از بین بردن شوره سنگ

از بین بردن شوره سنگ

با توجه به این که از بین بردن شوره سنگ تخصص همکاران ما است باید این موضوع را یادآور شیم که در برخی مواقع ممکن است که سفیدک ها و شور ه هایی بر روی سطح سنگ ها دیده شود که در اثر تبخیر آب بر روی سطح می ماند و باید در نظر داشت که این سفیدک ها و شوره ها نیاز است که برطرف گردد و از بین برود.

از بین بردن شوره سنگ ها یکی از بزرگ ترین دغدغه های متقاضیان و کارفرمایان در پروژه های مختلف می باشد که با همکاران ما تماس می گیرند که آیا امکان از بین بردن شوره و سفیدک های سطح سنگ را می توان از بین برد که در چنین حالتی همکاران ما با توجه به شناختی که از این  موضوع و اتفاق ها دارد به آنها پاسخ می دهند که این اتفاق انجام پذیر می باشد و می توان با خدمات کف سابی این موارد را برطرف کرد که در چنین حالت هایی سطح سنگ نما و سطح سنگ کف ساختمان و همچنین سنگ سطح دیواره های ساختمان این موارد را برطرف می شود. زمانی که شوره سنگ تمیز می گردد می توان گفت که روش جلا دادن سنگ می باشد.

با توجه به این که در این موارد گفته شده باید این موضوع را عنوان کرد که دو نوع شوره زدن سنگ ها و جود دارد که بر روی سطح سنگ های بیرونی و داخلی ساختمان ها این اتفاق می افتد ، برای نمای ساختمان اگر شوره اتفاق بیافتد برای برطرف کردن شوره سطح نما باید از خدمات نماشویی و برای سطح داخلی ساختمان و همچنین دیواره های داخلی ساختمان باید از خدمات کف سابی برای سطح کف ساختمان و برای دیواره داخلی ساختمان از ساب زنی دستی استفاده کرد. خدمات کف ساب در شرکت آچار توسط مجموعه ما انجام می شود.

تمیز کردن شوره سنگ

برای تمیز کردن شوره سنگ باید این نکته را در نظر داشت که این خدمات بسیار بادقت باید انجام گیرد چرا که تمیز کردن شوره سنگ برای زمانی است که این خدمات طوری انجام گیرد که دیگر سطح نمای ساختمان سفیدک و شوره نزند و باعث نگردد تا سطح نمای ساختمان دوباره سفیدک و شوره بزند و البته که این حساسیت باید در انجام خدمات کف سابی سطح ساختمان هم وجود داشته باشد چرا که به موجب آن باید در نظر داشت که این خدمات رابطه ی مستقیم با زیباسازی ساختمان و نمای ساختمان و همچنین سنگ های داخل ساختمان دارد و بسیار با اهمیت است که این خدمات طوری انجام گیرد که هیچ گونه لکه ای از سفیدک باقی نماند.

علت اصلی شوره ها و سفیدک های سطح کف ساختمان را می توان به این اشاره کرد که برخی از سنگ ها در زمان استفاده شدن با توجه به این که از ملات ساختمانی برای چسباندن استفاده می گردد در چنین مواقعی ملات ساختمانی و آبی که برای آن استفاده شده است باعث می گردد که نتواند آب خشک شود در این حالت باعث می گردد تا آب پس بزند و شوره  و سفیدک هایی بر روی سطح سنگ ها ایجاد شود که به مرور زمان باعث می گردد تا بر روی سطح سنگ خلل هایی ایجاد کند که همه مضرات شوره سنگ می باشد که همکاران ما کار ساب زدن و سنگ سابی سطح را طوری انجام می دهند.

با لقمه ساب هایی که کار انجام می گیرد و سطح سنگ شیشه ای می شه و شوره دیگه پس نمی ده و البته نا گفته نماند که ممکن است شما کار ساب زنی و کفسابی را انجام دهید و بعد از مدتی شوره و سفیدک هایی رو بر روی سطح سنگ های خود مشاهده کنید که در چنین مواقعی یکی از علت ها می تواند ساب زنی بی کیفیت باشد چرا که اگر کیفیت ساب زنی بالا باشد سطح شیشه ای گردد موجب می گردد تا شوره به سطح سنگ پس ندهد.

جلوگیری از شوره زدن سنگ ها

برای نمای ساختمان ها باید در نظر داشت که خدمات نماشویی توصیه می گردد تا سطح سنگ شسته شود که در این حالت ها بعد از شستشه شدن نما در برخی مواقع شاید این سفیدک ها و شوره زدن سنگ ها دیده شود و موجب گردد تا نارضایتی کارفرما را به همراه داشته باشد که توصیه ما استفاده از خدمات نانو کردن نما می باشد که این مواد نانو باعث می گردد تا سطح نمای ساختمان به صورت عایق عمل کند که کمک می کند تا سطح به صورت کاملا آبگیریز گردد و دیگر سطح آب به نمای ساختمان نچسبد و همین امر کمک می کند تا در صورت عدم وجود آب ، نمای ساختمان شوره نزند.

البته که برای سطح سنگ های داخلی دیوار ساختمان ها باید از خدمات ساب زنی دستی استفاده کرد که این خدمات باید طوری باشد که سطح سنگ دیوار ساختمان به طور شیشه ای گردد که این امر کمک می کند دیگر آب به سنگ پس نزند و سطح عاری از شوره و سفیدک ها باشد.

برای سطح کف ساختمان ها هم باید از لقمه ساب هایی استفاده گردد تا سطح به حالت شفاف و آینه ای تبدیل گردد که امر کمک می کند تا سنگ سطح کف ساختمان دیگر خلل و رگه هایی نداشته باشد که از آن طریق بخواهد شوره و سفیدک را به بیرون نفوذ دهد که در چنین مواقعی نیاز است تا خدمات به طور اصولی و درست انجام گیرد.

همکاران ما در مجموعه برای انجام کلیه خدمات جهت جلوگیری از شوره زدن سنگ ها و سفیدک های سنگ انجام می گیرد و این کمک می کند تا سطح سنگ ها همه به صورت کامل تمیز و شفاف و براق باشند.

ما در مجموعه برادران اجاقی به انجام کلیه ساب زنی و کفسابی سطح ها مشغول می باشیم و اگر در سطح نمای ساختمان شما سفیدک و شوره وجود داشته باشد می توان این قول را داد که بتوان با استفاده از خدمات نماشویی ساختمان این سفیدک ها را برطرف کرد و البته که در اکثر مواقع این اتفاق در کف سنگ انجام می شود که با امر ساب زنی این موارد برطرف می گردد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین ارتباط با همکاران ما می توانید با شماره های موجود در سایت در ارتباط باشید. کفسابی در پاکدشت ، کفسابی در شهران ، کفسابی در قرچک ، کفسابی در آریاشهر و … از خدماتی که همکاران ما در مجموعه انجام می دهند.

2 replies on “از بین بردن شوره سنگ”

  • بهرامی
    جولای 11, 2023 at 1:01 ب.ظ

    سلام از کیفیت بسیار بالای کارتون ممنونم.

    • جولای 15, 2023 at 11:01 ق.ظ

      سلام آقای بهرامی
      خداروشکر که راضی بودید

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی