کف سابی در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش

کف سابی در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش

انجام خدمات کف سابی در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش از عمده فعالیت های ما در منطقه یک تهران می باشند و می توان گفت که این خدمات در کمترین زمان ممکن و با بیشترین نیرو انجام می گیرد. البته که شستشن سنگ کف خانه نیز با دستگاه انجام می گیرد و این خدمات با توجه به نیاز های کارفرما می تواند فرآیند های مختلف داشته باشد.

کف سابی از فعالیت های روتین مجموعه ما در مناطق فرمانیه ، قیطریه ، تجریش می باشد که همکاران ما همه روزه پروژه های مختلفی را ساب زنی و کف سابی می کنند و با توجه به موضوع خدمات کف سابی که بر روی انواع سطح ها انجام می گیرد و ممکن است که سطح شما بتن ، سرامیک ، سنگ ، کفپوش ، لمینت ، پارکت ، کاشی ، موزاییک و … باشد که هر کدام از موارد نامبرده از دستگاه های مخصوص به خود استفاده می شود و کار کف سابی به صورت اصولی و درست انجام می گیرد. با توجه به اینکه داخل آسانسور ها سنگ وجود دارد کفسابی سنگ آسانسور با دستگاه انجام می گیرد.

کف سابی پله و راه پله در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش

خدمات کف سابی پله و راه پله در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش از عمده فعالیت هایی است که همکاران ما برای ساب زدن و کف سابی پله ها و راه پله ها استفاده می کنند. البته برای ساب زدن و کف سابی پله و راه پله عمدتا از دستگاه های مخصوص به ساب زنی دستی استفاده می شود که فرد کف ساب باید این خدمات را با کمک دستگاه های کوچک قابل حمل انجام دهد.

خدمات ساب زنی پله ها و راه پله برای از بین بردن لکه های موجود در پله و براق و شفاف کردن سطح مورد استفاده می باشد که موجب می شود سطح به مراتب زیباتر از روز اول گردد.

سنگ سابی در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش

سنگ سابی در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش از دیگر خدمات ما در مجموعه می باشد که بر روی سطح سنگ ها انجام می گیرد و هر گونه سنگ های ایرانی و خارجی و وارداتی کار ساب زنی انجام می شود. اگر سنگ های شما گران قیمت و آنتیک می باشد حتما کار را به افراد و گروه مجرب بسپارید چرا که اگر آسیب به سنگ های شما وارد شود نمی توان به راحتی از این آسیب را جبران کرد.

در برخی مواقع سنگ های شما دارای لکه ها ، پستی و بلندی ها ، بند کشی نا هموار ، ریخته شدن ملات ساختمانی و رنگ  و مواردی دیگری که نیاز پیدا می کنید تا سنگ را ساب زنی و سنگ سابی کنید که در چنین مواقعی همکاران ما پس از بررسی سنگ شما و این که آیا از قبل خدمات سنگ سابی انجام شده است یا خیر ؟ و همچنین میزان زمانی و کارکنانی که باید در مجموعه مشغول باشند را بررسی می کنند تا کار و پروژه را در کمترین زمان ممکن انجام دهند و کار را به سریع ترین زمان انجام دهند.

نماشویی در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش

خدمات نماشویی در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش از دیگر فعالیت های مجموعه برادران اجاقی می باشد که همکاران ما کار نماشویی را به دو روش سنتی و مدرن انجام می دهند. البته که روش امروزی و مدرن بیشترین کاربرد را در انجام خدمات دارد. خدمات شستن نمای شیشه ای با توجه به درخواست متقاضیان انجام می گیرد.

در صورتی که نمای ساختمانی شما سنگ ، شیشه ، چوبی ، کامپوزیت ، سیمانی ، آجری و … می باشد و نیاز است که خدمات نماشویی بر روی سنگ های شما انجام گیرد می توانید با استفاده از نماشویی به وسیله راپل (روش مدرن) اقدام به نماشویی کنید. در برخی مواقع امکان استفاده از راپل کار برای شستشوی نمای ساختمان ندارد که در چنین مواقعی از داربست (روش سنتی) اقدام به شستشوی نمای ساختمان می کنیم. البته که شستن نمای آجری با توجه به اینکه برخی از نماهای آجری است و اینکه در مواقعی ممکن است که شوره زده باشد و نیاز است که کار نماشویی انجام گیرد.

ما در مجموعه برادران اجاقی آماده ارائه خدمات سنگ سابی ، کف سابی ، نماشویی برای همشهریان خود در مناطق فرمانیه ، قیطریه ، تجریش هستیم.

6 replies on “کف سابی در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش”

  • ذاکری
    جولای 20, 2023 at 12:57 ب.ظ

    سلام وقت بخیر
    اقای اجاقی امیدوارم حالتون خوب باشه
    تشکره ویژه می کنم از شما و گروهی که دارید ممنونم.

    • جولای 21, 2023 at 11:43 ق.ظ

      سلام جناب ذاکری
      نظر لطف شماست

  • زهرا میر حسینی
    جولای 20, 2023 at 1:12 ب.ظ

    سلام خدمت اقای اجاقی عزیز
    بسیار مچکرم از کار با کیفیتی که انجام دادین واقعا از کارتون نمیه ایرادی پیدا کرد سپاس گذارم .
    میرحسینی

    • جولای 21, 2023 at 11:42 ق.ظ

      سلام خانم میرحسینی
      نظر لطف شماست نسبت به مجموعه ما

  • چراغی
    جولای 20, 2023 at 1:14 ب.ظ

    سلام روز بخیر اقای اجاقی
    خیلی ممنونم بابت لطفی که به ما داشتید و به موقع کار کفسابی مارو تموم کردین.

    • جولای 21, 2023 at 11:42 ق.ظ

      سلام جناب چراغی
      زمان مشخص کار را انجام دادن از اولویت های کاری ماست.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی