کفسابی راه پله

کفسابی راه پله

برخی رفتارهای ساکنین هم می تواند تاثیر زیادی در کثیفی سنگ های راه پله داشته باشد. مثلاً پایین بردن پلاستیک زباله ای که آب کثیفی از داخل آن چکه می کند باعث بوجود آمدن لکه های ناجوری روی پله ها خواهد شد. همانطور که اشاره کردیم عوامل زیادی در کثیفی این مسیر موثر هستند ، اما منشأ تمام این دلایل مردم و ساکنین ساختمان نبوده و گاهی علل طبیعی هم به این روند کمک می کنند. به عنوان مثال استفاده از برخی سنگهای حساس تر در راه پله می تواند باعث زودتر کثیف شدن آن گردد . انجام خدمات کفسابی پارکینگ نیز صورت می پذیرد.

اما چاره کار چیست؟ آیا کفسابی راه پله می تواند تا مدت طولانی تری مسیر رفت و آمد ساختمان شما را تمیز نگاه دارد؟

بسیاری معتقدند که برای نظافت راه پله باید از مواد شوینده استفاده نمود که این تصور کاملا اشتباهی است. شاید این مواد در کوتاه مدت باعث تمیزی سنگها شوند اما به دلیل عناصر شیمیایی موجود در آنها پس از چند روز باعث سیاهی و زشتی بیشتری خواهند شد. پیشنهاد ما به شما این است که با کمک سنگسابان و دستگاه های پله ساب آنها ، مسیر رفت و آمد تمیزی در ساختمان خود ایجاد کنید که به سادگی و در مدت زمان اندگی دوباره کثیف نشود و بتواند تا مدت زیادی زیبایی خود را حفظ کند.

از مهمترین ویژگی های کفسابی راه پله با استفاده از دستگاه های مخصوص پله ساب این است که آنها همانند بسیاری از ابزارهای صنعتی ، سر و صدای زیادی ندارند و باعث رنجش خاطر ساکنین ساختمان نخواهند شد (سرو صدا به اندازه فرزی که سطحی را با ملایمت می خراشد است ) . همچنین گرد و خاکی به اندازه کفسابی و سنگسابی سنتی به واسطه فعالیت این دستگاه ها بلند نمی شود و کار کاملاً تمیز انجام خواهد شد. به همین خاطر مدیران ساختمان می توانند با خیال راحت اقدام به این کار کرده و با ما در مجموعه کفسابی برادران اجاقی تماس بگیرند تا در اسرع وقت راه پله های ساختمان ایشان زیبا ، براق و چشم نواز شود . البته که کفسابی چیست یک سوالی است که باید به آن پاسخ داده شود که خدمات با دستگاه صورت می پذیرد و ارائه خدمات کفسابی در غرب تهران نیز صورت می پذیرد و باید گفت که اگر خدمات نماشویی ساختمان دارید می توانید با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل کنید.

9 replies on “کفسابی راه پله”

  • محسن اعتمادی
    نوامبر 22, 2021 at 11:01 ق.ظ

    سلام آقای اجاقی ممنونم از کفسابی که توی راه پله و پاگرد های ما انجام دادید واقعا کارتون خیلی راضی هستم دستتون درد نکنه کارتون حرف نداره

    • نوامبر 24, 2021 at 9:36 ق.ظ

      سلام آقای اعتمادی
      خداروشکر که راضی هستید
      متشکر از شما

  • کاظم کریمی
    نوامبر 22, 2021 at 11:27 ق.ظ

    سلام آقای اجاقی واقعا کارتون توساب راپله حرف نداره با اینکه کار خیلی سختیه ولی شما صبورانه و با دقت انجام دادید و واقعا عالی شده ممنونم

    • نوامبر 24, 2021 at 9:35 ق.ظ

      سلام آقای کریمی
      خداروشکر که راضی هستید
      متشکر از شما بابت نظردهی در سایت برادران اجاقی

  • جولای 22, 2022 at 2:49 ب.ظ

    سلام آقای اجاقی ممنون از سا بی که به پله ها و راه پله زدید همه همسایه ها را راضی هستند

    • جولای 25, 2022 at 12:46 ب.ظ

      سلامت باشید جناب علیاری
      خیلی ممنون از انرژی مثبتی که انتقال دادید.

  • اقبالی پور
    جولای 25, 2023 at 6:43 ب.ظ

    سلام خسته نباشید مرسی از اینکه انقدر خوش اخلاق و صبور بودین.

  • رمضانی
    جولای 25, 2023 at 7:39 ب.ظ

    سلام شب یخیر
    اقا ممنون از کیفیت کارتون و مرسی از اینکه انقدر سریع پاسخگو هستین.

  • قبادی
    آگوست 2, 2023 at 5:31 ب.ظ

    سلام وقت بخیر
    راه پله های مجتمع ما بسیار تغییر کردند و زیبایی دو چندانی پیدا کردند ممنونم.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی