شستشوی نمای آجری

سشتشوی نمای آجری

خدمات شستشوی نمای آجری توسط مجموعه نماشویی برادران اجاقی انجام می گیرد و همکاران ما به روش بسیار مدرن شستشو می پردازند و همکاران راپل کار با استفاده از طناب های مخصوص شروع به شستشوی نمای ساختمان می کنند. اصولا برای شستشوی نمای آجری می توان گفت که از بین بردن لکه های موجود در نما را شامل می شود که پس از اینکه آب بر روی نمای آجری می مانند بر اثر رطوبت و همچنین گردخاک هایی که بر روی نمای آجری می نشیند سبب می شود که نما بسیار کثیف دیده شود.

شستن نمای آجری

خدمات شستشوی نما در مواقعی که نتوان با استفاده از طناب از نما آویزان شد صورت می گیرد و همچنین در مواقعی که نمای ساختمان نتوان آویزان شد و کار شستشوی نمای ساختمان را انجام داد خدمات شستشوی نمای ساختمان با استفاده از نصب داربست صورت می گیرد و همین امر موجب می شود که کار شستسوی نمای ساختمان با استفاده از داربست انجام گیرد. همکاران ما با قرار گرفتن بر روی داربست شروع به شستشوی نمای ساختمان می کنند.

البته باید این موضو ع را هم یاد آور شد که ما برای شستشوی نمای آجری با استفاده از دستگاه های واتر جب و سندبلاست کار شستشوی را انجام می دهیم.

شستشوی دیوار آجری

در صورتی که دیوار های شما آجری می باشد و مدت ها است از تمیزکاری و شستشوی دیوارهای آجری گذشته است می توانیم کار شستشوی دیوارهای آجری را انجام دهیم. همین که به موجب آن شستشوی دیوارهای آجری را انجام دادیم می توانیم خدماتی از قبیل نانو کردن دیوار های آجری هم اقدام کنیم. زمانی که شما کار نانوی دیوار آجری را انجام می دهید دیگر آب های باران و همچنین آبهایی که به دیوار گرفته می شود نمی تواند تاثیر بگذارد و پس از خیس شدن دیوار آلایندگی به آن بچسبد چرا که دیوار ضد آب می شود و همین امر موجب می شود که کار شستشوی دیوار های آجری انجام شود.

نماشویی سطح آجر با داربست

شستشوی دیوار حیاط ها با استفاده از دستگاه های واتر جت و سندبلاست صورت می گیرد که با کمک این دستگاه ها آب با فشار نسبتا زیادی به سمت دیوار حیاط ها پرتاب می شود و پس از برخورد هر گونه آلاینده ای را از دیوار جدا می کند و سبب می شود که دیوار حیاط تمیز به نظر برسد.

ضدآب کردن نمای آجری :

در صورتی که می خواهید نمای شما آبگریز و ضد آب گردد می توانید با استفاده از خدمات آب گریز کردن نمای ساختمان اقدام کنید به ضدآب کردن نمای خود که این امر سبب می شود که نمای شما تا مدت ها آب را به خود جذب نکند و دیگر در اثر خیس شدن دیوار و جذب آلودگی به نما ممکن نشود چرا که مواد ضد آب سبب می شود که لایه ای را بر روی نمای شما ایجاد کند که هیچ آلاینده ای و آلودگی به نمای شما نچسبد و همین امر موجب می شود که نمای شما تا مدت ها بیمه از لحاظ چسبیدن آلایندگی و آلودگی به نما باشد.

شستشوی نمای آجری

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09351555016 تماس حاصل فرمایید. مجموعه برادران اجاقی

همکاران ما در مجموعه به انجام خدمات کفسابی در حکیمیه ، کفسابی آجر ، کفسابی راه پله و … مشغول می باشند در صورتی که می خواهید خدمات کفسابی انجام گیرد کافیست با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل کنید.

نماشویی آجر

2 replies on “شستشوی نمای آجری”

  • غدیری
    جولای 21, 2023 at 8:29 ب.ظ

    سلام و احترام خدمت اقای اجاقی
    من اصلا فکر نمیکردم شستن نمای اجری انقدر خوب و عالی بشه ممنونم.
    تشکر فراوان

  • اذربخش
    آگوست 2, 2023 at 2:50 ب.ظ

    سلام ظهرتون بخیر اقای اجاقی
    سپاس گذارم بابت خدمات خیلی عالیتون.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار کفسابی