کف سابی در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی

کف سابی در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی

انجام کف سابی در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی از مناطق غرب استان تهران که همکاران ما کار کف سابی را انجام می دهند و محیط هایی که کف سابی صورت می پذیرد می توان به سنگ ها ، سرامیک ها ، بتن ها ، موزاییک ها ، آسفالت ها ، کاشی ها ، پارکت ها ، لمینت ها و … اشاره کرد که هر کدام از محیط ها و سطح های نامبرده شده داری روش های خاص کف سابی را دارد و حتما باید توسط فرد متخصص در حوزه کف سابی استفاده گردد.

با توجه به این موضوع که کف سابی یکی از فعالیت های اصلی ما در مجموعه می باشد می توان گفت که همکاران ما به هر صورت فعالیت های خود را در بروز ترین و با امکانات ترین روش ها انجام می دهند. خدماتی که همکاران ما در کرج برای انجام خدمات کفسابی برای مناطق های مختلف انجام می دهند از قبیل : کفسابی در جهانشهر کرج ، کفسابی در منظریه کرج ، کفسابی در گوهردشت کرج ، کفسابی در باغستان ، کفسابی در کمالشهر کرج و … می باشد که همانند مناطقی که نامبرده شده است این خدمات برای انجام صورت می پذیرد.

کف سابی سنگ در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی

خدمات کف سابی سنگ در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی که بر روی سطح سنگ هایی از قبیل : سنگ بوک مچ و فور مچ ، سنگ تراورتن ، سنگ گرانیت ، سنگ اسلب ، سنگ کوارتز ، سنگ چینی و … انجام می گیرد البته یکی از سنگ های نامبرده وارداتی و قیمتی هستند که خدمات سنگ سابی باید به صورت کاملا اصولی انجام گیرد چرا اگر فرد کف ساب ناشی و دارای عدم تخصص باشد ممکن است که از لقمه ساب مناسب سنگ استفاده نکند و همچنین میزان فشاری که باید به سطح وارد کند را تنظیم نمی کند و موجب می شود که سطح آسیب ببیند.

اگر سطح استخر شما هم از سنگ باشد خدمات کفسابی استخر توسط مجموعه برادران اجاقی انجام می گیرد و باید گفت که این خدمات به خوبی می تواند سطح استخر شما را بسیار تمیز و براق کند.

اگر سطح شما آسیب دیدگی از نظر شکستگی سنگ باشد می توان سطح را با استفاده از اپوکسی کردن به حالت اولیه چه بسا به حالت کامل یکنواخت و بدور از هر گونه آسیب تبدیل کرد.

کف سابی بتن در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی

خدمات کف سابی بتن در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی و دیگر مناطق در غرب تهران می توان با استفاده از ساب زنی سطح را به حالت بسیار تمیز تبدیل کرد. البته سطح هایی از قبیل پارکینگ های عمومی و همچنین پارکینگ مجتمع های تجاری سطح آنها از بتن می باشد که برای ساب زنی و کف سابی بتن باید از لقمه ساب های الماسه استفاده کرد تا سطح بسیار یکنواخت و شفاف و براق گردد.

سنگ سابی در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی

انجام خدمات سنگ سابی در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی که توسط همکاران ما در مجموعه انجام می گیرد سطح هایی که سنگ می باشد با دستگاه های ساب زنی بزرگ سه فاز و تکفاز کار صورت می پذیرد و حتما باید در نظر داشت که این خدمات به صورت کاملا اصولی انجام گیرد تا به سنگ های شما آسیب وارد نشود. اکثر منازل دارای برق سه فاز هستند و کار سنگ سابی با دستگاه های سه فاز انجام می گیرد.

نماشویی در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی

برای اینکه بخواهید نمای ساختمانی خود را بشورید باید از خدمات نماشویی ما در مجموعه استفاده کنید. نماشویی در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی برای همه نوع نماها از قبیل : نمای سنگی ، نمای آجری ، نمای شیشه ای ، نمای چوبی ، نمای کامپوزیت و … استفاده می گردد و همچنین همه نما ها را می توان با راپل شستشو انجام داد فقط باید فرد نماشویی ساختمان با تجربه باشد.

انجام خدمات نماشویی ، سنگ سابی ، کف سابی در استان تهران توسط همکاران ما در مجموعه برادران اجاقی به بروز ترین روش ها انجام می گیرد. جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان کافیست با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل فرمایید.

6 replies on “کف سابی در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی”

  • رادفر
    جولای 20, 2023 at 12:30 ب.ظ

    سلام وقت بخیر اقای اجاقی رادفر هستم از بلوار فردوس میخواستم یه تشکر ویژه داشته باشم ازتون که انقدر باعث شدین واحد ما زیبا بشه مرسی از لطف شما.

    • جولای 21, 2023 at 11:44 ق.ظ

      سلام خانم رادفر
      باعث افتخار ماست که در سایت نظر ثبت کردید

  • همایی فر
    جولای 21, 2023 at 10:15 ب.ظ

    سلام وقت بخیر
    دستتون درد نکنه خیلی تمیز شد.
    همایی فر

  • افراسیابی
    جولای 21, 2023 at 10:23 ب.ظ

    سلام شب بخیر
    یه سوال داشتم میخواستم بدونم کار کفسابی برای متراژ120 متر
    چقدر زمان میبره؟
    ایا یک روزه تموم میشه؟

    • جولای 22, 2023 at 9:36 ق.ظ

      سلام جناب افراسیابی
      بستگی به نوع سطح داره و اینکه خدماتی که باید بر روی سطح صورت بگیره چه درخواستی هست
      لطفا جهت استعلام قیمت با همکارامون تماس بگیرید

  • قربان زاده
    جولای 21, 2023 at 10:35 ب.ظ

    سلام وقت بخیر ممنون از اینکه از دستگاه های به روز استفاده می کنید
    و کارتون رو به بهترین نحو انجام میدین.خیلی ممنونممم.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی