کف سابی در نیروی هوایی ، پیروزی ، مجیدیه

کف سابی در نیروی هوایی ، پیروزی ، مجیدیه

ساب زنی و کف سابی در نیروی هوایی ، پیروزی ، مجیدیه از مناطق شرق تهران می باشد که فعالیت های ما بر روی انواع سطح ها صورت می پذیرد و باید در نظر داشت که این خدمات به صورتی که نیاز کار فرما می باشد انجام می گیرد و خدمات کف سابی با استفاده از دستگاه های بزرگ انجام می گیرد و باید در نظر داشت که این خدمات نیاز است با برق سه فاز انجام گیرد و البته در صورتی که ساختمان دارای برق سه فاز نباشد باید در نظر داشت که از دستگاه هایی با برق تک فاز استفاده می شود. البته که از بین بردن لکه روغن از روی سطح یکی از وظایف ما در انجام خدمات کفسابی می باشد.

سنگ سابی در نیروی هوایی ، پیروزی ، مجیدیه

سنگ سابی در نیروی هوایی ، پیروزی ، مجیدیه سنگ بر روی سطح سنگ انجام می شود با این تفاوت که سنگ ها دارای جنس ها و نوع های متفاوتی هستند که کار ساب زنی بر روی سطح ها با روش ها و لقمه ساب های مخصوص به نوع سطح انجام می گیرد و باید در نظر داشت که این خدمات باعث می شود که سطح سنگ بسیار تغییرات ایجاد شود و مانند روز اول تبدیل گردد و این عمل موجب می شود که سطح سنگ طول عمر زیادی افزایش پیدا کند. با توجه به این که برخی مواقع بر روی سطح سنگ ها شوره می زند می توان با خدمات کفسابی برای از بین بردن شوره سنگ اقدام کرد.

زمانی که خدمات سنگ سابی انجام می شود و خدمات برروی سطح سنگ انجام می پذیرد باید در نظر داشت که این خدمات به صورت کاملا حرفه ای انجام می گیرد. و همکاران ما کار را با استفاده از اصول و روش های بروز انجام می دهند و کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

کف سابی بتن در نیروی هوایی ، پیروزی ، مجیدیه

خدمات کفسابی بتن در نیروی هوایی ، پیروزی ، مجیدیه بر روی سطح های بتن انجام می گیرد و باید در نظر داشت که خدمات بتن سابی با استفاده از لقمه ساب الماسه انجام می شود و کار ساب زنی سطح انجام می شود و کار ساب زنی به طریقی صورت می پذیرد که سطح بتن پستی و بلندی ها و همچنین اگر سطح بتن دارای عیب و ایرادی باشد از بین برود و اگر زمانی که سطح بتن به شکلی باشد که بخواهد مقداری درخشنده تر گردد می توان با استفاده از ساب زنی بتن سطح را به حالت کاملا شفاف و درخشندگی تبدیل می گردد.

نماشویی در نیروی هوایی ، پیروزی ، مجیدیه

خدمات نماشویی در نیروی هوای ، پیروزی ، مجیدیه با توجه به تکمیل بودن اکیپ مجموعه و همچنین با توجه به تکمیل بودن کادر باید در نظر داشت که این خدمات جهت برآورد رضایت متقاضیان امر نماشویی انجام می گیرد و در صورتی که نیاز است در مناطق نیروی هوایی ، پیروزی ، مجیدیه و دیگر مناطق شرق تهران همکاران ما کار نماشویی را با استفاده راپل انجام دهند و این خدمات با کمک طناب انجام گیرد و از ساختمان شما آویزان گردند و کار نماشویی را انجام دهند باید توضیح داد که این خدمات برای نماشویی بر روی نماهای مختلف انجام می گیرد.

در نظر داشته باشید که نماهایی از قبیل : نمای سنگی ، نمای شیشه ای ، نمای سیمانی ، نمای آجری ، نمای کامپوزیت ،نمای ترکیبی و … به صورت کاملا اصولی و بدور از آسیب بر روی نما شستشوی می گردد و زمانی که نمای ساختمانی شما کار نماشویی انجام می گیرد و نمای خود را تمیز می یابید تاثیر چندبرابری در زیباسازی ساختمان خود خواهید داشت.

اگر نمای ساختمانی طوری باشد که نتوان با استفاده از همکاران راپل کار شستشوی انجام داد باید در مقابل نمای ساختمانی داربست نصب گردد و کار نماشویی با کمک همکاران که بر روی داربست قرار می گیرند و کار نماشویی را انجام می دهند.

جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت جهت انجام کار کافیست با شماره های موجود در سایت برادران اجاقی تماس حاصل فرمایید. خدمات کفسابی سرامیک ، کفسابی موزاییک ، کفسابی واحد ، ساختمان و … از خدمات ما در مجموعه است که همکاران ما در مجموعه برادران اجاقی انجام می دهند.

6 replies on “کف سابی در نیروی هوایی ، پیروزی ، مجیدیه”

  • محمدی
    جولای 11, 2023 at 1:23 ب.ظ

    سلام اقای اجاقی عزیز
    محمدی هستم از مجیدیه مرسی از کار با کیفیت و عالیتون.
    ممنون از اینکه انقدر وقت شناس هستین.

    • جولای 15, 2023 at 10:57 ق.ظ

      سلام آقای محمدی
      خداروشکر که از کارمون راضی هستید
      خدمت در اولین فرصت هدف ماست

  • اسلامی
    جولای 15, 2023 at 9:38 ب.ظ

    سلام دوست عزیز
    وقت شما بخیر
    با زحماتی که شما کشیدین واحد ما خیلی تغییر کرد ممنونم از لطف شما.

    • جولای 17, 2023 at 1:31 ب.ظ

      سلام اسلامی بزرگوار
      خیلی ممنون از کامنتتون

  • نظری
    جولای 15, 2023 at 9:41 ب.ظ

    سلام شب شما بخیر
    اقای اجاقی کارتون خیلی خوب بود مرسی.

    • جولای 17, 2023 at 1:31 ب.ظ

      سلام نظری عزیز
      مرسی از کامنت شما

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی