پاک کردن چسب از سنگ

پاک کردن چسب از سنگ

اگر دقت کنید که در برخی مواقع خواسته یا ناخواسته پاک کردن چسب از سنگ نیاز است صورت پذیرد چرا که سطح سنگ از چسب پر شده است و نیاز است که این اتفاق صورت پذیرد و با توجه به نوع ساختاری که چسب دارد نمی توان آن را با استفاده از دست از بین برد و باید کار به وسیله ی دستگاه انجام گیرد. که البته به پاک کردن چسب از سنگ نیز می توان گفت که تمیز کردن سنگ های کهنه اتفاق می افتد چرا که ریخته شدن چسب بر روی سطح سنگ ها باعث می شود که سطح کهنه و تیره به نظر برسند.

چسب هایی که بر روی سنگ ریخته می شوند اگر به سرعت کار تمیز کاری آنها انجام نشوند دیگر نمی توان با ابزار ها و دست این کار را انجام داد چرا که نیاز است خدمات با دستگاه کف سابی انجام شود و سطح ساب زده شود و اصولا باید لایه برداری صورت پذیرد تا سطح سنگ به حالت اولیه خود برگردد و با توجه به اینکه سطح باید آمادگی لازم برای ساب زدن را داشته باشد و همچنین از لقمه ساب مخصوص به سطح سنگ استفاده شود و البته که هر کدام از سنگ ها دارای اصول و قواعد خاص خود را دارند و کار کف سابی باید بر روی سطح سنگ ها انجام گیرد.

پارک کردن چسب از سنگ کاری بسیار سخت می باشد و البته یک زیبایی که دارد این است که سبب می شود که سطح سنگ های شما به صورت یک دست و یک نواخت تبدلی گردد و همچنین زمانی که سطح سنگ دارای عیب و ایرادهایی باشد با استفاده از ساب زنی و سنگ سابی موجب می گردد که این موارد برطرف گردد و همچنین مواقعی که سطح سنگ را ساب زنی انجام می دهیم به موجب آن سطح سنگ به حالت تمیز و بدور از کثیفی و چسب بر روی سطح سنگ باشد. فردی که خدمات ساب زنی بر روی سطح سنگ را انجام می دهد سنگ ساب گفته می شود.

پاک کردن چسب از سرامیک

از دیگر خدماتی که همکاران ما در مجموعه انجام می دهند پاک کردن چسب از سرامیک می باشد که به موجب آن سبب می شود که سطح سرامیک بسیار کدر و زشت دیده شود و باید در نظر داشت که این خدمات پاک کردن چسب سرامیک طوری باشد که سطح سرامیک آسیب نبیند و همچنین به موجب آن سرامیک تمیز گردد و البته که سطح سرامیک بسیار حساس می باشد و انجام خدمات باید با احتیاط بیشتری انجام گیرد و زمانی که این احتیاط نباشد ممکن است که لایه بالایی سطح سرامیک از بین برود.

برای انجام خدمات پاک کردن چسب باید از دستگاه کمک گرفت چرا که سطح سرامیک حساس می باشد و نباید به هیچ و جه از خدمات لایه برداری بر روی سرامیک استفاه کرد چرا که اگر خدمات لایه برداری از سرامیک انجام گیرد موجب می شود که سطح سرامیک از بین برود و این خدمات با خود ممکن است خراب کاری هم به همراه داشته باشد.

همانطور که می دانید خدمات کف سابی سرامیک نداریم در اصل خدمات فرچه سابی سرامیک وجود دارد ولی با توجه به اینکه در اکثر سایت ها از کف سابی سرامیک نامبرده شده است به همین دلیل موجب شده است که این خدمات را با نام کف سابی سرامیک شناخته شود با استفاده از فرچه سابی سرامیک تمامی کثیفی هایی که بر روی سطح سرامیک وجود دارد از قیبل چسب ، لکه ، مواد و … را تمیز می شود  و سطح سرامیک به صورت کاملا یکنواخت و بدور از کثیفی تبدیل می گردد.

باید دقت داشت که خدمات فرچه شویی سرامیک نسبت به میزان کثیفی ها صورت پذیرد چرا که این خدمات برای سطح سرامیک ممکن است در اثر رعایت نکردن از نوع فرچه ساب هایی که استفاده می شود سبب می گردد که سطح سرامیک آسیب ببیند و همچنین لکه ها هم به طور کامل از بین نرود.

پاک کردن چسب از کفپوش

از دیگر فعالیت های مجموعه ما به پاک کردن چسب از کفپوش اشاره کرد که این فرآیند ممکن است در مواقعی رخ دهد و به موجب آن نیاز باشد که خدمات کف سابی کف پوش انجام گیرد. مثلا اگر بر روی سطح کفپوش قرار باشد که موکت گردد پس از مدتی بعد از جدا کردن موکت از سطح کفپوش چسب ها روی آن می ماند که سطح کفپوش را بسیار زشت می کند که نیاز می شود تا این چسب ها از روی سطح کف پوش ها جدا گردد. در چنین مواقعی با توجه به این که سطح کفپوش با چسب را نمی توان با استفاده از دست تمیز کرد و نیاز است با ابزارهای مخصوص به کف سابی این کار انجام گیرد.

از فعالیت هایی که برای پاک کردن سطح چسب ها استفاده می شود می توان گفت خدمات کف سابی می باشد که برای کفپوش ها از دستگاه های مخصوص به سطح کفپوش استفاده می شود. و این خدمات برای اینکه بخواهد تا سطح کفپوش تیمز گردد انجام می شود و با توجه به این که خدمات کف سابی کف پوش بسیار مهم است باید فرد کف ساب دارای تجربه کافی باشد چرا که کفسابی کفپوش تا حدودی نسبت به دیگر خدمات کف سخت می باشد و نیاز است تا خدمات توسط فرد با تجربه و خبره انجام گیرد.

اگر سطح کف پوش دارای عیب و ایرادهای دیگری هم بود و نیاز بود که همچین مواردی هم برطرف گردد باید در نظر داشت که خدمات برای ساب زنی و کف سابی به صورت اصولی انجام گیرد تا هم عیب و ایراد های کف پوش برطرف گردد و هم اینکه سطح چسب و دیگر کثیفی های سطح کف پوش از بین برود.

ما در مجموعه برادران اجاقی به انجام کلیه خدمات ساب زنی و کف سابی برای از بین بردن چسب بر روی سنگ ، سرامیک ، کفپوش و … انجام می دهیم و باید در نظر داشت که این خدمات برای هر چه بهتر شدن سطح انجام می گیرد. زمانی که سطح سنگ ها و سرامیک ها  و کفپوش ها بدور از لکه و کثیفی شد می توان گفت که این خدمات به صورت درست انجام گرفته شده است. جهت دریافت مشاوره رایگان و همچنین مشورت با گروه کف سابی برادران اجاقی کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را در این زمنیه به طور کامل راهنمایی کنند و همچنین میزان هزینه ای که باید برای این خدمات انجام دهید توسط گروه به شما توضیح داده می شود.

باید گفت که اگر بخواهیم به صورت لیست وار خدماتی که برادران اجاقی به متقاضیان عزیز ارائه می شود را بررسی کرد باید گفت که این خدمات می تواند : کف نصب تور مرغی برای نورگیر ، خدمات نماشویی ، پیچ و رولپلاک نما ، ساب زنی دستی ، نانو کردن نما ، کف سابی ، سنگ سابی ، انجام خدمات ساب زنی انواع سطوح ، کفسابی ساختمان و … اشاره کرد.

2 replies on “پاک کردن چسب از سنگ”

  • رضا میرزائی
    جولای 11, 2023 at 1:07 ب.ظ

    سلام ظهر بخیر
    ظاهر سنگهای واحد ما به شدت کثیف بودن واقعا عالی شد.ممنونم از شما.
    میرزاِِئی هستم .

    • جولای 15, 2023 at 11:00 ق.ظ

      سلام آقای میرزائی
      انجام وظیفه بوده

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی