کف سابی راه پله

کف سابی راه پله

راه پله های ساختمان ها می تواند یکی از پر رفت و آمد ترین قسمت های ساختمان باشد و همین پر رفت و آمد بودن ساختمان می تواند سبب شود که در معرض کثیفی ها و از بین رفتن حالت اولیه ساختمان باشد که نیاز باشد تا خدمات کف سابی راه پله انجام گیرد. در برخی مواقع ممکن است که همسایگان رعایت نکنند و برای حمل زباله خود از راه پله استفاده کنند که در اثر چکه کردن زباله باعث شود لکه هایی را در راه پله ها و پله ها شاهد باشیم که برای برطرف کردن این لکه ها که ممکن است نتوان با تمیز کردن نظافت چی ساختمان از بین برود که برای از بین بردن این لکه ها باید از دستگاه کفسابی استفاده کرد.

کف سابی پله

برای کف سابی پله و راه پله باید در نظر داشت که خدمات با استفاده از دستگاه های دستی انجام می گیرد و با توجه به نوع سنگ ها و سطحی که برای کف ساختمان استفاده شده است برای انجام خدمات کف سابی از آن استفاده می شود.

اگر بخواهید کف پله و راه پله های ساختمان را کف سابی کنید باید در نظر داشته باشید که لقمه ساب هایی که باید استفاده شود برای هر نوع سطحی بسیار متفاوت است و باید در نظر داشت که خدمات کف سابی با توجه به نوع سطح پله و راه پله استفاده می شود.

کف سابی پایگرد

از دیگر قسمت های ساختمان که در راه پله باید مورد توجه قرار بگیرد پایگرد می باشد که باید توجه داشت با توجه به عریض بودن قسمت پایگرد ها می توان با استفاده از دستگاه های بزرگ کف سابی کرد و این نظر و تخصص فرد کف ساب می باشد که آن قسمت با استفاده از دستگاه های ساب زن دستی یا با استفاده از دستگاه بزرگ کف سابی کار باید انجام پذیرد. بعضی وقت ها خدمات کفسابی پایگرد به صورت ساب زدن دستی انجام می گیرد و این خدمات با دستگاه های کوچک دستی صورت می پذیرد.

کف سابی پاگرد

در پاگرد ساختمان با توجه به عریض بودن نسبت به پله های ساختمان می توان کار را با فراغ بال بیشتری انجام شود چرا که این فرآیند کف سابی سبب می شود که با فراغ بال بیشتری کار را انجام دهد. و می تواند از در صورت صلاحدید از دستگاه های مختلف برای پاگرد استفاده کند.

با توجه به این موضوع که کف سابی پله و پاگرد یکی از پر کاربردترین کار برای حفظ زیبایی ظاهر ساختمان می باشد می توان اعلام کرد که پس از کف سابی نمای داخلی ساختمان از پله ها و راه پله ها و پاگرد ساختمان سبب می شود که ظاهری زیبا داشته باشد.

کف سابی لابی ساختمان

برای انجام خدمات کف سابی می توان برای کف سابی لابی ساختمان ها ، لابی برج ها ، لابی آپارتمان ها بزرگ استفاده کرد با توجه به ورودی ساختمان بودن که حساسیت بالایی در ساختمان جهت زیباسازی دارد می توان از کف سابی لابی ساختمان و آپارتمان ها برای سطح استفاده کرد تا کف ساختمان به صورت کاملا زیبا و تمیز تبدیل گردد.

اکثر ساختمان ها و آپارتمان ها برای لابی ساختمان خود از سنگ های گران قیمت و سنگ های اسلب بزرگ کار می کنند که برای کف سابی نیاز است فرد با تجربه و متخصص باشد و ما در مجموعه از افراد با تجربه جهت انجام کار استفاده می کنیم تا بتوانند کار کف سابی به نحو احسن انجام دهند.

کف سابی راه رو

کف سابی راه رو  ساختمان ها و آپارتمان های چند واحدی و همچنین هتل ها می تواند از دیگر خدماتی باشد که برای زیباسازی ساختمان انجام می شود و باید حتما کف سابی راه رو ساختمان و آپارتمان انجام شود تا بتوانید ساختمانی زیبا جهت زندگی داشته باشید.

کف سابی راه رو می تواند یکی از کارها و فرآیند هایی باشد که می توان با استفاده از دستگاه های بزرگ کف سابی انجام داد.

جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های موجود در سایت برادران اجاقی تماس حاصل فرمایید. انجام خدمات کفسابی موزاییک ، کفسابی کفپوش ، کفسابی سرامیک ، کفسابی آسفالت و … از دیگر خدمات ما در مجموعه برادران اجاقی می باشد و البته باید گفت که همکاران ما کار نماشویی با راپل ، پیچ و رولپلاک نما ، نانو کردن نما و … را نیز انجام می دهند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی