کف سابی پشت بام

کف سابی پشت بام

اگر بخواهیم در مورد ساب زنی و کف سابی پشت بام صحبت کنیم باید در نظر بگیریم که خدمات برای انجام ساب زنی بر روی سطح سنگ ها ، سرامیک ها ، کاشی ها ، آسفالت ، بتن ، موزاییک و … انجام می گیرد و در اکثر مواقع امروزه با توجه به اینکه روف گاردن کار می کنند از سنگ ها و موزاییک ها برای پشت بام ها استفاده می شود که باید برای انجام خدمات کف سابی و ساب زنی باید از دستگاه های کف سابی حرفه ای و بروز انجام می گیرد که باید در نظر داشت که این خدمات توسط همکاران با تجربه مجموعه انجام می گیرد. با توجه به کفسابی منزل که توسط دستگاه های مختلف انجام می شود باید گفت که همانند منزل پشت بام هم خدمات ساب زنی صورت می پذیرد.

ساب زدن و کف سابی پشت بام یکی از کار های سخت می باشد که باید توجه داشت که این خدمات بدون آسیب زدن به آببندی سطح پشت بام انجام گیرد چرا که ممکن است در اثر کف سابی و ساب زدن بیش از حد باعث گردد که سطح آسیب ببیند و نم به سطح بدهد. خدمات کفسابی در یوسف آباد تهران نیز برای سطح های مختلف و همچنین پشت بام انجام می گیرد.

سنگ سابی سنگ پشت بام

اگر در صورتی که سطح پشت بام خود را از سنگ کار شده است و نیاز است که کف سابی صورت پذیرد باید اعلام کرد که سنگ سابی سنگ پشت بام صورت می گیرد همانطور که می دانید سنگ سابی برای سطح های سنگ انجام می گیرد و اصولا برای سطح بالا پشت بام به دلیل اینکه در معرض رطوبت و برودت هوا قرار دارد از سنگ های مقاوم استفاده می شود تا در اثر سرما و گرمایی که وجود دارد سنگ آسیب نبیند و با توجه به رفت و آمد هایی که بر پشت بام انجام می گیرد و در برخی مواقع وجود دستگاه های بزرگ بر روی پشت بام و جابجایی ها ممکن است که این سنگ ها آسیب و یا سطح سنگ دچار خراش یا شکستگی های ریزی شود که موجب می شود با استفاده از سنگ سابی این موارد برطرف گردد. کفسابی در تجریش تهران که محله های مهم تهران می باشد که خدمات ما در این مناطق به تعداد های بسیار بالایی انجام گرفته است.

بندکشی سنگ پشت بام

اگر نیاز است که بندکشی سنگ پشت بام صورت پذیرد باید توجه داشت که این خدمات توسط گروه مجرب و با تجربه انجام گیرد تا بتواند بندکشی سنگ پشت بام طوری باشد که در مواقع بارانی و زمانی که آب در پشت بام استفاده می شود نم به سطح طبقه بالایی پشت بام آب ندهد و موجب نشود که نم به داخل واحد نفوذ کند.

البته که بند کشی سنگ پشت بام یکی از کارهایی است که پس از نصب سنگ ها انجام می گیرد و باید در نظر داشت که کار موجب می شود تا استاد کار سنگ و یا کسی که برای خدمات کف سابی پشت بام آمده است این کار را انجام کند تا بتواند بندکشی طوری صورت بپذیرد که از منافذ بین سنگ ها آبی به سطح پایین طبقات نفوذ نکند.

آببندی پشت بام

آببندی پشت بام یکی از مهمترین کارهایی است که اگر به صورت اصولی و درست انجام نگیرد موجب می گردد که کل فرآیند به صورت دوباره تکرار گردد چرا که نم دادن از پشت بام موجب می گردد که سقف طبقه آخر ساختمان آسیب ببیند و لکه های نم بر روی سطح به وجود بیاید.

مهمترین نکته اینکه حتما باید آببندی پشت بام پس از نصب سنگ ها ، موزاییک ها و … بر روی سطح پشت بام نصب می گیرد باید کار و فرآیند آب بندی پشت بام صورت پذیرد.

در برخی مواقع ممکن است که لوله کشی ساختمان از پشت بام طوری باشد که به صورت اصولی آب بندی نشده باشد و آب از سطح دیواره لوله ها به بیرون پس دهد و همین امر موجب می شود که کل ساختمان مشکل فنی پیدا کند و نیاز است که این ایراد برطرف گردد. البته که باید قبل از نصب سنگ ها این ایراد را برطرف کرد چرا که در صورت نصب سنگ این اتفاق بیافتد هزینه ای هنگفت برای کارفرما خواهد داشت.

همکاران ما در مجموعه برادران اجاقی آماده انجام خدمات کف سابی و سنگ سابی پشت بام و همچنین بندکشی پشت بام و انجام خدمات آببندی پشت بام هستند. جهت دریافت مشاوره کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. در برخی مواقع زمانی که متقاضیان با تلفن های ما تماس می گیرند باید گفت که خدمات ساب زنی و سنگسابی به صورت کامل جهت بهبود وضعیت سطح مورد نظر شما انجام می گیرد و تمامی ساختمان ها خدمات کفسابی ریز و درشت انجام می گیرد و حتی کفسابی سنگ قبر نیز در صورتی که نیاز باشد تا سطح سنگ شفاف و براق گردد صورت می پذیرد.

2 replies on “کف سابی پشت بام”

  • محمدزاده
    جولای 20, 2023 at 1:38 ب.ظ

    سلام اقای اجاقی وقتتون بخیر
    اقای اجاقی تا قبل از اومدن شما پشت بام ما اصلا قابل دیدن نبود واقعا
    خیلی زحمت کشیدین و عالی شد ممنونم.

    • جولای 21, 2023 at 11:30 ق.ظ

      سلام جناب محمدزاده
      خیلی خوشحالیم از ثبت نظر در سایت

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی