خدمات کف سابی

خدمات کف سابی

انجام خدمات کف سابی که می توان به عنوان یکی از فعالیت های اصلی مجموعه ما در نظر گرفت باید گفت که خدمات کف سابی مربوط به سنگ ها ، سرامیک ها ، موزاییک ها ، کف پوش هایی از قبیل پارکت و لمینت ، بتن ها ، آسفالت ها و … را شامل می شود و خدمات کف سابی برای انجام همه این نوع موارد گفته شده استفاده می گردد و باید در نظر داشت که خدمات کف سابی با توجه به سطح مورد نظر کار صورت می پذیرد. البته که انجام خدمات کفسابی در تهران به ساب زدن و کفسابی سنگ ها ، کفسابی موزاییک ها ، کفسابی سرامیک ها ، کفسابی کفپوش و …. محدود نمی شود و خدمات نماشویی با راپل نیز توسط همکاران مجموعه ما انجام می گیرد.

مثلا برای انجام خدمات کف سابی باید در نظر داشت که هر نوع سطحی با لقمه ساب مخصوص به خود و با توجه به کارشناس کف ساب می تواند خدمات انجام گیرد. و البته باید این موضوع را هم یادآور شد که خدمات کف سابی با توجه به درخواست متقاضی می تواند مراحل متفاوتی را داشته باشد.

خدمات سنگ سابی

خدمات سنگ سابی که مخصوص سنگ ها می باشد و برای ساب زنی و سنگ سابی سطح سنگ استفاده می شود باید اذعان کرد که کار سنگ سابی یک کار بسیار تخصصی است چرا که برای هر کدام از محیط ها از دستگاه های مخصوص به خود را می طلبد که در کار استفاده شود مثلا برای سنگ سابی سطح پله ها و راه پله ها باید از دستگاه های ساب زنی دستی و برای سطح کف ساختمان و همچنین قسمت هایی از لابی ساختمان حیاط ، پارکینگ و … از دستگاه های بزرگ کف سابی که مدل های آنها خارجی و ایرانی وجود دارد استفاده می شود.

با توجه به این که خدمات ساب زنی و سنگ سابی برای سطح سنگ محدودیتی ندارد و می تواند برای سنگ های میز عسلی ، سنگ میزغذاخوری ، سنگ کانتر و کابینت آشپزخانه و همچنین برای سرویس های بهداشتی و حمام ها هم از خدمات ساب زنی سطح سنگ استفاده کرد که اگر نتوان با دستگاه های بزرگ این کار را انجام داد می توان از دستگاه ساب زنی دستی این کار را انجام داد.

خدمات نماشویی

از دیگر فعالیت هایی که ما در مجموعه انجام می دهیم به خدمات نماشویی و خدمات پیچ و رولپلاک کردن نما هم می توان اشاره کرد.

خدمات نماشویی توسط افراد راپل کار مجموعه که تجربه بالایی در نماشویی انواع نماهای ساختمانی از قبیل : نمای سنگی ، نمای سیمانی ، نمای چوبی ، نمای شیشه ای ، نمای کامپوزیت ، نمای آجری و … اشاره کرد که همه ی این فعالیت ها با استفاده از امر راپل کاری مجموعه اتفاق می افتد و می توان عنوان کرد که نمای ساختمانی از بالا به پایین و با استفاده از دستگاه ها مختلف که در امر نماشویی وجود دارد شروع به شستشو می شود و می توان عنوان کرد که نمای ساختمانی به مدرن ترین روش و پاک ترین حالت تبدیل می شود که کار نماشویی سبب می شود تا بتوان نمای ساختمانی تمیز و بدون عیب و ایراد داشت. برای اینکه بخواهید نمای ساختمانی تمیز داشته باشید کافیست با همکاران ما در امر خدمات نماشویی تماس حاصل فرمایید که شماره تماس های همکارانمان در سایت موجود می باشد.

خدمات پیچ و رولپلاک نما

خدمات پیچ و رولپلاک نما را می توان به عنوان یکی از دیگر خدمات مجموعه اشاره کرد البته اگر بخواهیم بین خدماتی که ما در مجموعه برادران اجاقی انجام می دهیم یکی را به عنوان حساس ترین و سریع ترین فعالیت ها ذکر کرد می توان به خدمات پیچ و رولپلاک نما اشاره کرد چرا که نمای ساختمانی اگر از دیواره ساختمان جدا شود در هنگام سقوط چندین برابر وزن خواهد داشت که اگر عبور و مرور در آن منطقه باشد باعث می شود که خطرات جانی و مالی را به بار آفریند که باید حتما در اولین فرصت نسبت به استفاده از خدمات پیچ و رولپلاک نما در ساختمان اقدام شود و همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن این کار را انجام خواهند داد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی