کف سابی سنگ آسانسور

کف سابی سنگ آسانسور

انجام خدمات کف سابی آسانسسور یکی دیگر از کارهایی است که انجام می گیرد در برخی مواقع که کار کف سابی ساختمان ها را انجام می دهیم با توجه به این که در مواردی مشاهده شده است که سنگ های گران قیمتی را برای آسانسور ها در نظر می گیرند و باید توجه داشت که خدمات کف سابی آسانسور بسیار مهم و حساس می باشد چرا که کار ساب زدن باید با دقت و تمرکز بالایی و با استفاده از لقمه ساب های مخصوص انجام گیرد. البته که خدمات ساب زنی دستی محیط کوچک توسط دستگاه های مخصوص انجام می گیرد.

کف سابی کف آسانسور

با توجه به اینکه خدمات کف سابی آسانسور باید از دستگاه ساب زنی دستی استفاده کرد و اینکار توسط کف ساب با تجربه انجام می گیرد و باید در نظر داشت که خدمات کف سابی بسیار با اهمیت است و نیاز است که ساب زنی دستی به صورت کامل انجام گیرد.

همکاران ما برای اینکه خدمات ساب زنی کف آسانسور را انجام دهند ابتدا کارشناسی می کنند که از چه نوع سنگی برای کف آسانسور استفاده شده است و سپس با استفاده از لقمه ساب های مخصوص به نوع سنگ کار کف سابی ساختمان را انجام می دهند.

کف سابی آسانسور

کف سابی آسانسور یک کار کاملا تخصصی در امر کف سابی می باشد چرا که نیاز است کارشناسی صورت پذیرد و اینکه با توجه به رفت و آمد های مکرری که از آسانسور انجام می شود باعث می شود که سطح کف آسانسور بسیار کثیف شود و همین موجب می شود لکه هایی را در سطح سنگ آسانسور پدید بیاید. و همچنین در مواقعی ممکن است که زباله های منزل از طریق آسانسور جابجا شود و همین که از زباله چکه کند و بر روی سطح سنگ ریخته شود در اثر واکنش با سطح سنگ باعث می شود که سطح سنگ آسیب ببیند و در برخی مواقع ممکن است که با استفاده از کف سابی این عیب و ایرادات برطرف گردد و در برخی مواقع در اثر گذشت زمان نمی توان انتظارات اولیه از سطح سنگ را داشت ولی اگر در اولین فرصت با کارشناس کف ساب صحبت کنید ممکن است که به لایه های زیرین سطح سنگ آسیب وارد نشده باشد و بتوان با استفاده از کف سابی این خدمات را انجام داد و همچنین سطح کف آسانسور بسیار تمیز می شود و تا مدت ها سطح سنگ آسانسور برای شما بیمه می شود ونیازی نیست که خدمات کف سابی انجام گیرد.

ساب زنی کابین آسانسور

داخل کابین آسانسور در برخی مواقع می تواند سنگ باشد و در برخی مواقع از کفپوش لیمنت و پارکت استفاده شده است و به خاطر همین موضوع باید در نظر داشت اگر برای ساب زنی کابین آسانسور از سطح کف پوش لمینت و پارکت استفاده شده باشد هم می توان خدمات کف سابی را انجام داد و برای همین دستگاه های آنها با دستگاه سطح سنگ فرق می کند و باید از لقمه ساب های مخصوص به سطح پارکت و لمینت استفاده شود. کفسابی در کیانمهر کرج از خدمات ما در استان البرز می باشد که همانند مناطق های تهران ساب زنی و کفسابی انجام می گیرد.

کف سابی کابین آسانسور یکی از قسمت های ضروری ساختمان می باشد که برای زیبا به نظر آمدن ساختمان بسیار با اهمیت می باشد و حتما باید خدمات کف سابی صورت پذیرد.

سنگ سابی سنگ داخل آسانسور

کف سابی سنگ داخل آسانسور مانند کف سابی سطح های کوچک انجام می شود که نمی توان از دستگاه های بزرگ استفاده کرد البته باید توجه داشت که اگر داخل کابین آسانسور بزرگ باشد می توان از دستگاه های بزرگ استفاده کرد ولی در برخی مواقع به دلیل کوچک بود کابین آسانسور نمی توان از دستگاه های بزرگ استفاده کرد که نیاز است خدمات کف سابی با استفاده از دستگاه های کوچک صورت پذیرد.

جهت انجام خدمات سنگ سابی و کف سابی آسانسور با شماره های موجود در سایت مجموعه برادران اجاقی تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. از دیگر خدمات ما در مجموعه براداران اجاقی می توان به نماشویی ، پیچ و رولپلاک نما ، شستشوی نمای آجری ، شستشوی نمای شیشه ای و … اشاره کرد که توسط کادر مجرب و متخصص انجام می گیرد.

2 replies on “کف سابی سنگ آسانسور”

  • عباس زاده
    آگوست 2, 2023 at 3:00 ب.ظ

    سلام ظهرتون بخیر
    معذرت میخوام شما کفسابی پارکینگ رو هم انجام میدین یا خیر؟

    • آگوست 6, 2023 at 2:57 ب.ظ

      سلام عباس زاده عزیز
      بله تمامی قسمت های یک ساختمان برای کفسابی انجام می گردد

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی