفاده صورت پذیرد دیگر به دیواره ها و کف استخر آب نفوذ نکند.

تمیز کردن استخر

تمیز کردن استخر ها سرپوشیده که اصولا سریع تر انجام میگیرد که چرا که دیگر برودت هوا سبب نشده است که آسیب به دیواره ها و کف استخر وارد شود و همین موجب می شود که سطح با استفاده از دستگاه های مورد نیاز کف سابی شود و کار تمیز کاری استخر انجام گیرد و در مواقعی ممکن است که خدمات تمیز کردن استخر به محیط استخر هم منتهی شود که با کف سابی سطح می توان محیط تمیز را تحویل گرفت ولی با توجه به این که یکسری از استخر های روباز با توجه به اینکه نیاز است تمیزکردن استخر انجام شود ولی همانطور که در بالا توضیح دادیم ممکن است برودت و رطوبت هوا به آن آسیب بزند و موجب شود که سطح استخر بسیار آسیب پذیر شود و حتما کار باید با دقت انجام گیرد. حتما توجه داشته باشید که کار را به کاردان بسپارید چرا که اگر فرد تجربه کافی نداشته باشد ممکن است سنگ ها و کاشی های استخر شما آسیب ببیند. برای انجام خدمات کفسابی در آبسرد ، کفسابی در بومهن ، کفسابی در رودهن کافیست با همکاران ما در مجموعه ارتباط بگیرید.

مجموعه برادران اجاقی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی