کف سابی سنگ

کف سابی سنگ

کف سابی سنگ از معدود خدماتی است که متقاضیان درخواست می کنند تا انجام گیرد وانجام خدمات ساب زنی و سنگ سابی بر روی سطح سنگ ها یکی دیگر از پر درخواست ترین ها در مجموعه می باشد که برای انجام ساب زنی و کف سابی سنگ از آنها استفاده میکنیم. برای انجام خدمات از دستگاه های مختلف برای ساب زنی سطح سنگ ها استفاده می کنیم که برند این دستگاه ها از ایتالیایی ، آلمانی ، آمریکایی و ایرانی می باشد. که همکاران ما مطابق با سنگ ها و تشخیص خودشان این کار را انجام می دهند. خدمات ساب زنی سنگ ها بر روی سطح انواع سنگها از قبیل : سنگ تراورتن ، سنگ دهبید ، سنگ اسلب ، سنگ گرانیت ،  سنگ بوک مچ و فور مچ ،  سنگ ایرانی و خارجی انجام می گیرد. که در قسمت پایین به توضیحات سنگ های تراورتن و دهبید می پردازیم.

کف سابی سنگ تراورتن

 انجام خدمات کف سابی سنگ تراورتن از گسترده فعالیت هایی است که برای انجام خدمات ساب زنی و کف سابی استفاده می شود و کار ساب زنی و کف سابی برای سطح هایی که سنگ تراورتن کار شده است انجام می گیرد و همکاران ما کار ساب زنی و کف سابی را با استفاده از دستگاه های بزرگ سه فاز و تک فاز انجام می دهند. البته که این دستگاه ها بستگی دارد که آپارتمان و ساختمان برق سه فاز دارد که دستگاه با خدمات دستگاه سه فاز برای ساب زنی استفاده کند.

سنگ تراورتن با توجه به اینکه در برابر آب ، باران ، برف ، آفتاب مستقیم مقاومت بالایی دارد می توان گفت که برودت هوا و همچنین شرایط آب و هوایی نمی تواند باعث فرسودگی و سایش سنگ تراورتن شود به همین دلیل برای قسمت های بیرونی ساختمان از سنگ تراورتن استفاده می شود.با توجه به این که استحکام سنگ تراورتن باعث شده است که از این سنگ ها در مجتمع های تجاری و اداری ، ساختمان های شخصی و مجتمع ها برای کف ساختمان و همچنین برای قسمت های بیرونی ساختمان نیز از سنگ تراورتن استفاده شود.

خدمات کف سابی سنگ تراورتن با توجه به این که سطح سنگ دارای خلل هایی می باشد و باید دقت کافی در سنگ سابی سنگ تراورتن داشت چرا که اگر فرد کف ساب تجربه کافی نداشته باشد ممکن است که این خلل ها در عمل کف سابی مشکلاتی را ایجاد کند که پس از ساب زدن اگر فرد کف ساب ناشی باشد باید از خدمات رزین برای پر کردن این خلل ها استفاده کرد و اگر فرد ساب زن و کف ساب دارای تجربه کافی باشد می تواند با استفاده از دستگاه ساب زنی و کف سابی و همچنین لقمه ساب مخصوص خدمات کف سابی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و این خلل های بین سنگ تراورتن به هیچ وجه قابل رویت نباشد و سطح سنگ تراورتن به زیباترین حالت ممکن برسد.

کف سابی سنگ دهبید

از دیگر خدمات ما در مجموعه به ساب زنی و کف سابی سنگ دهبید می توان اشاره کرد که خدمات سنگ سابی سنگ دهبید مانند سنگ تراورتن انجام می شود ولی با این تفاوت که سنگ تراورتن نسبت به سنگ دهبید از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار است. با توجه به این که سنگ دهبید در بین کارفرمایان ساختمانی دارای محبوبیت بالایی است باید اعلام کرد که از سنگ دهبید برای دیوارها و سطح کفپوش ساختمان استفاده می شود و بسیار کاربرد دارد و همچنین از سنگ دهبید به عنوان سنگ های صادراتی یاد می شود که به کشور های حوزه خلیج فارس و آسیایی و اروپایی صادر می شود. و البته که این موضوع را هم باید یاد آور شد قیمت مناسب و کیفیت بالای سنگ دهبید مزید بر این اتفاق است. البته که به کسانی که خدمات ساب زدن سنگ ها را انجام می دهند سنگ ساب گفته می شود.

از سنگ های دهبید در رنگ های تیره و روشن در صنعت می توان یافت کرد. و البته که در درجه بند های مختلف در صنعت می توان از سنگ های دهبید در بازار مشاهده کرد. با توجه به این که طیف رنگ های مختلف در بازار از سنگ دهبید مشاهده می گردد باید در نظر داشت که از این سنگ ها می توان برای قسمت های مختلف ساختمان ها استفاده کرد و از رنگ روشن آن در قسمت سطح کف ساختمان استفاده می شود و بسیار جذاب به نظر می رسد. با توجه به این که خواستگاه سنگ دهبید را می توان استان فارس عنوان کرد چرا که بیشتر در مناطق شهر فارس این سنگ ها یافت می شود.

سنگ دهبید را می توان در رنگ های کرم روشن و شفاف و در برخی مواقع کمی به شیره ای متمایل دید که باعث شده است که سنگ دهبید رگه های سفید و یخی زیبایی را در بین خود داشته باشد که جذابیت و زیبایی چندین برابری را به سنگ اهدا می کند. التبه که سنگ دهبید در رنگ های کرم تیره و روشن در صنعت یافت می شود ولی به دلیل خواهان زیاد سنگ دهبید روشن می توان عنوان کرد که از سنگ دهبید روشن بسیار استفاده می شود.

البته که باید دقت داشت که از سنگ های دهبید در سطح مختلف استفاده می شود و فرد کف ساب باید خبره و با تجربه باشد که بتواند تشخیص دهد و اگر فرد ساب زن و کف ساب با تجربه نباشد و نتواند تشخیص دهد ممکن است که سطح سنگ آسیب بزند و به موجب آن سطح سنگ هزینه بردار باشد. انجام خدمات کف ساب در واون که محدوده ای از مناطق شهر اسلامشهر می باشد ساب زنی انجام می یگرد و باید دقت داشت که این خدمات با توجه به نوع سطح انجام می شود.

همکاران ما در مجموعه برادران اجاقی برای انجام خدمات ساب زنی و کف سابی سنگ تراورتن و دهبید آماده همکاری و عقد قرارداد را دارند و البته که برای مجتمع های بزرگ و پاساژ ها و مجتمع های تجاری و همچنین مجتمع های مسکونی نیاز به ساب زنی و کف سابی داشته باشید می توانید با همکاران ما در امر ساب زنی و کف سابی مشاوره رایگان دریافت کنید و همچنین نحوه و چگونگی انجام خدمات توسط گروه به شما توضیح داده خواهد شد. کفسابی در پیروزی ، کفسابی در مجیدیه ، کفسابی در نیروی هوایی و … از مناطق های شرق تهران هستند که خدمات ساب زنی انجام می گیرد.

ما در مجموعه برادران اجاقی به انجام کلیه خدمات ساب زنی و سنگ سابی انواع سنگ ها را انجام می دهیم و محدود به سنگ تراورتن و دهبید نیستیم و اگر سنگ هایی از قبیل گرانیت ، سنگ چینی ، سنگ اسلب ، بوک مچ و فور مچ و … وجود داشته باشد همکاران ما کار ساب زنی و کف سابی سنگ های نامبرده را انجام می دهند. از دیگر خدمات ما در مجموعه می توان به نصب تور مرغی برای حیاط خلوت اشاره کرد. این خدمات برای بستن سطح حیاط خلوت و عدم ورود پرندگان و حیوانات به حیاط خلوت و همچنین ریخته شدن آشغال در حیاط خلوت می باشد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی