کف سابی بتن

کف سابی بتن

با توجه به این که کف سابی بتن عمر چندانی در کشورمان ندارد و می توان به 15 یا 20 سال اخیر این موضوع را نسبت داد و کسانی که برای انجام تمیز کاری سطح ها و همچنین تمیز کردن ساختمان خود مشغول هستند می توان به جرأت گفت که نام کف سابی بتن را شنیده است و این خدمات با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می گیرد.

با توجه به این که همه با چشم می توانند تشخیص دهند که سطح بتن چگونه است فقط نیاز است که بدانید ترکیب ماسه و سیمان باعث می شود که بتن به وجود بیاید و همین امر کمک می کند تا برای قسمت هایی از ساختمان ها که کف سطح اهمیت چندانی ندارد از بتن ساخته شود و می توان گفت که اصولا برای مجتمع های تجاری برای پارکینگ ها از بتن ساخته می شود و در برخی ساختمان ها برای سطح کف حیاط خلوت ها ، پشت بام ها از سیمان ساخته می شود. و اصولا این قسمت ها بعد از مدت ها نیاز است که خدمات کفسابی بتن انجام گیرد تا سطح به حالت کاملا تمیز و براقی تبدیل گردد.

البته باید گفت که برای کف سوله ها ، کارخانجات ها ، پمپ بنزین ها ، پارکینگ ها ، آتشنشانی ها و … از بتن ساخته می شود که در برخی مواقع با توجه به اینکه مواد های مختلفی را جابجا می کنند و همچنین ممکن است لکه های خاصی بر روی سطح بتن بنشیند و همچنین لکه های روغن ها و جای لاستیک ها و …  که نتوان با استفاده از ابزارهای موجود خدمات تمیز کاری را انجام داد و در چنین مواقعی نیاز است که سطح ساب زنی و کف سابی بر روی سطح بتن ها انجام گیرد.

ساب بتن

ساب بتن و همچنین کف سابی بتن با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می گیرد که بنا به نوع بتنی که استفاده شده است می توان گفت که خدمات کف سابی انجام می گیرد و باید در نظر داشت که از لقمه ساب های الماسه زبر برای کف سابی سطح بتن استفاده می شود که این لقمه ساب ها باعث می گردد تا پستی و بنلدی های سطح بتن گرفته شود و در مرحله بعد از از لقمه ساب الماسه نرم استفاده می گردد تا سطح بتن و سمان ساب زنی انجام گیرد که این امر کمک می کند تا سطح تا حدودی کثیفی ها و جرم ها از بین رفته باشد. و در مرحله آخر باید اعلام کرد که اگر در دو مرحله قبل سطح آماده نباشد این خدمات با نظر کف ساب برای انجام مرحله بعد که نسبتا لقمه ساب الماسه نرم تری نسبت به مرحله دوم می باشد کار انجام می گیرد و با توجه به آن سطح به حالت کاملا شفاف و براق تبدیل می گردد.

شاید موضوع مهمی که می توان به آن اشاره کرد خدمات کف سابی سطح بتن و سیمان می باشد که بنا به نظر کارشناس و متخصص مجموعه ما می توان با استفاده از آب و یا بی استفاده از آب انجام می گیرد که این خدمات کمک می کند تا سطح تمیز و براق و شفاف گردد.

کفسابی سطح بتن پارکینگ ها

با توجه به اینکه در اکثر پارکینگ های عمومی از سطح بتن و همچنین در پارکینگ برخی ساختمان ها و مجتمع ها از بتن و سمان استفاده شده است و با توجه به عبور و مرور وسیله های نقله موتوری باعث می گردد که سطح شکاف و ترک هایی بردارد که پس از پرشدن این سطح ها در اثر عبور مرور موجب می گردد تا سطح سیاه و کدر گردد و نمی توان با شستشوی عادی این موارد را برطرف کرد که در چنین مواقعی نیازاست تا خدمات با کف سابی بتن و سیمان انجام گیرد. و با توجه به اینکه خدمات کف سابی همانند روش های سنگ می باشد و لایه بردای انجام می گیرد و موجب می شود که در چنین مواقعی سطح ترک ها و درزهایی که وجود دارد از بین برود و موجب می گرد تا سطح به حالت کاملا تمیز و بدور از لکه های سیاه و کثیف باشد. در صورتی که نیاز به اجاره دستگاه ساب پارکت دارید کافیست با ما در اتباط باشید.

با توجه به اینکه پارکینگ ها اصولا معرض رفت و آمد ها می باشد و همچنین زمانی که سطح پارکینگ کف سابی می گردد موجب می شود تا مدت ها نیازی به شستشوی سطح پارکینگ ها نداشته باشید و در امر آب صرفه جویی می شود و البته که نکته مهم کف سابی پارکنیگ بتن و سیمانی را می توان به درخشنده تر بودن و تمیز تر بودن سطح اشاره کرد که موجب می گردد تا زیبایی ساختمان و پارکینگ عمومی شما چندین برابر شود و بدور از کوچکترین لکه ی و کدری بر روی سطح را مشاهده کنید. از روش جلا دادن سنگ می توان به کفسابی کردن سطوح اشاره کرد که این خدمات در بتن ها هم به همین شکل است که اگر می خواهید روشی برای جلا دادن بتن استفاده کنید کافیست از خدمات کفسابی بتن استفاده کنید تا سطح بتن ها به حالت کاملا تمیز و براق تبدیل گردند.

قیمت کف سابی بتن و سیمان

با توجه به این که خدمات ساب زنی و کف سابی به عوامل هایی بستگی دارد باید این موضوع را عنوان کرد که سطح بتن در صورتی که متراژ بالا باشد می توان خدمات کف سابی قیمت پایین تری داشته باشد و همچنین زمانی که سطح بتن را بخواهید صیقلی و براق کنید دیگر نباید از کف سابی معمولی استفاده کرد که در چنین مواقعی نیاز است تا بیشتر خدمات صورت پذیرد و به طبع در هزینه کف سابی بتن و سیمان افزایش پیدا می کند.

در برخی از کارخانه ها و سوله ها با توجه به این که متراژ بالا می باشد برای اینکه هزینه کف سابی بتن و سیمان افزایش پیدا نکنند کارفرما از ما درخواست کف سابی معمولی را می کند تا هزینه بالا نرود. اما اگر قسمتی از که ساب زنی بتن می خواهد انجام گیرد نیاز است که زیبایی به چشم بیاید می توانید از خدمات صیقلی و براق کردن استفاده کنید تا سطح زیبا به نظر برسد.

همکاران ما در مجموعه برادران اجاقی برای انجام خدمات کف سابی بتن و سیمان آماده ارائه خدمات هستند و باید گفت که این خدمات توسط گروه ما به بهترین حالت ممکن انجام می گیرد و همکاران ما آمادگی لازم برای مشاوره رایگان در این زمینه هستند و جهت ارتباط می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید. کفسابی در پاکدشت ، کفسابی در شهرک استقلال ، کفسابی در چیتگر ، کفسابی در وردآورد و … از خدماتی که است که در مجموعه برادران اجاقی انجام می گیرد.

3 replies on “کف سابی بتن”

  • رضا امیری
    جولای 17, 2023 at 2:12 ق.ظ

    سلام وقت بخیر
    مرسی خیلی لطف کردین و زحمت کشیدین .
    قطعا شما بهترینید.

    • جولای 17, 2023 at 1:28 ب.ظ

      سلام آقای امیری
      خیلی ممنون از انرژی شما

  • نریمانی
    آگوست 2, 2023 at 5:33 ب.ظ

    سلام وقتتون بخیر نریمانی هستم از اسلامشهر
    اقا دستت طلا خیلی عالی شد ممنونم .
    خدا به کسب و کارتون برکت بده.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی